שדה התעופה מלפנסה, מילאנו

שדה תעופה מלפנסה

שדה התעופה מלפנסה, מילאנו

מלפנסה הוא נמל התעופה הגדול ביותר של מילאנו, הממוקם כ-40 ק"מ צפונית מערבית למרכז העיר. זהו שדה התעופה השני בגודלו מבחינת תעבורת נוסעים בינלאומית, אחרי שדה התעופה ברומא. הנמל מלפנסה הוא אחד משלושה נמלי תעופה בינלאומיים המשרתים את אזור מילאנו, בהם גם נמל התעופה לינטה המשמש לטיסות פנים באיטליה וליעדים באירופה ונמל התעופה ברגמו המשמש חברות תעופה מוזלות.

חברות התעופה וויזאייר, אל-על ואיזיג'ט מפעילות טיסות ישירות מתל אביב לנמל התעופה מלפנסה.

איך להגיע משדה התעופה מלפנסה במילאנו למרכז העיר?

שדה התעופה מלפנסה ממוקם בפרברי מילאנו, כ-40 ק"מ צפונית מערבית למרכז העיר. יש מספר אופציות המאפשרות להגיע משדה התעופה למרכז העיר: רכבת, אוטובוס, שאטל ומונית.

הגעה ברכבת משדה התעופה מלפנסה למרכז העיר: נמל התעופה מלפנסה נגיש בקלות ממרכז מילאנו עם רכבת מלפנסה אקספרס מתחנות מילאנו קדורנה, מילאנו סנטרל ומילאנו פורטה גריבלדי. לרכבת שתי תחנות בשדה התעופה: בטרמינל 1 וטרמינל 2.

לחצו כאן להזמנת כרטיסי נסיעה לרכבת למרכז העיר.

שימו לב, תנועת הרכבות מפסיקה בלילה בסביבות השעה 23:00 ומתחילה למחרת בסביבות השעה 5:00. מחירים ושעות תוכלו למצוא באתר הרשמי של הרכבת.

בשעות בהן אין רכבות ניתן להשתמש בשירות של אוטובוס לילה.

הגעה באוטובוס משדה התעופה מלפנסה למרכז העיר: ישנם מספר קווים המחברים את שדה התעופה מלפנסה למרכז העיר ופועלים לאורך כל שעות היום. תוכלו לראות פירוט בתחנת האוטובוס מחוץ לטרמינל. הנסיעה באוטובוס אורכת כשעה (תלוי בעומס בכבישים). זוהי האופציה הזולה ביותר.

אוטובוס לילה מהשדה תעופה למרכז העיר: אם אתם נוחתים בלילה יש אוטובוס המקשר בין התחנה המרכזית במילאנו לשדה התעופה. שימו לב, הוא יוצא רק 3 פעמים בשעות הלילה. תוכלו להתעדכן במחירים ושעות באתר הרשמי של חברת האוטובוסים.

הזמנת שאטל לאיסוץ מ/אל השדה תעופה מלפנסה: ניתן להזמין כרטיס לשאטל (מיניבוס) שיוצא מהשדה תעופה למרכז העיר. לחצו כאן להזמנה – והשאטל יגיע לשדה כ-15 דק' לפני שהמטוס נוחת.

מלונות בשדה התעופה מלפנסה במילאנו

אם אתם נוחתים מאוחר או ממריאים מוקדם ואתם מעדיפים להישאר ללון בשדה התעופה, תשמחו לקרוא שיש מספר מלונות בתוך הטרמינל ועד במרחק חציית כביש.

Moxy Milan Malpensa Airport – מלון מוקסי מילאן מלפנסה איירפורט הוא מלון אלגנטי בדירוג 3 כוכבים, השוכן במיקום נוח בטרמינל 2 , במרחק נסיעה קצרה בהסעה פנימית מטרמינל 1. דלפק הקבלה במלון פעיל 24 שעות ביממה, ויש במלון גם מינימרקט. 
לחצו כאן להזמנת חדרים.

Sheraton Milan Malpensa Airport – מלון שרתון מילאן מאלפנסה איירפורט ממוקם בתוך טרמינל 1 בנמל התעופה מאלפנסה. במקום האירוח יש חדרים ממוזגים עם מיני בר, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי. יש במקום גם מרכז כושר, מרכז ספא ויופי ובריכת שחייה מקורה.
לחצו כאן להזמנת חדרים.

אם התארחתם במלונות, מוזמנים להוסיף את חוות דעתכם בתגובות.

עוד על מילאנו באתר

מתכננים חופשה במילאנו? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שדה תעופה מלפנסה

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן