הייד פארק לונדון – המדריך למטייל || 2024

הייד פארק מזרקה

הייד פארק לונדון – המדריך למטייל || 2024

הפארק המפורסם ביותר בלונדון, עם מדשאות מרהיבות ושוק חג מולד מדהים. גודלו 2.5 ק"מ רבוע ובמרכזו אגם שניתן לשחות בו (בתשלום) או להסתפק בשתיית קפה בבית הקפה שלגדותיו. ילדים בכל הגילאים יהנו מההזדמנות להסתובב באוויר הפתוח. בקרו במארבל ארצ' ובמזרקה לזכר הנסיכה דיאנה. ואל תוותרו על האנדרטה המרגשת לזכר בעלי החיים ששירתו ומתו בצבא הבריטי. אם יש לכם ילדים שאוהבים לנאום, קחו אותם לפינת הנואמים בפארק ותנו להם טעימה ממה שהרגישו קרל מרקס, ולדימיר לנין וג'ורג' אורוול, שנאמו שם לפניהם.

שייט בהייד פארק לונדון

מגרש המשחקים לזכר הנסיכה דיאנה – גני קנזינגטון

למקרה שאתם מטיילים עם המשפחה והקטנטנים צריכים הפוגה. תמצאו פה גן שעשועים לילדים שהוקם לזכר הנסיכה דיאנה (Princess Diana Memorial Fountain). גולת הכותרת היא ספינת פיראטים ענקית ויש גם אוהלים אינדיאניים, נדנדות והזדמנויות לשכשך קצת במים בקיץ. ההורים מוזמנים לשבת בצל או בבית הקפה הצמוד. לעיתים הגן סובל מעומס מבקרים ויש לחכות בתור בכניסה.

איפה לישון באזור הייד פארק

אם אתם רוצים להתעורר וישר לרדת ליהנות מהפארק, תוכלו לגלות שזה אזור מעולה ללינה.
לצד הפארק מספר מקומות לינה מומלצים.

Cheval Thorney Court at Hyde Park: מלון דירות שנמצא ממש על הייד פארק במרכז קנזינגטון. במלון יחידות מרווחות עם שניים ושלושה חדרי שינה, המתאימים למשפחות גדולות או קבוצות של חברים. הדירות מאובזרות בכל מה שצריך כדי להרגיש בבית גם בחופשה – מטבח, שולחן אוכל וסלון מרווח. דלפק הקבלה פועל 24 שעות וניתן לבקש מיטת תינוק.

כתבות נוספות על לונדון באתר

מתכננים טיול בלונדון? תוכלו למצוא באתר עוד מספר כתבות שיעזרו לכם בתכנון הטיול.

נשמח אם תחלקו איתנו בתגובות את החוויות שלכם מטיול בלונדון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן