מסלול טיול רומנטי בדרך אמלפי: סופ"ש מנאפולי לאמלפי

אמלפי

מסלול טיול רומנטי בדרך אמלפי: סופ"ש מנאפולי לאמלפי

סיכום מסלול טיול זוגי, סופ"ש רומנטי קצר בחודש אפריל בדרום איטליה שכלל את נאפולי, פוזיטנו, אמאלפי, רוולו וסורנטו. המטיילים שומרי כשרות, הביאו אוכל מהארץ והזמינו דירות לבשל בהן.

מאת: מיטל מלכה.

מידע על טיול בדרום איטליה

נסענו באמצע חודש אפריל שזה תחילת העונה, טסנו עם וויזאייר ללא עיכובים או בעיות.
נחתנו בשעה 15 בשדה התעופה של נאפולי.

השכרת רכב בנאפולי

כשנחתנו הלכנו להשכיר רכב , יש בשדה תעופה שרצו 300 דולר ליומיים! כשיוצאים מהשדה יש שאטלים למתחם של השכרת רכבים של כל מיני חברות. המחירים במתחם השכרת הרכב הרבה יותר זולים.

השכרנו רכב אקונומי במחיר של 120 יורו ליומיים בחברת אביס. אחלה חברה, כשהגענו לאוטו ראינו שהדלק לא מלא פול וכשהחזרנו את האוטו זיכו אותנו. בדיעבד כדאי לקחת רכב מסוג מיני, כדי לעשות את דרך אמאלפי שהיא מפותלת וצרה, כשבאים 2 רכבים כמו אוטובוס או משאית יותר קל לתמרן ולעבור, אבל לא קריטי אפשר להסתדר.

חשוב להביא רישיון בינלאומי בנוסף לרישיון הרגיל.

סים באיטליה

לגבי האינטרנט יש לנו בטלפון esim אז הורדתי את האפליקציה airalo ורכשתי 1 גיגה ל-7 ימים (עולה 4.5 דולר עם הנחה של 3 דולר לחבר מביא חבר). יש מגוון חבילות, תבחרו את החבילה שמתאימה לכם לפי כמות הצריכה המשוערת.

אתם יכולים להשתמש בקוד שלי כדי לקבל הנחה של 3 דולר.
קוד להנחה: MIL0278
מקנה הנחה של 3 דולר להזמנה ראשונה.

מבחינת מזג אוויר באפריל בדרום איטליה

כשנחתנו המעלות היו בין 16-12 מעלות והיה קר אבל נסבל.
כל היום ירד גשם ללא הפסקה והראות הייתה מעוננת.

מסלול טיול בדרך אמלפי

מהשדה נסענו ללילה בסורנטו במלון Il Casale Sorrento שנמצא ממש על קצה ההר למעלה עם נוף מהמם . הדרך צרה מאוד! בשביל זה כדאי רכב מיני.

הנוף מהחדר במלון

פוזיטנו

העברנו שם את הלילה ובבוקר יצאנו לדרך אמאלפי, העיירה הראשונה היא פוזיטנו- העירייה הכי יפה שראינו מבין כולם ותיירותית מאוד. צריך לקחת בחשבון בתכנון שהכביש חד סיטרי וצר.
את העיירה עברנו ברכב תוך 10 דקות. אין מקומות חניה, יש חניונים בתשלום לאורך הדרך הבעיה שהם מבקשים להשאיר אצלהם את המפתחות כדי שיוכלו להזיז את האוטו אם צריך(אנחנו לא הסכמנו בגלל שזה רכב השכרה ולא רצינו בעיות של שריטות וכאלה) אז המשכנו לעיירה הבאה.

אמאלפי

העירייה הבאה הייתה אמאלפי , 15- 20 דקות בין כל עיירה ברכב עיירה קצת יותר קטנה גם תיירותית, המון מסעדות כל הצוק עם נוף לים. אחר כך נסענו לרוולו לוילה רופולו חנינו בחניון ושילמנו עם האפליקציה איזיפארק, יש אופציה לשם במזומן במכונות.
חניות בצהוב למקומיים חניות שמסומנות בכחול בתשלום.

בתוך הוילה היה מוזיאון חינמי עגול וארוך שעולים במדרגות בערך 4 קומות שבכל קומה יש פריטים ישנים כמו שרידי כדים, צלחות ,כסף, עמודים וכו'.

כשיוצאים מהוילה יש חנויות מזכרות שאפשר להיכנס ולטייל.

משם חזרנו חזרה לנאפולי להחזיר את האוטו (הספקנו להחזיר את הרכב תוך פחות מ-24 שעות, אז יצא לנו לשלם השכרה רק על יום אחד).

החזרנו את הרכב ליד שדה התעופה מאיפה שלקחנו שזה ממש 5 דקות מהשדה והאוטובוסים. לקחנו אוטובוס לנאפולי, נסיעה של 25 דקות. כשהגענו לנאפולי ירדנו בתחנה של פיאזה גריבלדי שזה מול התחנת רכבת גריבלדי בעיר העתיקה. משם הלכנו ברגל 10 דקות עד לדירה Forcella Studio Apartments הדירה הייתה מתחת לשוק עם מכולות וברים וממש במרכז של הכל.

תהליך הצק אין לדירה הוא עצמאי, כלומר לא נפגשים עם אנשים. המארחת שלחה לי הודעה עם קישור למילוי טופס בו גם משלמים. לנו זה לא עבד אז השארנו מזומן בדירה (שעד שהגענו להבנה זה לקח קצת (הרבה) זמן. בנוסף כשמגיעים לדירה היא שולחת בהודעה את הקוד כניסה קומה והמפתחות היו בדירה.

פומפיי טיפים חשובים

למחרת סגרנו את הסיור בפומפיי דרך האינטרנט אתר טיקטס, לחצו כאן להזמנה, עלה לנו 23 יורו לאחד . הלכנו ברגל עד תחנת הרכבת גריבלדי, משם יש אזור לקניית כרטיסי רכבת לפומפיי רק שהיה תור ענקקקקקקק גם כשהגענו ב9 בבוקר. מה שלא כולם ידעו זה שאפשר לשלם עם האשראי וישירות לעבור , אז דילגנו על כל התור ועלינו לרכבת 2.4 יורו ל-2 אנשים ומגיעה עד לתחנה של פומפיי ( צריך להוריד אפליקציה בשביל לקבל את הכרטיסים ולהיכנס).

דוד לא הרגיש טוב, לכן לא יכל להישאר יותר בפומפיי. היינו שם בערך שעה ולצערי יצאנו, שעה לא מספיק לביקור בפומפיי. הוא לא היה מסוגל לחזור ברכבת אז לקחנו מונית שעלתה 80 יורו, אגב ראיתי בפייסבוק שלקחו לאנשים שם גם 150 יורו.

היינו בדירה עד אחרי הצהריים שהרגיש יותר טוב והלכנו לצאת לטייל.

שוטטות בנאפולי

שוב ברגל עד תחנת הרכבת גריבלדי (שכל הדרך זה שדרת חנויות) משם רכבת 1.2 יורו לאדם ונסענו לויה טולדו. אגב אפשר לרכוש כרטיסים יומיים לתחבורה הציבורית ולשלם פחות אבל לא ידענו מה אנחנו הולכים לעשות אז זרמנו ככה.

ויה טולדו זה מדרחוב כזה עם מלא חנויות מוכרות כמו זארה וכו… יש מלא רחובות צרים שהם שוק של אוכל…בכל מקום יש מסעדות של מאפים ופיצות. התהלכנו ברגל עד הים וכשחזרנו בדרך ראינו את טירת קאסטל נואבו שהיא סגורה כרגע עד להודעה חדשה.

טיילנו ברחובות הקטנים והצרים וליד התחנת רכבת היה בר שהיה מלא באנשים מבחוץ שראו את המשחק כדורגל שנאפולי שיחקה, ראינו יחד איתם והיה חוויה.

משם לדירה, ולפנות בוקר היינו צריכים להגיע לשדה תעופה חזרה, הורדנו אפליקציה שהיא כמו גטאקסי. אמרה לא היו מוניות זמינות בשעה 3 בלילה. ירדנו למטה , 5 דקות עצרה מונית, 30 יורו לשדה.

יש לשים לב! השדה פתוח אבללללל הם מגיעים רק בשעה 4! חיכינו להם עד 4 וחצי עד שפתחו והתחלנו את התהליך. בגלל שעשינו צק אין ואין לנו מזוודות עברנו את כל התור ישירות לבידוק. אין אפשרות להעביר נוזל מעל 100 מ"ל… אל תשאלו מאיפה אני יודעת ☺️ ניסינו להעביר אבל היא זרקה לי את הלימונצלו שקניתי.

רוצים לקרוא מסלולי טיול נוספים בדרום איטליה?

לפניכם מסלולים של מטיילים נוספים בדרום איטליה:

לחצו כאן למסלולי טיול נוספים באיטליה.

מוזמנים לשאול שאלות על הטיול בתגובות ומיטל תנסה לעזור לכם.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אמלפי

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן