סיורים בדובאי בעברית עם מדריך מקומי – הכירו את מוסטפא

דובאי עם מוסטפא טיול למדבר

סיורים בדובאי בעברית עם מדריך מקומי – הכירו את מוסטפא

דובאי זה יעד נוצץ שעלה על מפת התיירות הישראלית בשנים האחרונות. אם אתם רוצים להכיר את דובאי לעומק, תוכלו לעשות זאת בעזרת מוסטפא, מדריך מקומי דובר עברית שחי ונושם את איחוד האמירויות כבר למעלה מעשור. מוסטפא מדריך טיולים בדובאי וגם טיולי יום מדובאי לאבו דאבי.

 

ספר קצת על עצמך, איפה נולדת וקצת על הילדות שלך.

נולדתי במצרים, שם גם גדלתי וכשהתחיל כל הבלאגן של המהפכה, החלטתי לנסות וליצור לעצמי עתיד טוב יותר. לישראל נחשפתי עוד בילדותי. בשנות ה90 היו מוכרים בשושו קלטות של מוזיקה ישראלית שהייתה אסורה להאזנה באותו הזמן, משהו בשפה מאוד משך אותי.

החלטתי שאני מאוד רוצה ללמוד עברית ולא היה לי ספק שאני הולך להגשים את החיבור הזה שהיה לי עוד מילדות לקהילה הישראלית ולמדתי תנ"ך, ספרות (עמוס עוז- ביאליק), ראיתי סדרות טלוויזיה בעברית, האזנתי לשלמה ארצי וככה למדתי יותר ויותר.

ללמוד שפה זה לא דבר קל, אך אני מאוד גאה היום בזה שאני מדבר עברית שוטפת. כל מי שפוגש אותי חושב שנולדתי בישראל אך כששומע שנולדתי בכלל במצרים, הוא בהלם מוחלט.

כמה שנים אתה גר שם ואיך הגעת לתחום התיירות?

עבדתי כבר במצרים בתחום התיירות וכשעברתי לגור פה לפני עשר שנים, התחלתי לעבוד בכלל בחנות רהיטים, משם התגלגלתי למשרה במוזיאון הלובר שבאבו דאבי ועבדתי שם תקופה ארוכה, עד שהגיעה הקורונה.

כמו כולם, לצערי הסתגרנו בבתים בעקבות המגיפה וכמו להרבה אנשים, גם עבורי זו הייתה תקופה של חישוב מסלול מחדש ואז בהפתעה גמורה, הגיעו הסכמי אברהם ובשבילי בגלל החיבור לישראל זה היה ממש נס.

בלי לחשוב פעמיים התחלתי קורס מדריכים מוסמכים על מנת לעבוד כמדריך טיולים מוסמך לכל דבר ולא היה לי ספק שאני רוצה להדריך ישראלים ולהכיר להם את איחוד האמירויות.

מה הסיורים שאתה מציע?

הסיורים שלי מאוד מגוונים ובנוסף למגוון שמציע, אני אוהב מאוד לבנות טיולים בהתאמה אישית במידת הצורך.
אני מוציא סיורים לדובאי, אבו דאבי, שאר האמירויות וטיולי מדבר כמובן שכוללים מסלולי ג׳יפים, רייזרים וטרקטורונים עם נוף פשוט מטורף שלא תראו באף מקום אחר.
האטרקציות שאליהן תוכלו למצוא מחיר מוזל דרכי הן – רחיפה במסוק, כדור פורח, אופנוע ים, בורג' ח'ליפה, ושאר המקומות.

האם יש עזרה בסגירה של שירותי הסעות משדה התעופה?

בטח! אני מקושר פה לנותני שירות מקומיים שמכירים אותי ויודעים לתת מחירים טובים ללקוחות שלי. טיפ מאוד חשוב, מומלץ לסגור את ההסעה מהשדה לפני ההגעה לשדה עצמו כי שם ברגע האמת תשלמו מחיר יותר יקר.

הכי חשוב לי להעביר את הסיור אתכם בכיף, להתחבר אליכם ולהכיר אתכם, שתלמדו אותי על ישראל ואני אלמד אתכם ואכיר לכם את איחוד האמירויות, הבית שלי ב-10 שנים האחרונות. צחוק הומור ואווירה טובה מובטחת כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה ליצור איתי קשר ואת כל השאר, תשאירו לי.

צרו קשר עם מוסטפא

מוסטפא מדריך טיולים בעברית בדובאי

נשמח לטיפים של מקומיים לתכנון הטיול בדובאי

ספר לנו קצת על הקולינריה של דובאי, על המטבח והטעמים שיש למקום הזה להציע

בדובאי יש המון מהגרים מכל מיני מדינות, מה שיצא מטבחי עולם במקום אחד. יש פה את כל סוגי המסעדות שמגישות את כל סוגי המטבחים, אין מה לחשוש מבחינת האוכל באיחוד האמירויות, יש פה אפילו מסעדות כשרות.

מהן חמשת המסעדות האהובות עלייך בדובאי?

אי אפשר להגיד יש פה אוכל מקומי או אימראתי, הם מעדיפים בשר עם אורז או עוף עם אורז, או דגים, ויש השפעה הודית באוכל, הם משתמשים בהרבה תבלינים באוכל (לימון פרסי, מקלות קינמון וכו).

אבל וואוו, איזו שאלה קשה! איך אפשר לבחור? במקום הראשון אני מעדיף את המטבח הלבנוני (מסעדות כמו זוזו, אלספדי) אוכל טורקי (בורק) אוכל מצרי (אל אמור) ומסעדת נאמוס.

לכמה ימים לפי דעתך כדאי לתייר להגיע לדובאי?

בין 5 ל-6 ימים מספיק בדובאי אפשר גם יום סיור לאבו דאבי על מנת לחוש ולהרגיש עוד וייב באיחוד האמירויות.

אם אתם מתכננים טיול בדובאי מומלץ להתייעץ עם מוסטפא על מנת לקבל מחירים מקומיים ואטרקטיביים.
לחצו כאן ליצירת קשר עם מוסטפא – מדריך סיורים דובר עברית בדובאי.

2 תגובות

  1. אנחנו כבר בפעם השניה עם מדריך מוסטפא, ויכולה להמליץ עליו בכל אירגון ותינכנון טיול שלכם בדובאי, דואג להכול ומחרים הוגנים, גם באטרקציות וגם בימי סיור , מומלץ מומלץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן