מסלולי טיול באיטליה

רחובות מילאנו

מסלולי טיול באיטליה

חולמים על איטליה אבל לא בטוחים איך לבנות את מסלול הטיול שלכם? תוכלו להיעזר במסלולי טיול של מטיילים אחרים ברחבי איטליה בשביל לבנות את המסלול המושלם עבורכם. טיפ קטן, איטליה היא ארץ גדולה ומהממת – אל תנסו לראות את כולה בטיול אחד, זה לא יעד שמבקרים בו רק פעם אחת בחיים. תוכלו למצוא מסלולים של טיול בדרום איטליה, מסלולים של טיול בצפון איטליה, מסלולי טיול בפירנציה ועוד.

גשרים על נהר ארמו בפירנציה

כתבות עם סיכומים של טיולים באיטליה של מטיילים ישראלים. כל הכתבות נכתבו על ידי המטיילים, ייתכן ויהיו אי דיוקים או תוכן שאינו מעודכן. קחו זאת בחשבון בתכנון החופשה שלכם.

מסלולים צפון איטליה

אם אתם מתכננים חופשה בצפון איטליה, תוכלו לקחת רעיונות מהמסלולים הבאים:

מדריכים לערים ואזורים מוכרים בצפון איטליה: אגם גארדה, ונציה, מילאנו, בולוניה וטורינו.

מסלול טיול בטוסקנה

אם אתם מתכננים חופשה בטוסקנה שבאיטליה, תוכלו לקחת רעיונות מהמסלולים הבאים:

מסלולים דרום איטליה

אם אתם מתכננים חופשה בדרום איטליה, תוכלו לקחת רעיונות מהמסלולים הבאים:

הר וזוב מנאפולי

רוצים איש מקצוע שיעזור לכם בתכנון החופשה באיטליה? שיכין מסלול טיול באיטליה מותאם אישית להעדפות שלכם? בפורטל check in/out עשרות מתכנני טיולים שישמחו לעזור לכם.

רוצים להתייעץ לגבי המסלול שלכם? אין כמו חוכמת המונים. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "מה שחשוב: טיולים ומקומות לינה בחו"ל". תעלו את המסלול המתוכנן וחברי הקבוצה יעזרו לכם מניסיונים האישי.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רחובות מילאנו

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן