מסלול טיול זוגי בדרום איטליה

בריכה של Hotel Miramalfi

מסלול טיול זוגי בדרום איטליה

סיכום מטיול מדהים בדרום איטליה! טיול בן 7 ימים מלאים בדרך אמלפי: סורנטו, קאפרי, אמלפי, פוזיטנו וגיחה קטנה לרומא .
מאת: Rose Benbenisti, ספטמבר 2021.

מידע כללי על הטיול

רכב: אנחנו שכרנו רכב מחברת Maggiore.

טיפ מצוות צ'ק אין אאוט: הזמנת רכב שכור מראש מומלצת ותחסוך לכם התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים דרך פאפם פאפם שזה מנוע חיפוש ישראלי שעוזר למצוא רכבים באתרי השכרה אמינים.
כתבנו מאמר שלם עם טיפים על השכרת רכב בחו"ל.

טיסות – אנחנו טסנו דרך חברת אליטליה – לא ממליצה, היו המון בעיות איתם.

מסלול טיול זוגי בדרום איטליה

ישנו 3 לילות בסורנטו במלון Grand Hotel Riviera, מלון נעים ומרכזי. שימו לב שבלילה הם סוגרים את הרחוב המרכזי ואין גישה להגיע לשם עם הרכב אלא רק ברגל.

לקחנו מסורנטו טיול כוכב לקאפרי דרך מעבורת – היה מדהים!
לא לוותר על הרכבל – שווה כל רגע. הלכנו ל-Monte Solaro ול-Giardini Do Augusto. טיילנו בכל קאפרי – ברחובות ובסמטאות המהממות. ממש ממליצה לקחת גרניטה לימון (טעים ברמות).

ביום השלישי נסענו לפוזיטנו – לקחנו שייט ועברנו מחוף לחוף.
הלכנו הרבה ברגל ויש כמויות של מדרגות, אבל שווה כל רגע. פוזיטנו עוצרת נשימה, מדהים לנסוע דרך סורנטו לאורך כל רצועת החוף ולראות את כל הנוף המהמם מצד ימין.

ממליצה ממש על הבר Franco Bar, כל קוקטייל אומנם עולה 20 יורו אבל האווירה ממש כיפית והנוף הורס!

המלצה חמה באמלפי על מלון Hotel Miramalfi – מלון מהמם שנמצא על צוק, עם בריכה וחוף פרטי (מצורפות תמונות). השירות שם מדהים והם דואגים להכל עד הפרט הכי קטן.

באמלפי ישנו 3 לילות (לא כל כך ממליצה, אלא אם כן בא לכם קצת בטן גב במלון), אין יותר מדי מה לעשות באמלפי חוץ מהמרכז החמוד שלה אבל אפשר לסיים אותו בשעה. משם נסענו לראוולו – בעיניי מהמם ושווה להגיע לשם, אנחנו הלכנו לוילה רופולו. לא הספקנו לוילה צמברונה כי הגענו יחסית מאוחר.

באחד מהימים נסענו באופן ספונטני לרומא – נסענו עם הרכב עד לנאפולי ומשם לקחנו רכבת מהירה, היינו באטרקציות המרכזיות, אכלנו במסעדות וחזרנו לאמלפי.

הייתה לנו סוכנת פרטית שדאגה לנו להכל סולו איטליה – SOLO ITALIA. קוראים לה אהובה מחברת סולו איטליה שדאגה להכל עד הפרט הכי קטן. ממליצה עליה בחום!

היה טיול מדהים ויש המון תמונות של המלון והחוויות באינסטגרם שלי @rose_farchy

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בריכה של Hotel Miramalfi

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן