מינכן – המדריך למטייל: מידע חשוב, מלונות ואטרקציות מומלצות

אוניברסיטת מינכן

מינכן – המדריך למטייל: מידע חשוב, מלונות ואטרקציות מומלצות

מינכן היא עיר יפה הממוקמת בדרום גרמניה, והיא יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. בין אם אתם מעוניינים לחקור את האטרקציות התרבותיות וההיסטוריות העשירות של העיר, ליהנות מאוכל ומשקה מקומי, או פשוט לספוג את האווירה התוססת של העיר, למינכן יש מה להציע לכולם.

שער הנצחון במינכן

תחבורה ציבורית במינכן

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את מינכן היא באמצעות מערכת התחבורה הציבורית היעילה והאמינה של העיר. איגוד התחבורה והתעריפים של מינכן (MVV) מפעיל את האוטובוסים, החשמליות, הרכבת התחתית ורכבות האזוריות של העיר, והוא מספק דרך נוחה וחסכונית להתנייד בעיר. ה-MVV מציע מגוון אפשרויות לכרטיסים, כולל כרטיסים בודדים, כרטיסי יום וכרטיסים שבועיים וחודשיים, מה שמקל על הנוסעים למצוא את הכרטיס המתאים לצרכיהם.

אזורים מומלצים לישון בהם במינכן

מינכן היא עיר גדולה עם מגוון רחב של אפשרויות לינה, כך שתוכלו למצוא מקום לינה המתאים לצרכים ולתקציב שלכם. כמה שכונות פופולריות עבור תיירים לשהות בהן:

אלטשטאדט (העיר העתיקה): שכונה היסטורית זו ממוקמת בלב העיר והיא ביתם של מספר נקודות ציון, כולל ה-Frauenkirche, Marienplatz ו-Munich Residenz. הוא גם ביתם של מגוון רחב של מסעדות, פאבים וחנויות, מה שהופך אותו למקום נוח ותוסס לשהות בו.
באזור זה מלונות מומלצים כמו: Hotel Torbräu, Hotel Schlicker ו-Mandarin Oriental, Munich.

שוואבינג (Schwabing): שכונה זו ממוקמת מצפון למרכז העיר וידועה בחיי הלילה התוססים שלה וסצנת התרבות. הוא ביתם של מספר מסעדות, ברים ומועדונים, כמו גם מספר מוזיאונים וגלריות.
באזור זה מלונות מומלצים כמו: AMERON München Motorworld, Andaz Munich Schwabinger Tor ו-Schwabinger Wahrheit by Geisel.

להל: שכונה זו ממוקמת ממזרח למרכז העיר וידועה באפשרויות הקניות והסעודה היוקרתיות שלה. זה גם ביתם של מספר פארקים וגנים יפים, מה שהופך אותו למקום נעים לשהות בו.
באזור זה מלונות מומלצים כמו: Unsöld's Factory Hotel, Boutique Hotel Splendid-Dollmann ו-Hotel Opera.

לא משנה היכן תשהו במינכן, תוכלו לנצל את מערכת התחבורה הציבורית היעילה של העיר כדי להתנייד בקלות.

אטרקציות מומלצות במינכן

מינכן היא עיר עם היסטוריה עשירה ותרבות תוססת, ויש המון דברים לראות ולעשות. כמה אטרקציות פופולריות כוללות את Frauenkirche, קתדרלה גותית יפה הממוקמת בלב העיר. ארמון נימפנבורג, ארמון בארוק מהמם שהיה פעם מעון הקיץ של משפחת המלוכה הבווארית. כיכר מריאנפלאץ, כיכר שוקקת חיים שבה נמצא הגלוקנשפיל האייקוני של העיר.

האטרקציות המרכזיות בעיר:

The Frauenkirche: הקתדרלה הגותית היפהפייה הזו ממוקמת בלב העיר. היא אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של מינכן. הוא ידוע במגדלי התאומים הייחודיים שלו, הנראים מכל רחבי העיר.

ארמון נימפנבורג: ארמון הבארוק המהמם הזה היה פעם מעון הקיץ של משפחת המלוכה הבווארית. כיום הארמון מוקף בגנים יפים. המבקרים יכולים לסייר בארמון ובשטחיו, הכוללים מספר ארמונות ומוזיאונים קטנים יותר.

כיכר מריאנפלאץ: הכיכר המפורסמת ביותר במינכן וממוקמת בלב אלטשטאדט (העיר העתיקה). במרכז הכיכר נמצא Mariensaule, עמוד מריה, שהוקם בשנת 1638 לציון סיום מלחמת 30 השנים.  בצד הצפוני של הכיכר תמצאו את בית העירייה החדש. מבנה מיוחד המכוסה בפסלוני שדונים ודרקונים. גולת הכותרת של בית העירייה היא ללא ספק השעון הענק. 

בית המגורים של מינכן: הארמון היפה הזה היה מקום מושבה של משפחת המלוכה הבווארית, וכעת הוא ביתם של מספר מוזיאונים המציגים את האמנות וההיסטוריה של העיר.

מוזיאון ב.מ.וו: מוזיאון זה מוקדש להיסטוריה של המותג ב.מ.וו. המוזיאון מציג מגוון רחב של תערוכות, כולל מכוניות וינטג' ואופנועים. בנוסף במוזיאון תערוכות אינטראקטיביות המציגות את החדשנות והטכנולוגיה של החברה.

הפארק האולימפי: פארק זה נבנה לקראת אולימפיאדת הקיץ של 1972. כיום הוא יעד פופולרי לספורט ונופש. הוא כולל מספר מתקני ספורט, כמו גם אגם וגנים יפים.

מינכן כיכר מריאנפלאץ

סיור מבוסס טיפים במינכן

אחת הדרכים הנהדרות להכיר את העיר היא בעזרת סיור מודרך. אם אתם לא רוצים להוציא הרבה כסף על סיור שלא בהכרח תהנו בו, יש אפשרות להירשם באתר GURU לסיורים מבוססים טיפים. מה זאת אומרת סיור מבוסס טיפים? אתם לא משלמים על הסיור מראש. מגיעים לסיור ובסוף הסיור בוחרים כמה לשלם למדריך.
שימו לב, נהוג להשאיר לפחות 10 יורו למשתתף.
הגעתם לסיור ואינו לטעמכם? אתם לא מחויבים, אם המבטא קשה או המדריך לא מתאים לכם – אתם תמיד יכולים להיפרד בנעימים.

לחצו כאן להירשם לסיורים (יש סיורים באנגלית, ספרדית וגרמנית).

יש גם אטרקציות רבות אחרות במינכן, כולל פארקים, גנים, מוזיאונים, גלריות ורובעי קניות. לא משנה מה תחומי העניין שלך, תמצאו ממה ליהנות בביקור שלכם בעיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן