סיור באולפני הארי פוטר בלונדון: כרטיסים ומידע מעודכן ל-2024

הארי פוטר לונדון

סיור באולפני הארי פוטר בלונדון: כרטיסים ומידע מעודכן ל-2024

בלונדון באמת שלא חסר מה לעשות. אבל בכתבה הזאת החלטנו להפנות זרקור אל סיור באולפני הארי פוטר. זה סיור שהפך לאחד מהסיורים הכי אהובים על ישראלים שמבקרים בלונדון. הסיור הזה מתאים ממש לכל הגילאים, והוא בגדר חובה לילדים ומבוגרים שגדלו על הארי פוטר. גם מי שלא נמנה על המעריצים השרופים יהנה להסתובב על הסט שבו צילמו את סרטי הארי פוטר ולהבין מקרוב איך עובדת תעשיית הקולנוע. בקיצור – סיור מושלם שמומלץ לכולם!

מה צריך לדעת על סיור באולפני הארי פוטר

אולפני האחים וורנר שבהם צולמו סרטי הארי פוטר נמצאים כשעה נסיעה מלונדון. הסיורים היוצאים אליהם כוללים נסיעה הלוך וחזור באוטובוס נוח ממרכז העיר. כך שכדאי שתתכוננו לבילוי של יום שלם.

כשתגיעו לאולפנים, תקבלו זמן ממושך, כ-4 שעות, לחקור את סט הצילומים של הסרטים שנחשבים לבין המצליחים ביותר בעולם. במהלך הסיור מבקרים בארון מתחת למדרגות, באולם הגדול, ברציף ¾9 ואפילו רוכבים על מטאטא מעל לונדון. וכמובן, מגלים את כל הסודות שמאחורי הקלעים ומבינים שמה שרואים על המסך לפעמים קצת שונה ממה שרואים באולפן… עד שתעלו על ההסעה חזרה ללונדון, ההסתכלות שלכם על סרטים כבר לא תהיה אותו הדבר.

הסיורים באולפני הארי פוטר מאוד מבוקשים ומספר המבקרים היומי מוגבל לכמה אלפים. לכן חשוב מאוד להזמין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש. במיוחד בתקופת הקיץ העמוסה, כמובן. אל דאגה, ניתן לבטל את הכרטיסים בהתראה של יומיים או שלושה לפני, תלוי בכרטיס. בכל מקרה, אנחנו ממש לא ממליצים להגיע לאולפנים בלי כרטיסים. כי הסיכוי שישארו כרטיסים לכניסה באותו יום הוא לא גדול.

כרטיסים לסיור באולפני הארי פוטר

הנה פירוט של כל הדרכים לצאת לסיור באולפני הארי פוטר ואיך להשיג את המחירים הכי משתלמים

כרטיס משפחתי

למשפחות שמתכננות לבקר באולפני הצילום של הארי פוטר, יש כרטיס משפחתי. זה הכרטיס הכי משתלם למשפחות עם 2 ילדים בין גיל 5 ל-15. הכרטיס כולל הסעה באוטובוס מתחנת קריס קרוס וסיור עצמאי באולפני הארי פוטר. התשלום המשפחתי יכול לחסוך לכם עשרות רבות של דולרים לעומת קניית כרטיסים בודדים.

להזמנת הכרטיס המשפחתי לחצו כאן.

הארי פוטר לונדון

שימו לב שמחירי הכרטיסים משתנים במקצת בהתאם ליום ולשעת הסיור. לכן, אם אתם גמישים ויש לכם את האפשרות, תוכלו לתכנן את הביקור באולפני הארי פוטר לפי המועדים שבהם הכרטיסים זולים יותר. שימו לב שהמחיר שמוצג לפני ביצוע ההזמנה הוא לא בהכרח המחיר שבו תחויבו! יש ימים ושעות יקרים או זולים יותר, כך שכדאי לעקוב אחר המחיר המתעדכן בסל הקניות בעת בחירת הכרטיסים שלכם.

כמו כן, ילדים בין גיל 5 ל-15 משלמים כמה דולרים פחות, ילדים בני 3-4 משלמים כשליש מחיר, ומתחת לגיל 3 הכרטיס הוא חינם. כל זה מותנה כמובן בנוכחות מבוגר שמשלם כרטיס מלא.

כרטיסים בסיסיים

הכרטיס הבסיסי ביותר לאולפני הארי פוטר אינו כולל הדרכה, אבל אין בעיה להסתדר לבד! המקום מאוד מסביר פנים ומעביר את המבקרים בצורה ברורה לאורך המסלול, כך שלא תלכו לאיבוד.

שימו לב שבעת הזמנת הכרטיסים תצטרכו לבחור את מקום האיסוף של האוטובוס. יש כמה אפשרויות, שימו לב שאתם בוחרים את זו שהכי מתאימה לכם. בכל מקרה מדובר על נקודות מרכזיות בעיר. נכון להיום האפשרויות הן Evan Evan Office שנמצא ממש 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית ויקטוריה, או  Blooms Cafè שנמצא ממש ליד כיכר ראסל וליד תחנת רכבת תחתית באותו שם. שימו לב, מיקומי האיסוף יכולים להשתנות בעתיד.

כמו כן שימו לב שבעת הזמנת הכרטיס עליכם לבחור שעה. זוהי שעת האיסוף באוטובוס. אם אתם גמישים ומוכנים להתחיל את היום שלכם מאוחר יותר, בסביבות 13:00 או 14:00, יש לכם סיכוי לא רע להשיג כרטיסים גם בהתראה קצרה יחסית.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

אם אזלו הכרטיסים, אל דאגה! ניתן לרכוש כרטיסים לסיור דומה גם כאן. סיור זה יוצא מתחנת האוטובוסים ויקטוריה, שקרובה לתחנת הרכבת התחתית.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

כרטיסים עם סיור מודרך

כרטיסים הכוללים סיור מודרך על ידי מומחה הארי פוטר מדופלם יוסיפו לעלויות שלכם כ-170 דולרים לאדם. סכום לא מבוטל, אבל שווה את זה למי שממש רוצים להבין איך נעשו הסרטים ולשמוע את כל הסודות של ההפקה. הסיור נעשה בקבוצה קטנה של עד 15 אנשים, ויוצא מאנדרטת המלחמה שליד תחנת יוסטון של הרכבת התחתית. החזרה היא ברכבת, כדי לעקוף את הפקקים ולהגיע מהר יותר חזרה למלון!

להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

הארי פוטר לונדון

לבסוף, ניתן לשלב ביקור מודרך באולפני הארי פוטר עם סיור מודרך באוניברסיטת אוקספורד. בסיור זה תטיילו קודם כל באוניברסיטה הציורית ותכירו את כל סודותיה, ולאחר מכן תסיירו עם מדריך באולפני הארי פוטר. מתאים במיוחד למי שאוהבים לספוג אווירה אקדמית בקמפוסים של אוניברסיטאות! סיור זה יוצא מכאן, ליד תחנת הרכבת התחתית Gloucester Road.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

כתבות נוספות לטיול בלונדון

ולסיום, הנה עוד כתבות שיעניינו אתכם אם אתם מתכננים טיול בלונדון:

נשמח שתוסיפו בתגובות חוויות שלכם מהסיור באולפני הארי פוטר בלונדון.

2 תגובות

  1. טיפים להזמנות כרטיסים לסיור באולפני הארי פוטר בלונדון!!
    נכנסנו לאתר ההזמנות שלושה חודשים לפני הטיסה, ונדהמנו לגלות שנותרו כרטיסים רק לשעה 18.00 בערב. הזמנו בזריזות, כדי לא לצאת קירחים מכאן ומכאן, אבל חובבי הארי פוטר מושבעים שכמונו יודעים שאין מצב להספיק את כל הדבר הענק הזה בארבע שעות. האכזבה הייתה ענקית.
    מייל מנומס ומתחנן לשירות הלקוחות לא הניב שעת כניסה מוקדמת, אלא רק השתתפות בצערנו ופירוט מה אפשר לעשות כדי להקדים את שעת הביקור.
    אז לכל הנזכרים ברגע האחרון (וכן, שלושה חודשים לפני הביקור נחשב הרגע האחרון 🤷‍♀️) זה בשבילכם:
    ממשיכים להיכנס למערכת ההזמנות כל הזמן, גם אם נראה שנגמרו הכרטיסים. מדי פעם נפתחים כרטיסים לשעות מוקדמות, אבל צריך להיות על זה ולעקוב מקרוב. כשמוצאים שעה מועדפת אחרת, יש למשוך את מספר הכרטיסים הרצויים ל"סל הקניות" (לא לשלם עבורם!) ומיד להתקשר לשירות הלקוחות. יש להיות מוכנים עם מספר ההזמנה והם מעבירים את הכרטיסים לשעה הרצויה. אנחנו החלפנו לשעה 14.30. עלות ההחלפה היא 10 פאונד. במקרה שלנו, הם היו ממש נחמדים וויתרו על הגבייה הנוספת. בלי שביקשנו. אמנם אנחנו ישראלים, אבל יש גבול לחוצפה.
    חשוב לדעת: רק בעל ההזמנה יכול לבצע את ההחלפה.
    חשוב לדעת 2: בפועל נכנסו בשעה 13.30. עניין של מזל? מיעוט מבקרים? לא ברור ולא ידוע.

  2. היי לימור,
    חשוב לנו לציין שבאתרים שאליהם אנחנו מפנים בכתבה לקניית כרטיסים, יש די הרבה מקומות גם בהתראה של חודש ואפילו פחות, כמובן בתלות במידת הגמישות של כל אחד בימים ובשעות שמתאפשר לו לבקר. וכמובן שההמלצה היא תמיד להזמין כמה שיותר זמן מראש. אבל חשוב לנו לציין זאת כדי שאנשים לא יחשבו שאין להם סיכוי למצוא כרטיסים אם לא התכוננו חודשים מראש.
    שיהיה לכולנו קיץ נהדר בחו"ל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן