חופשת ספא באיטליה: המלונות השווים ביותר לחופשה מפנקת

adler resort

חופשת ספא באיטליה: המלונות השווים ביותר לחופשה מפנקת

במהלך חודשי החורף, שום דבר לא מנצח חופשת ספא באיטליה. חופשה בה הבחירה הקשה ביותר שעליך לעשות היא האם לעשות עיסוי פנים, עיסוי גוף או גם וגם. חופשה קצרה ומפנקת מול הנוף, יכולה להחזיר את כל האנרגיות שהמציאות היומיות שואבת.

איטליה מציעה מגוון רחב של בתי מלון מפנקים במיוחד, טיסות קצרות ויין משובח. ריכזנו את המלונות המובילים לחופשת ספא מפנקת ברחבי איטליה שיעזרו לכם להתאפס ולהחזיר את האנרגיות שלך. תארזו מזוודה וצאו לחופשה של 100% נחת.

מלונות ספא בצפון איטליה

Lefay Resort & SPA Dolomiti

אתר נופש וספא לפיי דולומיטי (Lefay Resort & SPA Dolomiti) שוכן בפינזולו (Pinzolo), ומציע מסעדה, דלפק קבלה הפועל 24/7, בריכת שחייה חיצונית ופנימית, מרכז כושר. מרכז הספא של אתר הנופש כולל מבחר סאונות מסוגים שונים, אמבטיית קרח, בריכות מחוממות והמון חללי הירגעות.

סגנון עיצוב המלון הוא מינימליסטי, בסגנון סקנדיבי, עם שילוב של אלמנטים ארציים כמו אבן ועץ. אבזור וגימור ברמה גבוהה ביותר. המעטפת החיצונית מורכבת מלוח זכוכית ענק, ממנו נשקף נוף יוצא דופן על הדולמיטים.

אין בסביבת המלון הרבה אטרקציות, אבל למה שתחפשו לצאת מהמלון?

לחצו כאן למחירים והזמנות || לחצו כאן להשוואת מחירים

קרדיט: אתר המלון

Lido Palace

מלון לידו פאלאס (Lido Palace – The Leading Hotels of the World) בדירוג 5 כוכבים נמצא בריבה דל גארדה (Riva Del Garda), ממש ליד אגם גארדה (Lake Garda). המלון מציע מרכז בריאות וספא חדשני שמשתרע על שטח של 1,500 מ“ר, עם בריכות מקורות וחיצוניות.

ארמון לידו שוכן במבנה היסטורי בסגנון בל אפוק, אשר האדריכל המפורסם אלברטו צ'צ'טו עיצב מחדש בפרשנות עכשווית. ממוקם בין צוקים סלעיים מרשימים הצוללים לתוך הכחול של אגם גארדה. מוקף בנוף המקבל בברכה גם השפעות אלפיניות וגם צמחייה וריחות ים תיכוניים.

המלון כולל מרכז בריאות וספא עם סאונה, חמאם טורקי וחדר כושר מאובזר במלואו. במרכז הספא נוצרו אזורים ספציפיים כדי להדגיש את ההשפעות המרגיעות והמאזנות של הטיפולים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

קרדיט: Booking.com

Hotel Forestis Dolomites

מלון פורסטיס דולומיטס (Hotel Forestis Dolomites) ממוקם בפלאנסיוס, בגובה של 1800 מטר מעל פני הים ומציע נופים של הדולומיטים. מקום האירוח כולל מרכז בריאות ומסעדה. במלון משפחתי זה תוכלו להירגע באמבט עיסוי תחת כיפת השמיים, בסאונת ביו הרבל ובחדר האדים. ניתן להזמין מגוון של עיסויים וטיפולי יופי בקבלה. בחוץ תוכלו למצוא גינה מרוהטת עם ערסלים וכסאות נוח בעבודת יד.

הסוויטות מציעות ריהוט עץ מודרני וכולן כוללות טרקלין נוח, טלוויזייה, מרפסת מרוהטת וחדר רחצה פרטי עם חלוקי רחצה רכים, נעלי בית, מייבש י ומוצרי טיפוח.

השף של המלון, רולנד למפרכט, מאמין ביסודיות ביתרונות של אוכל טבעי, אותנטי, ארצי. לכן השף יוצר מטבח המשלב מרכיבים טריים שמקורם בטבע או בחקלאים מקומיים עם יכולותיו היצירתיות והעכשוויות.

לחצו כאן למחירים והזמנות || לחצו כאן להשוואת מחירים

מלון ספא FORESTIS.
קרדיט: FORESTIS

מלונות ספא בטוסקנה

Adler Spa Resort Thermae

אתר הנופש אדלר ספא תרמה (Adler Spa Resort Thermae) נמצא בעמק ואל ד׳אורצ׳יה. אתר הנופש מציע בריכות שחייה מקורות וחיצוניות בשטח כולל של יותר מ-1000 מ״ר. בנוסף באתר הנופש חדר כושר בשטח של 200 מ״ר עם נוף פנורמי של אזור טוסקנה הכפרי.

אתר ההנופש אדלר מציע מגוון רחב של טיפולים. מהעיסוי הקלאסי האינטנסיבי, לעיסוי המזרחי המרגיע והמחדש, מהטכניקות לשיפור היציבה או מניעת כאבי גב ועד ליישומים ספציפיים לשיקום, תצאו מהספא הזה כאדם חדש ומתחדש.

לחצו כאן למחירים והזמנות

קרדיט: Adler resorts

Ville Sull'Arno

מקום האירוח וויל סול'ארנו (Ville Sull'Arno) מציע אירוח בפירנצה על גדות נהר ארנו. הוא כולל מסעדה ומרכז בריאות חופשי עם בריכה חיצונית, בריכה מקורה, סאונה וחמאם טורקי. בספא של המלון ניתן להזמין ממגוון טיפולים: עיסוי, עיטוף וקירצוף.

המסעדה של המלון מגישה מאכלים מהמטבח הטוסקני המסורתי עם שילוב מודרני. המסעדה מעוצבת בסגנון כפרי וחלק מהשולחנות מציעים נופים פנורמיים. ארוחת הבוקר המוגשת במסעדה מגוונת.

הריזורט ממוקם בפרברי פירנציה ומציע שירותי הסעות בחינם למרכז העיר. יש חניה במלון בתוספת תשלום.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון Ville Sull'Arno
קרדיט: Booking.com

יצא לכם לטוס לחופשת ספא באיטליה? שתפו אותנו בחוויות שלכם בתגובות!

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

2 תגובות

  1. אני ממש ממליצה על המלון למבוגרים בלבד בשם My Arbor שנמצא למרגלות הדולומיטים בדרום טירול, ליד העיירה ברסאנונה. כל המבנה של המלון בנוי גבוה מעל הקרקע על עמודים דקים שמשתלבים עם עצי המחט. התארחנו בסוויטה מסוג Hangout והייתה חוויה נהדרת!

    השנה ננסה את Lefay.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

adler resort

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן