אטרקציות מומלצות בלונדון

גשר לונדון

אטרקציות מומלצות בלונדון

לונדון, בירתה של אנגליה השוכנת על נהר התמזה, מושכת אליה מיליוני תיירים בכל שנה. השילוב בין היסטוריה ומודרניזציה, נוף אורבני וטבע יפה, הדברים שהם הכי ׳אנגליה׳ שיש וקוסמופוליטניות, הופך את לונדון לכל לכך מושכת וכל כך מעניינת לביקור. 

כרטיסי הנחות ללונדון

לפני שנספר לכם על האטרקציות הכי עדכניות ומוצלחות בלונדון, חשוב שתדעו על כרטיסי האטרקציות. כיוון שיש כל כך הרבה מה לראות ומה לעשות בלונדון, ובלא מעט מהאטרקציות תצטרכו לשלם דמי כניסה, מומלץ להצטייד בכרטיסים מיוחדים המיועדים לתיירים אשר בעזרתם תוכלו להכנס לאתרים הספציפיים לכרטיס בהנחה או בחינם. 

כרטיס הלונדון פאס (London pass) – כרטיס שמחירו נע בן 79 פאונד ליום – 179 פאונד לעשרה ימים. הכרטיס נותן כניסה בחינם למעל ל – 90 אטרקציות. בין האטרקציות אוטובוס הופ – און  הופ – אוף שיקח אתכם בין האתרים השונים.

כרטיס גו סיטי (Go City) – כרטיס שמחירו נע בין 50 פאונד לשתי אטרקציות – 123 פאונד לשתי אטרקציות. תוכלו לבחור בעצמכם ממבחר האטרקציות הכלולות בכרטיס את אלו המתאימות לכם  ביותר.

כרטיס דיסקאונט לונדון (Discount London) – כרטיס אשר בו אתם יכולים לבחור מבין החבילות המוצעות באתר. בכל חבילה כלולות אטרקציות המתאימות לשלל גילאים, העדפות ותחומי עניין.

תחבורה ציבורית בלונדון

לונדון מרושתת בתחבורה ציבורית יעילה מאוד, לכן קל מאוד להגיע לכל האטרקציות, ואנו ממליצים מאוד להשתמש בתחבורה ציבורית במקום ברכב. השכרת רכב אינה זולה, לא קל למצוא חניות, תמצאו את עצמכם בלא מעט פקקים וכמובן, תצטרכו להתרגל לנהוג בצד שמאל.
תוכלו לקנות כרטיס אויסטר (Oyster) לתחבורה ציבורית בכל אזור לונדון הגדולה, לעלות על האוטובוסים של אחת מחברות אוטובוסי ההופ – און הופ – אוף, או לשוט על נהר התמזה ולראות את האטרקציות מזווית קצת שונה. 

אטרקציות מומלצות בלונדון

חילקנו את האטרקציות המומלצות בלונדון לפי סוגים:

אטרקציות אייקוניות בלונדון

לונדון איי (London eye) הגלגל הענק המפורסם על גדות נהר התמזה. הגלגל בגובה 135 מטר ועם קוטר של 120 מטר, מה שבשנת 2000, כאשר נפתח, הפך אותו לגלגל הענק הגדול ביותר בעולם. מאז הטרנד של צפייה בעיר מלמעלה התפשט בעולם ונבנו גלגלים גדולים יותר, אך זה לא הופך את הלונדון איי לפחות מרשים. הנוף המרהיב שרואים כאשר מגיעים למעלה מושך מעל לשלושה מיליון תיירים בשנה. מומלץ ללכת בשעות השקיעה! שימו לב שהתור יכול להיות מאוד מאוד ארוך.

על מנת להימנע מההמתנה, ניתן לרכוש כרטיסים מראש באתר הזה. שימו לב, יש שני סוגים כרטיסים: כניסה רגילה וכניסה מהירה (דילוג על התור הקיים).

ארמון בקינגהם – מקום מגורם של מונרכיית אנגליה אשר בראשה עמוד כעת המלך צ׳ארלס. תוכלו לקנות כרטיס כניסה לארמון אשר מקנה טיול מודרך בחדרים מסוימים בארמון בקניגהם. ישנה גם אפשרות לבקר באורוות המלכותיות, אשר בהן נמצאות גם כרכרות מהמאות הקודמות. טקס חילופי השומרים בארמון מושך אליו הכי הרבה תיירים. הטקס מתקיים כל יום ב – 10:45 (למעט ימים עם גשם כבד), ואורכו 45 דקות.

לחצו כאן למידע נוסף על הביקור בארמון בקינגהם.

הביג בן – מגדל השעון המפורסם של לונדון הנמצא בקצהו הצפוני של ארמון ווסטמינסטר (שהוא אטרקציה שווה בפני עצמה) נבנה ב-1859. גובהו 96 מטר, ולוקח עליה של 399 מדרגות להגיע לשיא גובהו. זה בהחלט שווה להיכנס ולהסתכל מאחורי מחוגי הענק של השעון השוקל 13 טון. נקודת תצפית מאוד יפה אל הביג בן היא מנהר התמזה.

הטאוור ברידג׳ (Tower bridge) – רבים מתבלבלים וקוראים לו לונדון טאוור (שהוא אטרקציה אחרת לגמרי), הטאוור ברידג׳ הוא הגשר הגותי המפורסם מעל נהר התמזה. הוא נבנה בין 1886 – 1894. תוכלו לבקר בשני הצריחים הגדולים שלו ולראות את ההיסטוריה והמכניקה שלו, או להתרשם מיופיו מבחוץ, במיוחד כאשר עוברות סירות והגשר נפתח לשני הצדדים. לצידו נמצאת מצודת לונדון המרשימה אשר שווה ביקור גם.

אטרקציות היסטוריות בלונדון

קתדרלת סיינט פול – הקתדרלה היפהפיה נוסדה ב – 604 לפני הספירה. המבנה שאנו רואים היום הוא שיפוץ מהמאה ה – 17. הקתדרלה היא מושבו של הבישופ של לונדון והיא ממוקמת על גבעת לודגייט. מעבר למבנה המרשים, תוכלו להנות (בזמני מיסה) מהעוגב הענק בעל 7,189 צינורות.

מנזר ווסמינסטר – המנזר של פטרוס הקדוש נבנה לראשונה ב – 606 לספירה. המבנה כיום נבנה מחדש בין המאה ה – 13 למאה ה – 16. המנזר הגותי מוגדר כאתר מורשת אונסק״ו עולמי. מלכת אנגליה אליזבת׳ השניה ז״ל הוכתרה שם ב – 1952, והלוויתה המפורסמת של הנסיכה דיאנה נערכה שם. בכנסייה קבורים לא מעט ממלכי העבר, מדענים סופרים ועוד. 

כיכר טרפלגר – כיכר מרכזית בלונדון המנציחה את נצחונה של בריטניה על צרפת במלחמת טרפלגר ב – 1805. בכיכר ארבעה מעמדים שעל שלושה מהם פסלים. בסמוך לכיכר ניתן למצוא את ארמון בקניגהאם, בניין הפרלמנט, הגלריה הלאומית ובית קנדה. 

מוזיאונים בלונדון

המוזיאון להיסטוריה של הטבע – המוזיאון המרשים שנבנה במאה ה – 19 מכיל מעל ל – 70 מיליון מוצגים שונים מעולם הטבע. במוזיאון תוכלו למצוא שלדים של דינוזאורים וחיות מפוחלצות. בנוסף, במוזיאון אוספים ענקיים מתחומי הבוטניקה, אנטמולוגיה, מינרולוגיה, פליאתנולוגיה וזואולוגיה. חוויה נהדרת למבוגרים וילדים כאחד.

המוזיאון הימי של אנגליה – המוזיאון הימי מספר את ההיסטוריה של המסעות הימיים לתגליות ומסחר של אנגליה, עם פירוט על הסירות השונות והמערכים הימיים הכללים. המוזיאון מכיל אוספים רבים מהמסעות הימיים, כולל אזור גביעים של נצחונות במלחמות.

מוזיאון המדע – מוזיאון המדע נבנה במאה ה – 19 ומכיל מעל ל – 300,000 פריטים הקשורים למדע ותעשייה. מוצגים רבים במוזיאון הם אינטרקטיביים. ישנם ערבי מדע מיוחדים המותאמים לילדים שניתן להירשם אליהם מראש, ואת מרכז דנה המפורסם בו מבוגרים מתאספים לשתות קפה ולדון בנושאי מדע שנויים במחלוקת.

מוזיאון העיצוב – מוזיאון המציג צורות שונות של עיצוב מתעשייה, גרפיקה, אופנה ועוד. כניסה למוזיאון המרתק בעיניים מהווה תרומה לאמנים אשר פותחים בו תצוגות חדשות ומודרניות כל הזמן.

מוזיאון קאטי סארק – מוזיאון שהוא למעשה הספינה קאטי סארק שנבנתה במאה ה – 19. הספינה נועדה לייבא תה לאנגליה. במוזיאון מוצגת הבניה של ספינות הקליפר וחשיבותן לאנגליה.

אבי רואד (Abbey road)  – מעבר החצייה המפורסם בו צולמה תמונת העטיפה של תקליט אבי רואד של הביטלס, ולידו האולפו בו הוקלט כל האלבום. חובה לחובבי הביטלס.

אטרקציות לילדים בלונדון

מטיילים בלונדון עם ילדים? הנה כמה אטרקציות שאסור לפספס!

אולפני וורנר ברות׳רס (Warner brothers studios) – סיור באולפני הסרט הארי פוטר. סיור חובה לילדים ומבוגרים שגדלו על הארי פוטר. 

מאדאם טוסו – מוזיאון השעווה המפורסם הוא מקום נהדר לילדיכם להצטלם עם המפורסמים האהובים עליהם.

פארק טבע עירוני בלונדון

הייד פארק – הייד פארק הינו הפארק המפורסם ביותר בלונדון, עם מדשאות מרהיבות ושוק חג מולד מדהים.

הגנים הבוטניים המלכותיים – חלק מגני קיו המכילים צמחייה מכל העולם. מיני צמחים אנדמיים וצמחים ממקומות אחרים בעולם. חוויה מרהיבה לעיניים ולאף.

ארכיטקטורה מודרנית

הגרקין – גורד שחקים מרהיב, בו תוכלו למצוא מסעדות בקומות העליונות עם תצפית מדהימה על העיר.

פורטבלו רואד – רחוב מקסים וצבעוני בו שוק אוכל, בגדים, עתיקות ועוד.

שוק קמדן – האיזור האלטרנטיבי של לונדון עם בנייה צבעונית, גרפיטי ושוק המכיל מכל טוב.


עוד על לונדון באתר

מתכננים חופשה ללונדון? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

רוצה לקבל את כל התוכן לתכנון חופשה בלונדון אצלך במייל? הירשם כאן.

ביקרתם בלונדון? מוזמנים להוסיף את ההמלצות שלכם בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן