מלונות למבוגרים בלבד באיי יוון

חוף ים בכרתים למלונות

מלונות למבוגרים בלבד באיי יוון

אם אתם טסים לחופשה רומנטית באיי יוון, ולא רוצים שילדים יתרוצצו סביבכם בבריכה, להלן רשימה של מלונות מומלצים המציעים אירוח למבוגרים בלבד באיי יוון: מיקונוס, קורפו, זקינתוס, קוס, כרתים. מגוון רב של אפשרויות מפנקות עומדות בפניכם. 

מה בכתבה - מלונות מומלצים למבוגרים באי יוון

מלונות למבוגרים בלבד בקורפו

מלון MarBella Nido Suite Hotel & Villas-Adults Only הוא חבר ב-Small Luxury Hotels of the World. המלון כולל חוף לאורחיו, בריכה חיצונית עם טרסה עם נוף לים, ומרכז בריאות. חלק מהיחידות כוללות בריכה פרטית או ג'קוזי וכולם מציעים נוף לים היוני. המלון קיבל ביקורות מעולות מאורחיו! לחצו כאן למחירים והזמנות.

אתר הנופש סן אנטוניו קורפו (San Antonio Corfu Resort) מיועד למבוגרים בלבד, שוכן כ-20 מטרים מחוף קאלאמי, על צלע גבעה בין מטעי זיתים. הוא כולל 2 בריכות, ומציע חדרים וסוויטות המשקיפים על הים. אורחי המלון יכולים להתחיל את היום עם מזנון ארוחת בוקר מול הים הכולל מרכיבים מקומיים טריים. הם יכולים גם ליהנות מפינוקים קולינריים במסעדה, או ליהנות מקוקטייל בבר הבריכה או בבר החוף. לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון דומס מירמארה קורפו (Domes Miramare, a Luxury Collection Resort, Corfu – Adults Only) נמצא במוראיטיקה. המלון כולל מסעדה, בר, חניה פרטית בחינם, 3 בריכות שחייה ומרכז כושר. לחצו כאן למחירים והזמנות.

חוף ים יפה באי קורפו

מלונות למבוגרים בלבד בזקינתוס

מלון קונטסינה סוויטס אנד ספא – למבוגרים בלבד (Contessina Suites & Spa – Adults Only) נמצא בטסיליבי. המלון ציע לאורחיו בריכת שחייה חיצונית, מרכז ספא, שירות הסעות מ/אל נמל התעופה (בחיוב נוסף) ומסעדה. כל החדרים ממוזגים וכוללים ארון בגדים, קומקום, מקרר, מיני בר, כספת, טלוויזיה, מכונת קפה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. בחלק מהם יש גם מרפסת, ואחרים גם משקיפים לבריכה. בחלק מהסוויטות בריכה פרטית ובחלק אמבט עיסוי. 

המלון קיבל ביקורות מעולות מאורחיו בנוגע לשירות מעולה, ארוחת בוקר עשירה וחדרים גדולים ונקיים. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות מומלצים נוספים למבוגרים בלבד בזקינתוס:

מלונות למבוגרים בלבד במיקונוס

מלון הבוטיק גרקו פיליה (Smy Mykonos Suites & Villas) שוכן על הצוקים שמעל חוף אלייה, ומציע יחידות אירוח יוקרתיות עם נוף מרהיב לים האגאי, באווירה מפוארת ורגועה במיוחד. בר הבריכה מציע משקאות מרעננים, תוכלו להירגע ליד הבריכה וליהנות מנוף עוצר נשימה של הים.  הספא של המלון מציע טיפולים אסתטיים, חבילות ספא ​​וטיפולים אינטגרטיביים. לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלונות מומלצים נוספים למבוגרים בלבד במיקונוס:

מלונות למבוגרים בלבד באי קוס

מלון בוטיק אקווה בלו ( Aqua Blu Boutique Hotel & Spa, Adults Only- Small Luxury Hotels of the World) ממוקם במרחק 1.5 ק"מ בלבד מהעיירה המרכזית של האי קוס. המלון מציע בריכה מקורה, בריכת שחייה חיצונית, ומרכז בריאות. יחידות האירוח במלון מעוצבות בסגנון עכשווי ומציעות נוף לים האגאי או לבריכה. הספא שבאתר כולל מתקני סאונה, חמאם טורקי עם ארומתרפיה ומרחץ אדים. הספא מציע גם חדר כושר מודרני, ומגוון טיפולי פנים וגוף.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון סוויטות ד'אנדראה לגון (D' Andrea Lagoon All Suites) מציע אירוח ברמת 5 כוכבים למבוגרים בלבד. המלון שוכן במרמרי (Marmari).  המלון כולל מסעדה המגישה ארוחת בוקר וערב, חניה פרטית ללא תוספת תשלום, בר וטרקלין, שירות חדרים ושירותי קונסיירז‘. למלון חוף פרטי קרוב ונקי ועם מיטות שיזוף לאורחים.

יחידות האירוח כוללות מיזוג אוויר, טלוויזיה, קומקום, מקלחת, מייבש שיער וארון בגדים. חדר הרחצה הפרטי מצויד במוצרי טיפוח חינם. שימו לב – חדר המקלחת והשירותים שקוף. כן, גם השירותים!
חלק מיחידות האירוח כוללות יציאה ישירה לבריכה של המלון. 

לחצו כאן לפרטים והזמנה

מלון למבוגרים בלבד באי קוס

מלונות למבוגרים בלבד ברודוס

מבין איי יוון, רודוס עשירה במיוחד במלונות למבוגרים בלבד שמקבלים ביקורות מעולות מאורחיהם. 

לדוגמא, מלון לינדוס בלו לאקז׳רי – למבוגרים בלבד (Lindos Blu Luxury Hotel-Adults only), מלון 5 כוכבים קיבל ביקורות מעולות מאורחיו (9.6). מלון זה, שמיועד למבוגרים בלבד, מציע גישה ישירה לחוף פרטי משלו, שתי בריכות מים מתוקים, מגרש טניס וספא. בספא המלון תוכלו למצוא בריכה מקורה ומחוממת, להתפנק עם טיפולי פנים וגוף, ועם מגוון רחב של עיסויים. לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון נוסף שקיבל ביקורות מעולות מאורחיו הוא Port Royal Villas and Spa. מלון בדירוג 5 כוכבים, הממוקם ליד חוף קולימפיה, ומציע בונגלוס מפוארים עם בריכות, מרכז בריאות ושפע של מתקני פנאי. בחלק מהבונגלוסים יש בריכה פרטית. לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלונות נוספים מומלצים למבוגרים בלבד ברודוס:

מלונות למבוגרים בלבד בסנטוריני

מקום האירוח סוויטות סקייפול (Skyfall Suites) נמצא בכפר הציורי פירגוס קאליסטיס ומציע יחידות אירוח בסגנון קיקלאדי עם בריכות פרטיות או אמבטי עיסוי חיצוניים. הן כולן ממוזגות וכוללות מטבחון עם פינת אוכל. 

מלון רג'ינה מארה-למבוגרים בלבד (Regina Mare-Adults Only Hotel) הממוקם באימרוביגלי, מציע נוף פנורמי של לוע הר הגעש. תוכלו להשתמש בבריכת השחייה החיצונית ובטרסה, המציעה נוף יפה לעבר לוע הר הגעש והשקיעה ולרשותכם גם מזנון חטיפים.

מלון לה פרלה וילאס אנד סוויטס – למבוגרים בלבד (La Perla Villas and Suites – Adults Only) נמצא בלב הקלדרה באויה. חדרי האירוח בנויים ומעוצבים בסגנון הפשוט והמסורתי שאופייני לאי. יש במקום בריכת שחייה חיצונית עם טרסה שמשקיפה לים. תוכלו ליהנות מקוקטיילים ייחודיים בבר הבריכה וממנות קלות. בקרוב תפתח מסעדה חדשה במקום האירוח.

מלונות למבוגרים בלבד בכרתים

כרתים הוא האי הגדול ביותר מאי יוון, וכיאה לכזה יש בו מגוון רחב של מלונות. 

מלון GDM מגארון – מלון מונומנט היסטורי (GDM Megaron, Historical Monument Hotel) נבנה בשנת 1925 בלב הרקליון, במרחק הליכה מכל האתרים המרכזיים בעיר. מלון בדירוג חמישה כוכבים המציע אירוח יוקרתי שכולל מסעודות משובחות, מועדון בריאות, ובריכת טבילה על הגג.  לחצו כאן למחירים והזמנות

אתר הנופש והספא סטלה איילנד לאקז'רי (מבוגרים בלבד) (Stella Island Luxury Resort & Spa (Adults Only)) בדירוג 5 כוכבים, שוכן ברובע אנאליפסי, במרחק של 300 מ' מהחוף החולי. ריזורט מושלם למבוגרים בלבד עם מגוון חדרים שלרובם מרפסת על המים. לסוגי חדר שונים יש פסיליטיס שונים לפי הרמה (יש חדרים עם בריכה פרטית/גקוזי, ערסל ועוד). האירוח במלון הוא על בסיס הכל כלול ויש מגוון רחב של מסעדות שף ובארים. במלון הופעות בערבים, שלל פעילויות במהלך היום, ספא, חדר כושר ועוד ועוד. יש אפליקציה למלון דרכה ניתן לתאם הזמנות ושעות למסעדות, חדר כושר, ספא, רום סרוויס וכו.

לחצו כאן למחירים והזמנות – מלדיביים בכרתים.

חוף ים בכרתים

מלונות מומלצים נוספים ביוון

ביוון תוכלו למצוא מאות מלונות, ברמות אירוח משתנות שמתאימות למגוון קהלים: מלונות כשרים, מלונות למשפחות, מלונות יוקרה ומלונות למטיילים בתקציב. כתבו לנו בתגובות אם אתם צריכים עזרה במציאת המלון שמתאים לכם. 

מלון אתנה רודוס

מלון אתנה (Athena Hotel) רודוס

מלון אתנה (Athena Hotel) הוא מלון מודרני השוכן בלב רודוס טאון, במרחק של 500 מ' מחוף הים. העיר העתיקה והמרהיבה מימי הביניים, האקווריום וכל האטרקציות

קרא עוד »
שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן