מילאנו – המדריך למטייל: טיפים ואטרקציות מומלצות 2024

רחובות מילאנו

מילאנו – המדריך למטייל: טיפים ואטרקציות מומלצות 2024

מילאנו, בירת האופנה של העולם, היא עיר שוקקת מלאת היסטוריה, אמנות ותרבות. מהקתדרלה האייקונית שלה ועד לברים והמסעדות האופנתיים שלה, יש משהו לכל אחד במילאנו. מילאנו היא העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה באיטליה לאחר רומא ומציע מגוון אטרקציות למטייל בעיר.

כתבנו עבורכם מדריך שיעזור לכם להפיק את המרב מהביקור שלכם במילאנו.

בניניים יפים באיטליה

תוכן עניינים

טיפים לטיול מוצלח במילאנו

ריכזנו עבורכם כמה טיפים שישדרגו את החופשה שלכם!

  • קנו כרטיס Milan City Pass: כרטיס זה מעניק לכם גישה חופשית לתחבורה ציבורית והנחות לאטרקציות רבות, מה שהופך אותו לעסקה מצוינת עבור תיירים.
  • תבואו עם נעליים נוחות: מילאנו היא עיר שהכי כיף לחקור אותה ברגל, לכן חשוב להצטייד בנעליים שמתאימות להליכה מרובה.
  • תאכל כמו מקומי: מילאנו ידועה באוכל הטעים שלה, אז הקפידו לנסות את המנות המסורתיות, כמו ריזוטו אלה מילנזי ואוסובוקו.
  • מתככנים חופשת שופינג? תקבעו את תאריכי החופשה על עונת הסיילים! מילאנו היא גן עדן לחובבי הקניות, ועונת הסיילים היא הזמן הטוב ביותר לרכישת מבצעים נהדרים על בגדי מעצבים.

סיור מבוסס טיפים להיכרות העיר

הדרך הכי טובה להכיר את מילאנו היא באמצעות סיור מודרך. אם אתם לא רוצים להתחייב או לשלם סכומים גבוהים מדי, תוכלו להצטרף לסיור מבוסס טיפים. מה זאת אומרת סיור מבוסס טיפים? אתם מצטרפים לסיור ובסוף הסיור מחליטים כמה כסף להשאיר למדריך. אני ממליצה ממש לקחת את הסיור כבר ביום הראשון לחופשה כי לאורך הסיור מקבלים המון טיפים מועילים והמלצות על מסעדות, אתרים שווה לבקר בהם ואפילו אזהרות על מלכודות תיירים.

באתר GuruWalk תוכלו למצוא הצעות לסיורים מבוססי טיפים להכרה של העיר.

מזג אוויר בעיר

אביב (מרץ עד מאי): במהלך האביב, הטמפרטורות נעות בין 10°C ל-20°C (50°F עד 68°F), עם גשמים מדי פעם.
סתיו (ספטמבר עד נובמבר): במהלך הסתיו, הטמפרטורות במילאנו נעות בין 10°C ל-20°C, עם גשמים מדי פעם.

זהו זמן נהדר לבקר בעיר כי תזכו לממזג אוויר נוח ופחות קהל.

קיץ (יוני עד אוגוסט): הקיץ במילאנו חם, עם טמפרטורות הנעות בין 20°C ל-30°C ולעיתים אף יותר. זוהי תקופה פופולרית לביקור בעיר, אך היא גם יכולה להיות צפופה ויקרה.

חורף (דצמבר עד פברואר): החורף במילאנו קריר, עם טמפרטורות שנעות בין 0°C ל-10°C, ושלג מדי פעם. זהו זמן שקט יותר לבקר בעיר, אך יכול להיות גם די קר.

לסיכום, כשאתם בוחרים מתי לבקר בעיר, עשו זאת בהתאם לתוכניות שלכם. אם אתם מעוניינים לחוות את חיי הלילה של העיר, הקיץ הוא זמן טוב לבקר בו. אם אתם מעדיפים מזג אוויר מתון יותר ופחות קהל, אביב וסתיו הם אפשרויות מצוינות. 

מטבע מקומי

המטבע באיטליה הינו יורו. 
הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לקנות יורו לטיול היא דרך Fly Money. פשוט מזמינים את הכסף מראש באינטרנט ואוספים אותו לפני הטיסה בדלפק בנק הפועלים בנתב"ג. ניתן לקנות גם בתשלומים. להזמנה לחצו כאן.

מקומות לינה מומלצים במילאנו

כשזה מגיע לבחירת מקום לינה במילאנו, ישנן מספר אפשרויות נהדרות שיש לקחת בחשבון. שכונת הדואומו ממוקמת בלב העיר ונקראת על שם הקתדרלה המפורסמת של מילאנו. אזור זה הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להיות במרכז כל האקשן, מכיוון שהוא ביתם של רבות מהאטרקציות המובילות של מילאנו, כגון קניון Galleria Vittorio Emanuele II וטירת Sforza. בררה היא אחת השכונות הטרנדיות ביותר במילאנו והיא בחירה פופולרית עבור אלו המעוניינים בקניות, אוכל וחיי לילה. האזור ידוע באווירה הבוהמית שלו והוא ביתם של כמה מהמסעדות והברים הטובים ביותר של העיר. בררה היא גם בחירה מצוינת עבור אלה המתעניינים באמנות, מכיוון שהיא ביתה של גלריית האמנות Pinacoteca di Brera. אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, תוכלו להתארח בשכונת נאבולי. שכונה מקסימה זו ממוקמת לאורך התעלות וידועה ברחובותיה הציוריים, חיי הלילה התוססים וקניות הבוטיק שלה. 

מלונות ודירות במילאנו

ריכזנו עבורכם מספר מלונות מומלצים ודירות לפי אזורים מרכזיים:

שכונת הדואומו: Luxury House Lupetta 3, Piazza Duomo Apartment, BMORE Apartments, Room Mate Giulia, Park Hyatt Milano, Hotel Spadari Al Duomo, Amabilia Suites, ODSweet Duomo Milano Hotel.

שכונת נאבולי: Isola Libera, Milano Apartments Casale, Milano Apartments Porta Genova, Wellbeing, P&D Apartments Navigli.

בררה: Solferino Suite, Brera Luxury Suite, Locanda Pandenus Brera, Brera Prestige B&B, Be Mate Via Tivoli, Palazzo Parigi Hotel & Grand Spa.

הכתבה איפה לישון במילאנו שתעזור לכם לבחור היכן להתארח.

אטרקציות ומקומות לבקר בהם

מילאנו היא עיר עשירה בהיסטוריה, תרבות ואופנה. הנה כמה מהאטרקציות המובילות במילאנו שלא תרצו לפספס.

קתדרלת מילאנו (Duomo di Milano): קתדרלה גותית איקונית זו היא הכנסייה הגדולה ביותר באיטליה וסמלה של מילאנו. המבקרים יכולים לעלות במעלית או לטפס במדרגות למרפסת הגג לנוף פנורמי של העיר.
על מנת להימנע מתורים ולהבטיח כניסה לקתדרלה מומלץ להזמין כרטיסים מראש, לחצו כאן להזמנת כרטיסים.

הסעודה האחרונה (Cenacolo Vinciano): הציור המפורסם הזה של ליאונרדו דה וינצ'י שוכן במנזר סנטה מריה דלה גרציה ונחשב לאחת מיצירות האמנות הגדולות בעולם. היצירה ממוקמת בחדר קטן בתוך הכנסייה ורק מספר מוגבל של מבקרים מורשה להיכנס לחדר בכל פעם. בשל הפופולריות העצומה של הכנסייה והערך ההיסטורי שלה, הכרטיסים לכנסיה נמכרים מראש. אם אתם מתעניינים באומנות, מומלץ להזמין מראש כרטיסי כניסה ליצירה וסיור מודרך.

Galleria Vittorio Emanuele II: קניון היסטורי זה נחשב לאחד הקניונים הראשונים בעולם וכולל גג מקומר זכוכית, עיצוב אלגנטי וחנויות יוקרה, מסעדות ובתי קפה.

טירת ספורצה (Castello Sforzesco): טירה יפה זו נבנתה במאה ה-15 והיא ביתם של מספר מוזיאונים, כולל המוזיאון לאמנות עתיקה ומוזיאון כלי הנגינה.

Pinacoteca di Brera: גלריית אמנות זו שוכנת בארמון מהמאה ה-17 וכוללת אוסף נרחב של אמנות מתקופת הרנסנס האיטלקית, כולל יצירות של טיציאן, מנטנה וקראווג'ו.

Teatro alla Scala: בית האופרה ההיסטורי הזה נחשב לאחד המפורסמים בעולם והוא ביתם של להקת התיאטרון לה סקאלה ותזמורת לה סקאלה.

Navigli: שכונה מקסימה זו ממוקמת לאורך התעלות וידועה ברחובותיה הציוריים, חיי הלילה התוססים וקניות הבוטיק שלה.

פארק סמפיונה (Parco Sempione): פארק וגנים שעוצבו על ידי אמיליו אלמאניה וממוקמים בלב מילאנו. מהווה מקום פופולרי לפיקניקים, ריצה וטיולים רגועים. בפאתי הפארק נמצא מוזיאון טריאנלה לעיצוב ושער השלום (Arco della Pace). אם אתם מטיילים עם ילדים הם יוכלו לשחק במתקני שעשועים (בחינם) וכן אטרקציות נוספות כגון רכבת חשמלית, מכוניות מתנגשות (בתשלום). 

יש עוד הרבה אטרקציות מעניינות בעיר, כולל כנסיות היסטוריות, מוזיאונים ובוטיקי אופנה. בנוסף תוכלו לצאת למגוון טיולים יום מחוץ לעיר כמו טיול יום מאורגן לאגם קומו, טיול יום לצ'ינקווה טרה או טיול יום ברכבות לשוויץ.

 

כתבות נוספות לתכנון טיול במילאנו

מתכננים חופשה במילאנו? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

משלבים את מילאנו בטיול באיטליה? כנסו למסלולי טיול באיטליה של מטיילים אחרים.

אגם גארדה

רעיונות לטיולי יום ממילאנו

מילאנו שבצפון איטליה היא עיר מרתקת, עם ארכיטקטורה מרהיבה, מוזיאונים מצוינים, שופינג ואוכל משובח. יתרון נוסף של מילאנו הוא הקירבה שלה למגוון אתרי טבע, אגמים

קרא עוד »
קתדרלת מילאנו

סיורים מומלצים במילאנו

אין כמו מילאנו לחופשה שמשלבת קצת היסטוריה ותרבות איטלקית, קצת אטרקציות ומוזיאונים, והרבה שופינג ואוכל מעולה. כדי ליהנות באמת מכל העושר הזה, ולא לפספס שום

קרא עוד »
קתדרלת מילאנו

אטרקציות שאסור לפספס במילאנו

מילאנו היא אחת הערים היפות והמעניינות באיטליה, והיא עשירה בתרבות, היסטוריה ואטרקציות מרתקות. בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם את האטרקציות שאסור לפספס במילאנו, לפי נושאים, כך

קרא עוד »
קרוסלה

לאולנדיה מילאנו (Leolandia)

מתכננים טיול למילאנו, אגם גארדה או אגם קומו עם הילדים ומחפשים את ההרפתקה המושלמת? פארק השעשועים לאולנדיה נמצא ממש באמצע הדרך, ומציע עולם של פלא

קרא עוד »

מילאנו עם ילדים

מילאנו היא העיר השנייה בגודלה באיטליה, אחרי רומא. בירת מחוז לומברדיה הצפוני והשער לטיולים רבים באזור, כולל באגם קומו, באגם גארדה ובאלפים. כיום קל להגיע

קרא עוד »
שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רחובות מילאנו

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן