לאן לטוס אחרי המלחמה?

שער הניצחון בברלין

לאן לטוס אחרי המלחמה?

אין ספק שמפת התיירות תשתנה ביום שאחרי המלחמה. יהיו יעדים שהביקושים אליהם ירדו משמעותית מאוד כמו טורקיה, סיני, מרוקו ועוד. את מקומן יתפסו מדינות שתמכו בנו בשעתנו הקשה. לרשותכם רשימה של מדינות שתמכו בנו באופן מובהק לאורך הלחימה. תוכלו למצוא רעיונות מעניינים לאן לטוס אחרי המלחמה.

ארצות הברית

ארצות הברית הייתה אחת משתי המדינות הראשונות (לצד ברית המועצות) שהכירה בישראל ומאז לא מפסיקה לתמוך ולסייע. כבר בתחילת המלחמה ארצות הברית הביעה תמיכה נחרצת בזכות של ישראל להגן על עצמה. נשיא ארצות הברית אף הגדיל והגיע לבקר בארץ בזמן המלחמה. הנשיא ביידן: "רציתי להיות כאן מסיבה אחת פשוטה, אני רוצה שהעולם ידע שארצות הברית ניצבת לצד ישראל". תוסיפו לזה את העובדה שבעלי דרכון ישראלי קיבלו פטור מויזה.

מה נעשה בארצות הברית? ארצות הברית היא ענקית ונותנת מהנה לרוב סוגי המטיילים. העיר ניו יורק היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם.  יש בה אינסוף אפשרויות וכל אחד ימצא בה משהו לטעמו! החל מהארכיטקטורה המרשימה, המופעים הגרנדיוזיים, בתי הקפה והמסעדות, הזדמנויות השופינג המשתלמות – ועוד המון. מיאמי, פלורידה, היא יעד הקיץ הנצחי של האמריקאים וגם של ישראלים רבים. סן פרנסיסקו היא אולי אחת הערים האייקוניות ביותר בעולם, אם זה בגלל הגולדן גייט המפורסם, כי היתה מרכז המהפכה ההיפית של שנות ה-60 או בגלל שהפכה להיות בירת ההייטק העולמית. 

רחוב משופע בסן פרנסיסקו

צ׳כיה

צ'כיה הינה בעלת ברית וותיקה, שתומכת בנו עוד מקום המדינה. שלחה לישראל אפודים וציוד לחימה, שר החוץ שלה היה בין הראשונים שביקר בארץ לאחר פרוץ המלחמה, שרת ההגנה הופיעה מול מפגינים פרו-פלסטינים עטופה בדגל ישראל ודרשה לעזוב את האו״ם כי לא גינה את חמאס, ורשימת הפעולות עוד ארוכה. ישראלים בצ׳כיה מדווחים על אווירה ידידותית וכמעט לא נתקלים באנטישמיות.

מה נעשה בצ'כיה? אפשר לטייל בפראג, אחת הערים הרומנטיות באירופה. חובבי הטבע יכולים להשכיר רכב ולנסוע לטייל בשמורות הטבע המהממות של צפון צ'כיה. חובבי הבירה יוכלו לבקר במבשלות הבירה המפורסמות של פלזן.

פארק עירוני במרכז פלזן

גרמניה

התמקמה מהרגע הראשון לצד ישראל, בממשלה, בערוצי התקשורת ובעם. הקנצלר ביקר פה כבר בתחילת המלחמה, וישנו איסור נוקשה לקיים הפגנות תמיכה בחמאס או לבצע פעולות שקשורות לארגון. מתקיימות הרבה הפגנות תמיכה גדולות בישראל בהשתתפות נציגי ממשלה.

מה נעשה בגרמניה? גרמניה היא מדינה יפהפייה עם מורשת תרבותית עשירה ומגוון נופים, מהאלפים המדהימים בדרום ועד לגבעות המתגלגלות של הצפון. זהו יעד פופולרי למטיילים, המציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שיתאימו לכל תחומי העניין.  ברלין, הבירה, ידועה בסצנת האמנות והתרבות התוססת שלה, כמו גם בהיסטוריה ובנקודות הציון שלה. מינכן מפורסמת בחגיגת האוקטוברפסט שלה ובגנים היפים שלה, בעוד פרנקפורט ידועה ברובע הפיננסי וחיי הלילה השוקקים שלה. 

מרכז ברלין בחורף

יפן

מיד בתחילת המלחמה הודיעה שזכות ישראל להגן על עצמה, קראה לשחרור החטופים, גינתה את חמאס, הקפיאה נכסים שלו והטילה סנקציות על ארגונים ואינדבדואלים שחשודים בקשר עם חמאס. שרת החוץ ביקרה בארץ ונפגשה עם המשפחות השכולות, וברחבי יפן מתקיימים מפגני תמיכה גדולים ומרגשים.

מה נעשה ביפן? יפן ידועה בתרבותה המיוחדת ובהיסטוריה המרתקת וערים המציעות מגוון עצום של אתרי תיירות המושכים מטיילים מכל העולם, לדוגמא: טוקיוקיוטואוסקה ונארה. לצד ערים מרתקות, ניתן למצוא ביפן פארקים לאומיים מיוחדים, בהם אגמים צלולים, מעיינות חמים, אגמים עם קופים בבריכות טבעיות ונופים של הרי געש ואדמה וולקנית.

גואטמלה

כשמדינות אחרות באמריקה הלטינית בחרו לנתק את היחסים הדיפלומטים, גואטמלה, שהיתה המדינה ה-2 בעולם שהכירה בישראל ב-1948, מוכיחה שוב שהקשר חזק ואמיתי. בתחילת המלחמה משרד החוץ שלה גינה בחריפות את החמאס, תמיכה שבאה לידי ביטוי גם בהצבעתה באו״ם נגד הפסקת אש.

מה לעשות בגואטמלה? בגואטמלה תוכלו לטייל בין הריסות טיקאל, להגיע לאגם אטיטלן ולמפלי סמוק שמפיי המרהיבים ולבקר בהר הגעש פקאייה, תוך מפגשים את המקומיים, ששמרו במידה רבה על תרבותם האותנטית.

פיג׳י

אחת מ-6 מדינות איים קטנות באוקיינוס השקט (פיג'י, איי מרשל, נאורו, טונגה, פפואה גינאה החדשה ומיקרונזיה), שהצביעו נגד הפסקת אש והביעו תמיכה ברורה בישראל. הממשלות תומכות ותיקות בישראל, והמקומיים נוצרים אדוקים עם קשר חזק ליהדות, שמרגישים חיבור עמוק ואכפתיות אמיתית כלפי יהודים.

מה לעשות בפיג'י? פיג'י הינה מדינת איים באוקיינוס השקט. בכל אחת מהאיים תוכלו להינות מצמחייה עשירה יורדת עד קו החוף, ים בצבע טורקיז משגע, אלמוגים ודגים יפים. רחוק, אבל שווה ביקור!

הונגריה

הונגריה הציעה סיוע לישראל אחרי השבת השחורה, הזמינה את נבחרת ישראל לארח אצלה משחק כדורגל ואסרה על הפגנות פרו פלסטיניות. נשיאת הונגריה קטלין נובאק הגיע לביקור תמיכה בישראל ונפגשה עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. בבודפשט, בירת הונגריה, היו מספר עצרות תמיכה בישראל והרחובות קושטו בדגלי ישראל.

מה לעשות בהונגריה? בחופשה בהונגריה תוכלו להינות מאוכל מעולה, אטרקציות לילדים, פארקי מים מטריפים ומחיר נוח. מבודפשט מלאת האורות, דרך כפרים עתיקים ועד לנופים יוצא דופן, הונגריה היא יעד שמעורר תחושה חזקה של היסטוריה ומסורת בכל צעד.

אוטובוס התיירים של בודפשט

לחצו כאן לראות את הפגישה שנערכה באום, לראות מי תמך בישראל.

מדינות נוספות שהביעו תמיכה בישראל הן: תאילנד, הודו, פולין, קפריסין, אנגליה, צרפת, ארגנטינה, קוסטה ריקה, גווטמאלה, הונדרוס, מקסיקו, פנמה, פרגוואי, פרו ואורוגוואי.

כתבו לנו בתגובות, לאן אתם תבחרו לטוס אחרי המלחמה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן