מתכננים חופשה ביוון? תנו ליאסאס לעשות לכם קצת סדר!

כיכר מונסטיראקי אתונה

מתכננים חופשה ביוון? תנו ליאסאס לעשות לכם קצת סדר!

יוון היא יעד אהוב מאוד על המטייל הישראלי, היא קרובה, זולה ונוחה לנו כישראלים לטייל בה. המדינה הקסומה הזאת נמצאת במרחק שעתיים מאיתנו ובעזרת טיסות יומיות של מגוון חברות תעופה תוכלו להגיע בקלות לבירתה, אתונה, וזה יעד נהדר לחופשה. אז אם חופשה באתונה על הפרק בקרוב, אתם חייבים לקרוא את הכתבה הבאה ולהוסיף לטיול שלכם סיורים מודרכים של יאסאס שישדרגו את הטיול שלכם מחופשה אורבניות בלבד לטיול שמשלב גם טבע ונופים עוצרי נשימה.

תפסנו את אריק מחברת יאסאס יוון, חברת סיורים מודרכים מקומית לשיחה על יוון, אתונה והנופים שלה.

ספרו לנו קצת עליכם

שמי אריק, בן 29 ואני גר על הקו של אתונה ותל אביב.
סיפור אהבה שלי עם אתונה התחיל לפני שלוש שנים, בימים ש-19 היה סתם מספר וקורונה הייתה שם של בירה שאני שותה בים. לפני הקורונה, הייתי עובד בהייטק, 12 שעות בכלוב זהב, עובד מול המחשב, הזמן רץ והעולם איתו. הסטרס היה אינסופי, תמיד היה צריך לעשות, תמיד היה צריך להספיק והכי חשוב, מהר מהר ומהר. בקיצור, ישראלי קלאסי מה שנקרא.

כשהקורונה התחילה, שלחו אותנו לעבוד מהבית ואני זיהיתי את ההזדמנות.
עליתי על מטוס ליעד היחידי שעוד נשאר פתוח בעולם, יוון. מפה לשם מצאתי את עצמי באתונה כחצי שנה ומה שעבר עליי בתקופה הזאת אף אחד לא יכול לדמיין. פשוט התאהבתי! התאהבתי בעיר, בתרבות, באוכל, אבל הכי חשוב התאהבתי בקצב החיים היווני.
התפטרתי מהעבודה, התחלתי לעבוד על מיזמים קטנים וחמודים. על הדרך התחלתי להדריך סיורים לחברים שקפצו לבקר, מפה לשם זה גדל וככה נולד יאסאס. החזון שלנו הוא פשוט, להעביר לכם את אותו מסע שאני עברתי ושאר הצוות ולגרום לכם לאותה ההתאהבות שאני גיליתי באתונה במספר שעות ספורות.
זה קשה ומאתגר אבל אנחנו מבטיחים לכם, שבסוף הסיורים שלנו אתם תתאהבו ביוון.

ספר לנו איזה סוגי סיורים אתם מציעים?

סיור הכרת העיר: הסיור הקלאסי שלנו שמתקיים במרכז של אתונה ועובר בכל האתרים מרכזיים של העיר בשלוש שעות בלבד.בסיור אנחנו מתרכזים בתרבות ובחיים העכשווים באתונה.

סיור קולינרי: אנחנו נתחיל מסיבוב בשווקי האוכל באזור כיכר אומוניה, ננסה קפה יווני אמיתי, נמשיך לטעימות של שמן זית, מאפים מסורתיים, נקניקים, מאזטים, גבינות, זיתים ועוד מלא אוכל מקומי.
הסיור כמובן משלב הסברים על הקולינריה היוונית והאתונאית.

סיור גרפיטי:  דרך נהדרת להכיר את הפנים האמיתיות של אתונה.
אנחנו נצלול לתוך ההיסטוריה של העיר ונבין את את המשבר הכלכלי של שנת 2008 ואיך הוא השפיע על יוון. בסיור נכיר את הצד הפחות נעים של אתונה דרך סיפורי הגרפיטי ואומנות הרחוב המיוחדת שלה.

צרו קשר עם יאסאס

שכונת אנאפיוטיקה

יאסאס מציעים גם סיור יום מחוץ לאתונה

סיור לנאפפליו: סיור מדהים שמשלב ביקור ביקב נימאה.
נימאה זו עיירה המפורסמת במיוחד בזכות הגפנים והיקבים שלה והיא נמצאת בדרך אל העיר נאפפליו, אחת העיירות היפות והמיוחדות בכל יוון – עיר עם אווירה יוונית קלאסית ונופים פנורמיים מדהימים של מרחבים כפריים וים, סיור מומלץ ומושלם ליום שמשי.

סיור לריביירה אתונאית: מומלץ עבור המטיילים שמבקרים באתונה בפעם השנייה או שמגיעים ליותר משלושה ימים, הסיור כולל ביקור ושהייה ממושכת באגם ווליאגמני.
בנוסף לקסם הטבעי שלה, הריביירה של אתונה עשירה בהיסטוריה ומורשת תרבותית.
לאורך החוף, תמצאו שרידים של מקדשים עתיקים, כמו מקדש פוסידון בקייפ סוניו, שגם בו נבקר בסיור.
שילוב מושלם של היסטוריה ובטן גב.

למי מתאימים הסיורים מחוץ לאתונה?

הסיורים שלנו מתאימים לכל הגילאים! אנחנו מתאימים את האופי של הסיור לאופי של הקבוצה, כך שלכולם יהיה מעניין, לילדים ומבוגרים כאחד!
למדריכים שלנו יש ניסיון בהדרכה לגילאים שונים ולקבוצות מגוונות.

איפה כדאי לבקר מחוץ לאתונה במהלך הביקור?

אתונה, כמו כל עיר גדולה אחרת היא אורבנית וסואנת במיוחד. אם אתם רוצים לקחת הפסקה לכמה שעות וליהנות קצת מהשקט והמרחבים המטורפים שיש ליוון להציע, אנחנו ממליצים לכם לשכור רכב או למצוא קבוצה מאורגנת ולצאת לטייל במקדשים העתיקים, ההריסות הארכיאולוגיות, באיים היפים ובכפרים האותנטיים שנמצאים מחוץ לעיר הגדולה.
אחד מהאתרים החשובים ביותר ביוון העתיקה, דלפי, הוא המקום שחובבי ההיסטוריה לא יכולים לפספס.
עבור מי שמעוניין להימלט מההמולה של אתונה ליום אחד, בנאפפליו המקסימה תוכלו סוף סוף לנשום אוויר צח. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לסיור יומי לנאפפליו שלנו שכולל ביקור ביקב נימאה ותעלת קורינתוס.

כמובן אם יש לכם מספיק זמן, "הריביירה של אתונה", זה התואר שאגם ווליאגמני קיבל במהלך השנים ובצדק. במרחק של 40 דקות ממרכז אתונה תמצאו אגם תרמי, חופים נקיים וצלולים, ריזורטים מעולים וריח של יוקרה באוויר, מזמינים אתכם להצטרף לסיור יומי לריביירה אתונאית שכולל ביקור ושהייה באגם ווליאגמני.

 

מה ממש אסור לפספס בביקור באתונה?

חייב לבקר בבוזיקיה לפחות פעם אחת! הבוזיקיות מאייפנות את עולם הבידור באתונה, כך שאסור לפספס את החוויה הזו על מנת להבין ולהכיר יותר טוב את התרבות היוונית.

מה ההבדל בין בוזיקיה לטברנה?

הבוזוקיות הן בעצם מועדוני לילה לכל דבר, ובדרך כלל החגיגה כמו ברוב המועדונים מתחילה רק לקראת חצות, אחד אחרי השני עולים לבמה מיטב הזמרים היוונים ששרים ורוקדים עד שהשמש עולה! 

ההבדל העיקרי בין בוזוקיה לטברנה הוא שבטברנות מגישים אוכל, מה שלא קורה בבוזוקיות.
המקסימום שתקבלו הוא כמה פיצוחים כדי לספוג את כל האלכוהול שיגישו לכם, כי אין חגיגה יוונית בלי כמה כוסות אוזו.

האם יש דרך יאסאס חיבור לשירותי הסעות משדה התעופה?

אנחנו מארגנים הסעות לקבוצות גדולות מעל 6 אנשים! לקבוצות קטנות וזוגות אנחנו ממליצים להשתמש באפליקציות מוניות מקומית, Bolt, מסיבה שיש להם פיקוח ממשלתי על המחיר של הנסיעה לעומת נהגי מוניות פרטיים באתונה.

ולסיום, תמליצו לנו על פארק או מסעדה שווה ביוון, משהו מקומי ואותנטי שסביר להניח לא נגיע אליו ללא המלצה מקומית.

לא חסרות המלצות ברשת למסעדות או פארקים ככה שנמליץ לכם על משהו ייחודי יותר.

אם יש לכם זמן בביקור, תקפצו אל העיר חלקידה שנבנתה על הערוץ המפריד בין האי אוויה ליבשה.
מדובר בעיר לא מתויירת במיוחד, כך שתוכלו להתנתק לחלוטין מהעיר הגדולה והרועשת. זוהי עיירת חוף נעימה שכדאי לבקר בה ולחוות מעט מחיי העיירות הקטנות היווניות האותנטיות.

אם אתם מגיעים ליוון בקרוב ואתם רוצים לשלב טבע ונופים שלא תמצאו בחופשה שלכם באתונה. אנחנו מזמינים אתכם לדבר עם יאסאס ולהצטרף לאחד מהסיורים שלהם לעיר נאפפליו או לריביירה האתונאית!

צרו קשר עם יאסאס

שכונת אנאפיוטיקה

עוד על אתונה באתר

מתכננים חופשה באתונה? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לאתונה

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה באתונה!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן