מסלול טיול של שבוע עם תינוקת בצפון איטליה

מסלול טיול בצפון איטליה, בהרכב של זוג ותינוקת בת שנה וחצי באורך של שמונה ימים.

כתב: Daniel Freund
תאריכים: שמונה ימים בתחילת אוקטובר 2022
מסלול: ורונה – דולימיטים – אגם גארדהמילאנו

טיסות: טסנו עם וויז בהלוך ואל על בחזור. לגבי טיסה עם עגלת תינוק, כמעט כל חברת תעופה נותנת להעלות עגלה בחינם, העגלה הולכת לבטן המטוס ממש בעלייה למטוס. לא נתקלתי בחברה שזה לא חינם אצלה.

מסלול טיול בצפון איטליה עם תינוקת

המסלול וההמלצות יתרכזו בעיקר סביב זה שעשינו טיול עם תינוקת, חיפשנו הרבה מידע עם דגש על טיול עם תינוקות ואנחנו שמחים לשתף. כל המסלולים מותאמים לטיול עם עגלות, לא רצינו להתעסק עם מנשאים משוגעים ולעשות טרקים הארד קור.

יום 1 – נחיתה ונסיעה לורונה

נחיתה בשדה התעופה מלפנזה (מילאנו), שכרנו רכב בשדה התעופה.

טיפ מצוות צ'ק אין אאוט: הזמנת רכב שכור מראש מומלצת ותחסוך לכם התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים דרך פאפם פאפם שזה מנוע חיפוש ישראלי שעוזר למצוא רכבים באתרי השכרה אמינים.
כתבנו מאמר שלם עם טיפים על השכרת רכב בחו"ל.

היה לנו עיכובון בטיסה, וגם בשדה לא הכל הלך חלק, נסענו לורונה כדי להתקרב לדולימיטים, עשינו שם לילה.

יום 2 – נסיעה לדולמיטים

נסיעה לדולמיטים, 2 לילות ראשונים העברנו בעיירה La Villa, אחת מהעיירות המרכזיות באיזור Alta Badia. התמקמנו בעיירה, ישנו במלון דירות Appartamenti La Sajun, מומלץ מאוד. אחרי התמקמות יצאנו לטיול קצר של כ-4 קילומטר שמשקיף על כל העיירה. נקודת ההתחלה של המסלול נמצאת ב- Hotel Lech Da Sompunt, מסלול קליל וכיפי.

יום 3 – טיול אגמים בדולמיטים

יצאנו בבוקר מLa Villa לטיולי אגמים, עצירה ראשונה ב Lago Di Braies, אחר כך Lago Di Dobbiaco וקינחנו ב Lago Di Landro.

המשכנו לקורטינה, קצת טיול בעיירה, וחזרנו לLa Villa.

הגענו סביב אחה״צ ותכננו לעשות טיול מפלים ב-Alta Badia, אבל הילדה קצת איבדה סבלנות מכל האגמים, מצאנו פארק שעשועים עם בר-מסעדה והעברנו את הזמן עד הארוחת ערב.

יום 4 – סנטה מגדלנה

יצאנו בבוקר ל-Santa Magdalena, טיפ חשוב – אנחנו לא נסענו דרך אורטיזיי. הנסיעה מ-Alta Badia לשם לא דרך אורטיזיי היא לא פשוטה בכלל, בלשון המעטה. כמעט כל הנסיעה היא על נתיב ורבע-נתיב וחצי במקסימום בכביש דו כיווני עם אוטובוסים ומשאיות. אם היינו יכולים היינו נוסעים קצת יותר ועוברים דרך אורטיזיי. מה שכן הנסיעה הזאת מדהימה מבחינת נופים, למרות זאת לא ממליץ!

הגענו לסנטה מגדלנה, בגדול העיירה הכי יפה בטיול, פשוט נופים משוגעים. עשינו טיול של כ-4 קילומטר לנקודת תצפית שמשקיפה על העיירה, הנקודה הכי יפה בטיול.

עצרנו באורטיזיי ועלינו ל-Alpe Di Suisi ברכבל. המון שבילים שם מותאמים לעגלות. לאחר מכן חזרנו לאורטיזיי והמשכנו ליעד השני בדולימיטים – Monte Pana, איזור על ההרים כ-20 דקות נסיעה מאורטיזיי, ממש ב-Val Gardena.

המלצה רותחת להורים עם ילדים קטנים/תינוקות, יש שם אינסוף אטרקציות לילדים ובכללי זה איזור יפהפה וכיפי ממש. ישנו במלון Monte Pana Hotel.

יום 5 – מסלול טיול מעגלי מתאים לעגלה

יצאנו בבוקר לאגם קארצה, לאחר מכן חזרנו לאיזור Monte Pana דרך קנזיי, עצרנו ב-Passo Sella (נחמד לעצור ולצלם קצת, פחות נוח לטייל שם עם עגלה).

מסלול טיול Pana Raida: יצאנו לטיול של כ-4 קילומטר ב-Monte Pana. המסלול מעגלי ויש בו המון תחנות מובנות עם אטרקציות לילדים (בית על עץ, נדנדות בכל פינה, אגם קטן, אומגה קצרה, כל מיני מקפצות וכו׳).

יום 6

יצאנו בבוקר לאגם גארדה, ישנו במלון Du Lac Et Du Parc, ציון 10, ריזורט להתפנקות עם בריכות חיצוניות ופנימיות, מתחם ספא מפנק בטירוף, המלון נמצא ממש על הטיילת ב-Riva Del Garda. העברנו את היום בעיקר בטיילת ובבריכות, וטיול בעיר העתיקה.

יום 7

נסיעה קצרה ל-Lago Di Tenno, לאחר מכן חזרנו לגארדה, שוב בטן-גב ספא וטיילת.

יום 8

נסיעה למילאנו דרך Limone Sul Garda, קצת שופינג וטיול במרכז מילאנו, וטיסה חזרה לארץ.

טיפים חשובים לטיול עם תינוקות באיטליה

1) הטיפ הכי חשוב – מי שיכול להרשות לעצמו, מאוד מומלץ ללון במקומות של חדר שינה וסלון נפרד או שני חדרי שינה. אפילו במחיר של לינה בעיירות פחות מרכזיות כמו קורטינה וכו׳. תינוקות בגיל הזה נטרקים סביב 20:00, אם יש סלון זה משדרג את הטיול משמעותית. ורונה היה היעד היחידי שלקחנו חדר רגיל וברגע שהילדה נרדמה מצאנו את עצמנו קבורים ושומרים של שקט מוחלט..

2) להביא כמה שיותר משחקים לנסיעות, הם מאבדים סבלנות מהר.

3) כשרוצים לעשות עצירות בנסיעות כדאי עד כמה שניתן לעצור באיזורים עם גני שעשועים. גם אתם מרוויחים מנוחה מהנהיגה וגם התינוקות פורקים מלא אנרגיה.

4) להתכונן מנטאלית לזה שלא כל מה שתכננתם מראש יצא לפועל. הטיול יתנהל בהתאם למצב רוח של התינוק.

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...