לונדון – המדריך למטייל בעיר || מעודכן לשנת 2024

העין של לונדון

לונדון – המדריך למטייל בעיר || מעודכן לשנת 2024

לונדון, בירתה של אנגליה, היא עיר מלאה באטרקציות ודברים שכדאי לראות. לא סתם היא מושכת אליה מיליוני תיירים בשנה והיא אחד היעדים המועדפים ביותר על התיירים הישראלים. 

המטבע באנגליה הינו לירה שטרלינג. 

הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לקנות לירה שטרלינג לטיול היא דרך Fly Money. פשוט מזמינים את הכסף מראש באינטרנט ואוספים אותו לפני הטיסה בדלפק בנק הפועלים בנתב"ג. ניתן לקנות גם בתשלומים. להזמנה לחצו כאן.

שעון הביג-בן לונדון

תחבורה ציבורית בלונדון

לונדון מרושתת בתחבורה ציבורית יעילה מאוד, לכן קל מאוד להגיע לכל האטרקציות, ואנו ממליצים מאוד להשתמש בתחבורה ציבורית במקום ברכב. השכרת רכב אינה זולה, לא קל למצוא חניות, תמצאו את עצמכם בלא מעט פקקים וכמובן, תצטרכו להתרגל לנהוג בצד שמאל.
תוכלו לקנות כרטיס אויסטר (Oyster) לתחבורה ציבורית בכל אזור לונדון הגדולה, לעלות על האוטובוסים של אחת מחברות אוטובוסי ההופ – און הופ – אוף, או לשוט על נהר התמזה ולראות את האטרקציות מזווית קצת שונה. 

איפה לישון בלונדון

מתכננים טיול ללונדון ולא בטוחים איפה כדאי להזמין מלון? זה באמת לא קל למצוא את המקום האידיאלי. לונדון היא עיר ענקית, מלאה באטרקציות תיירותיות, מוקדי בילוי, פארקים ואתרים היסטוריים ונדמה שלכל שכונה יש משהו אחר להציע, במיוחד אם זה הביקור הראשון שלכם.

כדי לעזור לכם לבחור את המקום הנכון בשבילכם, אספנו מידע על השכונות הכי אטרקטיביות בלונדון עם המלצות למקומות לינה מצוינים שיהפכו את הביקור בלונדון לחוויה בלתי נשכחת. לחצו כאן לקריאת הכתבה על מלונות מומלצים בלונדון.

מקומות הלינה המומלצים לפעם ראשונה:

  • Corinthia London: הוא מלון יוקרתי בדירוג 5 כוכבים
  • Sofitel London St James: מלון יוקרתי בדירוג 5. כל חדרי השינה במקום עוצבו מחדש בשנת 2019 על ידי מעצב הפנים הצרפתי פייר-איב רושון.
  • One Aldwych: עוד מלון יוקרתי בדירוג של 5 כוכבים ששוכן במיקום מרכזי בקובנט גרדן. המלון כולל מסעדה מעולה ומועדון בריאות.
  • The Resident Covent Garden: מלון בדירוג של 4 כוכבים במיקום מרכזי.

מה לעשות בלונדון?

לונדון היא עיר מלאה באטרקציות ודברים שכדאי לראות. לא סתם היא מושכת אליה מיליוני תיירים בשנה והיא אחד היעדים המועדפים ביותר על התיירים הישראלים.  מבחר האטרקציות עשיר בהיצע שלפעמים קל להתבלבל ולפספס מקומות חשובים, ולפעמים מומלץ ללמוד יותר לעומק על המקומות אותם אתם רואים כי ייתכן ועומד מאחוריהם סיפור מרתק. 

אם אתם מתכננים לשלב בחופשה מספר אטרקציות ושימוש בתחבורה ציבורית, מומלץ להצטייד בכרטיסים מיוחדים המיועדים לתיירים אשר מקנים הנחות לאטרקציות.  

כרטיס הלונדון פאס (London pass) – כרטיס שמחירו נע בן 79 פאונד ליום – 179 פאונד לעשרה ימים. הכרטיס נותן כניסה בחינם למעל ל – 90 אטרקציות. בין האטרקציות אוטובוס הופ – און  הופ – אוף שיקח אתכם בין האתרים השונים.

כרטיס גו סיטי (Go City) – כרטיס שמחירו נע בין 50 פאונד לשתי אטרקציות – 123 פאונד לשתי אטרקציות. תוכלו לבחור בעצמכם ממבחר האטרקציות הכלולות בכרטיס את אלו המתאימות לכם  ביותר.

כרטיס דיסקאונט לונדון (Discount London) – כרטיס אשר בו אתם יכולים לבחור מבין החבילות המוצעות באתר. בכל חבילה כלולות אטרקציות המתאימות לשלל גילאים, העדפות ותחומי עניין.

אטרקציות אייקוניות בעיר: בין האטרקציות במפורסמות של העיר תמצאו את לונדון איי (London eye), ארמון בקינגהם, הביג בן, מאדאם טוסו, פארק הייד והטאוור ברידג׳ (Tower bridge). 

ארמון בקינגהאם וטקס חילופי השומרים: בארמון בקינגהאם והגנים שמסביבו אפשר לבלות יום שלם של הרפתקאות. גולת הכותרת ללא ספק היא טקס חילופי השומרים האייקוני שמתרחש מספר פעמים בשבוע.

לחצו כאן לאטרקציות נוספות בלונדון

קניות בלונדון

שוק קמדן

לאוהבי תרבות אלטרנטיבית וקניות, כמובן. מורכב למעשה מ-6 שווקים שונים, שרובם פעילים מדי יום. בסופי שבוע השוק עמוס במיוחד, גם בדוכנים אבל גם במבקרים. לכן למי שרוצה להמנע מצפיפות כדאי לא להגיע דווקא אז. החלק המפורסם ביותר הוא קמדן לוק שהוא שוק פשפשים ענק. עוד תמצאו במקום אוכל מכל העולם, בגדים ואביזרים, כולל דוכני יד שניה, תכשיטים ועוד ועוד. זה כבר ממש לא מקום למצוא "מציאות" כי המחירים לא בהכרח זולים, אבל זו חוויה של צבעים וריחות שאסור לוותר עליה!

קובנט גארדן

מרכז קניות שוקק, הכולל חלק סגור וחלק פתוח, עם חנויות יוקרתיות לצד חנויות ייחודיות כגון חנות המוקדשת למומינים וחנות עפיפונים. תמצאו שם המון אווירה הודות למופעי הרחוב וההופעות החיות, שוק אוכל ומסעדות רבות.  

פארק טבע עירוני בלונדון

הייד פארק

הייד פארק הינו הפארק המפורסם ביותר בלונדון, עם מדשאות מרהיבות ושוק חג מולד מדהים. גודלו 2.5 ק"מ רבוע ובמרכזו אגם שניתן לשחות בו (בתשלום) או להסתפק בשתיית קפה בבית הקפה שלגדותיו. ילדים בכל הגילאים יהנו מההזדמנות להסתובב באוויר הפתוח. בקרו במארבל ארצ' ובמזרקה לזכר הנסיכה דיאנה. ואל תוותרו על האנדרטה המרגשת לזכר בעלי החיים ששירתו ומתו בצבא הבריטי. אם יש לכם ילדים שאוהבים לנאום, קחו אותם לפינת הנואמים בפארק ותנו להם טעימה ממה שהרגישו קרל מרקס, ולדימיר לנין וג'ורג' אורוול, שנאמו שם לפניהם.

הגנים הבוטניים המלכותיים

חלק מגני קיו המכילים צמחייה מכל העולם. מיני צמחים אנדמיים וצמחים ממקומות אחרים בעולם. חוויה מרהיבה לעיניים ולאף.

שייט על התמזה

כדי לצפות בכל היופי של לונדון ובאתרים החשובים, מומלץ לקחת שייט על נהר התמזה. יש מספר אפשרויות. 
החוויה הרגועה יותר: שייט נינוח עם הסברים על כל מה שרואים על גדות הנהר. זה כולל את בית הפרלמנט, כנסיית סנט פול, טאוור ברידג' ועוד.
שייט בסירת מרוץ: עם מוזיקה ומדריך שדואג לבידור. חוויה שהיא שילוב של לונה פארק עם סיור היסטורי.

עוד על לונדון באתר

מתכננים חופשה ללונדון? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

רוצה לקבל את כל התוכן לתכנון חופשה בלונדון אצלך במייל? הירשם כאן.

ציפורים סוהו לונדון

המדריך לסוהו בלונדון

לונדון, בירתה של אנגליה, היא יעד קלאסי לטיול בחו"ל. אחת השכונות המפורסמות והמעניינות ביותר בלונדון היא שכונת סוהו שנמצאת בלב העיר ומהווה גם חלק מאזור הווסט

קרא עוד »
אולם תיאטרון, לונדון

מחזות זמר מומלצים בלונדון

לונדון, בירתה של אנגליה, היא יעד קלאסי שישראלים מאוד אוהבים. קל להסתדר בה, מגבלת השפה מינימלית עבור רובנו, והאטרקציות לכל גיל פשוט אין סופיות. לא סתם

קרא עוד »
פיאצה קובנט, לונדון

המדריך לבילוי בקובנט גארדן

לונדון, בירת אנגליה, היא אחת מהערים האהובות על ישראלים. וקובנט גארדן הוא האזור בלונדון שבו הכל קורה! אזור קובנט גארדן מציע שילוב פנטסטי של היסטוריה,

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן