מדריך לביקור בקתדרלת מילאנו (הדואומו של מילאנו) מעודכן ל-2024

קתדרלת מילאנו

מדריך לביקור בקתדרלת מילאנו (הדואומו של מילאנו) מעודכן ל-2024

קתדרלת מילאנו (Duomo di Milano) היא קתדרלה גותית מפורסמת, גדולה ומורכבת הנמצאת במרכז מילאנו. קתדרלת מילאנו, הידועה גם בשם "דואומו של מילאנו", היא אחת מיצירות האדריכלות המרהיבות ביותר בעולם ומהוות את אחת מאטרקציות התיירות המובילות בעיר.

הדואמו באיטליה

קצת ההיסטוריה

הקתדרלה הוקמה במאה ה־14 והושלמה במאה ה־19. היא מייצגת את ארכיטקטורת הגותית האיטלקית הגדולה והאימהותית. בניית הקתדרלה התחילה בשנת 1386 על ידי האדריכל הגותי הצרפתי יאקומו דיי מ' קונג'סגן (Jacques de Saint-Marcoges). עם הזמן, רבים מאדריכלי הגותים השתתפו בתהליך הבניה ובעיצוב הקתדרלה.

תהליך הבניה של הקתדרלה היה ארוך ומתמשך, ולקח כשלוש מאות שנה כדי להשלים אותה במלואה.

כרטיסים ומחירים ב-2023 לדואומו של מילאנו

מחיר הכרטיס הבסיסי והזול ביותר הכולל כניסה לקתדרלה בלבד עומד על כ-9 יורו לאדם והוא אינו כולל גישה לגלריית הגגות (Rooftop). הכרטיס הפופולרי ביותר הוא הכרטיס שכולל כניסה לקתדרלה + כניסה לגג. מחיר כרטיס זה ינוע בין 18.5 יורו לכרטיס הכולל עלייה לגג באמצעות מדרגות ל-31 יורו עבור כרטיס הכולל עלייה לגג באמצעות מעלית.

לרכישת כרטיסים:

ניתן לרכוש כרטיסים בכניסה, אך זוהי אינה אופציה מומלצת. התורים סכניסה לדואומו עצומים ויכולים להימשך אפילו למעלה משעה בזמני השיא בעונות התיירות. האפשרות הטובה ביותר היא רכישת כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט בתאריך ובשעה הרצויים. כך תוכלו להבטיח לכם כניסה לקתדרלה בתאריך ובזמן שנוח לכם.

מה עושים בדואומו של מילאנו?

גלרית הגגות: אחת האטרקציות המרכזיות של הקתדרלה היא גלרית הגגות. במהלך הביקור, תוכל לטפס על מדרגות ולעלות לגגות הקתדרלה, שהם המקום הטוב ביותר להכיר בקרוב את האדריכלות המרהיבה וליהנות מנופים עוצרי נשימה של העיר מילאנו.

סיור מודרך: מומלץ לשכור מדריך או להצטרף לסיור מודרך כדי להבין וללמוד עוד על האדריכלות והאמנות המרהיבה שבקתדרלה. הסבר יתן לך תובנות על החלקים השונים של הקתדרלה.

כתבו לנו בתגובות על החוויה שלכם בקתדרלת מילאנו.

עוד על מילאנו באתר

מתכננים חופשה במילאנו? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קתדרלת מילאנו

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן