מתכננים חופשה במדריד? תנו למדרידוס לעשות לכם קצת סדר

סיור מודרך עם מדרידוס

מתכננים חופשה במדריד? תנו למדרידוס לעשות לכם קצת סדר

מתכננים חופשה במדריד? רגע לפני שאתם אורזים מזוודה, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מדרידוס, חברת טיולים מקומית שמציעה מגוון סיורים במדריד והסביבה, ומזמינה אתכם לחקור את מדריד גם דרך האוכל!

סיור קולינרי בשנים האחרונות הפך לאחד הטרנדים הכי חזקים לשילוב בחופשה וכנראה שלא סתם, סיור קולינרי נותן את האפשרות לחקור את התרבות המקומית דרך הטעמים המקומיים מה שיוצר חוויה ייחודית שלא שוכחים.

ספרו לנו קצת עליכם ועל איך הכל התחיל?

את מדרידוס הקמנו מספר שותפים מתוך האהבה שלנו למדריד. כל אחד התגלגל לכאן מסיבה אחרת כמו זוגיות, אהבה לכדורגל או סתם אהבה לתרבות המקומית. בסופו של דבר מה שמשותף לכולנו זו האהבה האינסופית למדריד.

התחלנו בתור חברה קטנה שמטרתה הייתה להכיר לתייר הישראלי את מדריד מזווית מקומית, ועם הזמן גדלנו והתפתחנו. היום רבים מהמטיילים שמטיילים איתנו כבר מצליחים להבין די מהר למה אנחנו כל כך אוהבים את מדריד, זה די קל כי הם מאוד מזכירים באופי אותנו, הישראלים.

במה זה בא לידי ביטוי?
בדומה לישראלים הספרדים הם אוכלוסיה מאוד חמה ועם רצון עז לעזור. גם אם הם לא מבינים מילה באנגלית, הם יסבירו לכם ויעזרו עם המון פנטומימה וחיוכים עד שתבינו, הרצון לעזור היא תכונה מאוד ישראלית וזו הדרך הכי טובה להמחיש את הדמיון בין העמים.

ספרו לנו על סוגי הסיורים במדריד שיש לכם

יש לנו שבעה סוגי סיורים שלכל אחד אופי שונה ומיוחד.
1) הסיור הבסיסי שהוא מומלץ מאוד למי שמבקר במדריד לראשונה הוא סיור הכרת העיר: בסיור נבקר בכל האתרים המרכזיים בעיר ונקבל הסבר על חיי היום יום וקצב העיר. סיור חובה שכל מטייל צריך לעבור! הסיור מבוסס על בסיס טיפ.

2) סיור קולינרי אותנטי: בסיור נבקר בחלק המזרחי של העיר העתיקה, נכנס לטברנות – מסעדות מקומיות אותנטיות, לכל אחת מהן יש סיפור והיסטוריה משלה ומייצגת חלק שונה בהיסטוריה של מדריד.
אנחנו נטעם את מנות המסורתיות ונשתה סנגריה מקומית. הסיור מתאים למי שאוהב אוכל ורוצה לחקור את התרבות המקומית דרך תרבות האוכל שלה, מומלץ לבוא רעבים כי אנחנו הולכים לאכול הרבה!

3) סיור שווקים וטאפסים:  בסיור נבקר במספר שווקים ססגוניים במדריד ונטעם מספר מנות טאפסים בשווקים השונים.
בכל שוק נטעם את המנה הייחודית לה. 

4) טיול לטולדו – "ירושלים של מדריד": טיול מדהים ומומלץ בחום למי שרוצה לראות ולחקור את התרבות היהודית של ספרד.  הסיור משלב את הייחודיות של טולדו, עיר קסומה עם עבר עשיר והרבה מאד כבוד ליהדות הספרדית. נעבור מסע מרהיב בזמן למאה ה-15 ונחקור יחד את האירועים שנחקקו בספרי ההיסטוריה.

5) טיול לסגוביה: במרחק שעה נסיעה ממדריד, נמצאת עיירה קסומה בשם סגוביה. אנחנו נבקר בכמה אתרים היסטוריים ונחקור את התקופה שבה חיו  הרומאים בספרד.
בסיור נלמד כיצד עיר כזו גבוהה הצליחה להתקיים בעזרת אמות המים המרהיבות שלה שנשמרו בצורה ייחודית! נטייל בסמטאות העיר העתיקה, בקתדרלה של סגוביה, ומבצר אלכזר.

6) סיור גרפיטי: הסיור מתאים לכולם ולאוהבי אומנות במיוחד. אם אתם חובבי אומנות או סתם בא לכם לטייל ברחובות מדריד ולגלות דברים חדשים הטיול הזה הוא בהחלט בשבילכם. הסיור מתקיים בשכונות הבוהמיות והדרומיות של מדריד-  לאבאפיס ולה לטינה.

7) סיור סגווי: בסיור הזה אנחנו נתגלגל בין האתרים השונים בפארק רטירו ונשמע את הסיפורים המרתקים שלהם.

 

צרו קשר עם מדרידוס

סיור מודרך עם מדרידוס

הסיור הקולינרי נשמע טעים.

האם הוא מתאים גם לשומרי כשרות? טבעונים צמחונים שומרי גלוטן וכו׳?

המטבח הספרדי מורכב מהמון מנות צמחוניות כך שיש היצע מטורף למנות צמחוניות במהלך הסיור. גם שומרי כשרות יהנו מהסיור ללא תחושה של פספוס.
אנחנו נגיש במהלך הסיור את הפשטידה הספרדית המפורסמת, מנת פאייה צמחונית, פלטת גבינות, פטריות ממולאות, פלפלים קלויים ועוד מגוון מטורף של מנות צמחוניות. בנוסף אנחנו גם נשתה קצת אלכוהול (במידה ותרצו) מהסיור הזה לא תצאו רעבים!

חשוב לנו לציין שהסיור בבסיס שלו הוא מתאים גם למי שלא אוכל גלוטן, אך המסעדות שאנו מגיעים אליהן הן מסעדות שמגישות גם מנות עם גלוטן  ועל כן הכלים במטבח עשויים להיות לא סטריליים ב100%. מי שנמצא ברמת סיכון חיים לרכיב הגלוטן לצערינו, הסיור פחות מתאים לו.
כמו כן הסיור גם לא מתאים לטבעונים.

לאיזה גילאים מתאים הסיור הקולינרי?
הסיור בגדול מתאים לכל הגילאים ובעיקר למי שאוהב אוכל ולחקור טעמים. אנחנו נחקור את התרבות הספרדית דרך המטבח ולכן הוא מתאים לכל הגילאים, לילדים עד גיל 12 יש הנחה על הסיור.

האם יש דרככם חיבור לשירותי הסעות משדה התעופה?
אין לנו שירות העברות, אך אנחנו יכולים להמליץ לכם על מספר נהגים שעובדים בעיר ומאוד מומלצים ע"י המטיילים שלנו!

קצת מידע על טיול במדריד

תעשו לנו סדר,  האם יש ערים קרובות למדריד שכדאי לבקר בהם במהלך הביקור?
יש המון ערים מרתקות בסביבת מדריד, שתיים מהן מומלצות ביותר.
טולדו- עיר  עם היסטוריה עשירה והמון זיקה ליהדות.
סגוביה-מה שמייחד את העיר היא אמת המים הרומית, שנבנתה בראשיתה של המאה הראשונה לספירה.

לשתיהן מדרידוס מוציאה סיורים מודרכים ממדריד.

מה היא מנוחת הצהריים של הספרדים שכולם מדברים עליה?
שאלה חשובה מאוד! המנוחה הזו נקראת ״סייאסטה״ והיא אכן מנוחת צהריים במדריד,  כלומר קודש הקודשים לספרדים.
החל מהשעה 13:30 ועד השעה 17:00 המקומיים נועלים את בתי העסק ויוצאים לנוח.
חלקם מנצלים את המנוחה על מנת לאכול או פשוט לעשות הפסקה במהלך היום כדי להירגע מהשגרה.
חשוב לציין כי במרכז מדריד הסייסטה לא מאוד מורגשת ורוב הרשתות הגדולות פתוחות כרגיל עד השעה 20:00.
בתי קפה ומסעדות נסגרים כמובן בשעה יותר מאוחרת, מדריד (בדומה לתל אביב שלנו) היא אחת הערים התוססות באירופה ותמיד יש בה מה לעשות!

איפה כדאי לישון במדריד?

השכונה המרכזית במדריד נקראת גראן ויה המתפרשת על שדרה ענקית שמלאה בחנויות, ברים, בתי קפה ומסעדות. ניתן להגיע במרחק הליכה קצקצר ממנה לכל אתר מרכזי במדריד.

>> לחצו כאן להמלצות למקומות לינה במדריד

לסיום, תמליצו לנו על פארק או מסעדה שווה במדריד. משהו מקומי ואותנטי שסביר להניח לא נגיע אליו ללא המלצה מקומית.

מדריד ידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה. כמעט בכל סמטה שתרימו את הראש יהיה פסל מעניין על בניין והסבר היסטורי מאחוריו.
הסצינה של ביקור בגגות (rooftop) היא בגדר חובה מכיוון שיש כל כך הרבה אומנות ברחובות העיר. ממליצים לכם לשלב לפחות רופטופ אחד בטיול שלכם! כמו כן יש מגוון שלם של תצפיות על העיר, האהובה עלינו ביותר היא: THE PRINCIPAL MADRID.

 

צרו קשר עם מדרידוס

סיור מודרך עם מדרידוס

מגיעים למדריד בקרוב? אל תפספסו את הסיורים במדריד, הסיור הקולינרי של מדרידוס הוא בגדר חובה!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים למדריד

ורוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה במדריד!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן