פראג עם ילדים: אטרקציות מומלצות למשפחות בפראג

סיור רכבי אספנות בפראג

פראג עם ילדים: אטרקציות מומלצות למשפחות בפראג

פראג תמיד מרגישה כמו יעד מהאגדות: הגגות האדומים, הרחובות המרוצפים והטירה הקסומה בפסגת ההר. יש לפראג דימוי רומנטי, אבל היא הרבה מעבר ליעד לחופשה זוגית. פראג עשירה בפעילויות לילדים, מוזיאונים ידידותיים לילדים והופעות ברמה עולמית לכל הגילאים. לכן, פראג היא יעד נהדר לחופשה עם ילדים.

בכתבה תמצאו את כל הטיפים לטיול מומשלם עם ילדים בפראג. מקומות הלינה הטובים ביותר למשפחות, אטרקציות מומלצות לילדים בפראג ועוד.

מצודת פראג

איפה לישון בחופשה עם ילדים בפראג?

רוב האטרקציות ואתרי התיירות של פראג ממוקמיים סביב העיר העתיקה, לכן זהו המקום האידאלי עבורכם לחיפוש מקום לינה. לכן האזורים שהייתי מתמקדת בהם בחיפוש אחר מקום לינה הם גשר קארל, כיכר העיר העתיקה או כיכר ואוצלב. רק קחו בחשבון שככל שמיקום המלון טוב יותר, כך גם המחיר גבוה יותר. 

מלון מומלץ למשפחות בפראג

מלון אקווה פאלאס (Aquapalace Hotel) הוא מלון שנמצא בשטחי אקווה פאלאס פראג (Aquapalace Praha), פארק המים המקורה הגדול ביותר במרכז אירופה. אורחי המלון מקבלים גישה בחינם וללא הגבלה לפארק המים עבור מרבית יחידות האירוח. המלון מציע מגוון חדרים בינהם חדרים זוגיים וסוויטות עם 2 חדרי שינה. המלון לא ממוקם במרכז העיר, אך מציע שאטלים לאורך שעות היום.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

ריכזתי לכם עוד כמה מלונות מומלצים לחופשה משפחתית בפראג:

  • מלון Malostranská Residence: מלון הדירות מפואר שממוקם בכיכר לסר טאון היוקרתית, במרחק 250 מ‘ מגשר קארל. המלון מציע דירות עם חדר שינה אחד, דירות עם שני חדרי שינה ודירות עם 3 חדרים שינה (שמתאימות עד ל-8 מבוגרים).
    *ניתן להוסיף מיטות יחיד נוספות או עריסה בתוספת מחיר.
  • מלון לאון ד'אורו: מלון השוכן בבניין היסטורי ששופץ לאחרונה בליבה של פראג, במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה מכיכר ואצלב ומכיכר העיר העתיקה. בנוסף לחדרים זוגיים וחדרי טווין, המלון מציע חדרים משפחתיים עם מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד.
    *ניתן להוסיף עריסה לחדר ללא תוספת תשלום.
  • Hotel KINGS COURT: מלון 5 כוכבים הממוקם ליד בית העירייה. מיקום מושלם, מול הפלדיום וקרוב לאטרקציות המרכזיות, מגדל אבק השריפה, קתדרלת טין ומרחק הליכה קצר מגשר קארל. המלון מציע חדרים מקושרים למשפחות.
    *ניתן להוסיף מיטות יחיד נוספות לחדר בתוספת תשלום או עריסה ללא תוספת תשלום.
    לחצו כאן למחיר והזמנה || לחצו כאן להשוואת מחירים
שייט בפראג

לחצו כאן למקומות לינה מומלצים בפראג

מטבע מקומי בפראג

המטבע בפראג הינו קרונות. אחת המלכודות הכי מפורסמות בפראג היא צ'יינג'ים המנצלים תיירים. אם הגעתם עם יורו או דולרים, תבדקו אילו ציינגים הכי מומלצים באזור מקום הלינה שלכם. תשמרו על הכסף שלכם ואל תכנסו לכל צ'יינג' שתראו ברחוב.

ניתן גם להצטייד כבר בארץ במטבע מקומי. הדרך הנוחה והפשוטה ביותר לקנות קרונות לפני הטיול היא דרך Fly Money. מזמינים את הכסף מראש באתר האינטרנט. את הכסף אוספים בשדה לפני הטיסה בדלפק בנק הפועלים בנתב"ג (טרמינל 1 או 3). להזמנה לחצו כאן.

במידה ושער ההמרה שלכם טוב (תלוי בנק, סוג חשבון וסוג כרטיס אשראי). האופציה העדיפה עלי היא למשוך מזומן בכספומטים המקומיים. גם פה יש לשים לב שאין עמלת משיכה גבוה לכספומט שבחרתם.

אטרקציות למשפחות עם ילדים בפראג

פראג מצטיירת כעיר רומנטית, המתאימה בעיקר לטיולי זוגות. אבל הופתעתי לגלות שאפשר למצוא בה מגוון אטרקציות גם אם אתם מטיילים בהרכב משפחתי.

העיר העתיקה

תוכלו לטייל בעיר העתיקה דרך מספר מבנים בולטים כמו מגדל הנרי (Jindřišská věž), מגדל האבקה הישן (Prašná brána), ובית העירייה (Obecní dům). עד שתגיעו לכיכר העיר העתיקה המרשימה (Staroměstské náměstí), כיכר רחבת ידיים מוקפת מבנים ציוריים וכנסיות.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על ההיסטוריה המרתקת של פראג תוכלו להצטרף לסיור מודרך. יש מגוון רחב של סיורים מודרכים בעיר העתיקה שתוכלו להצטרף אליהם. רק לפני זה תיישרו קו שמתאים לגילאי הילדים שאיתם אתם מטיילים.

  • באתר GuruWalk תוכלו למצוא מגוון סיורים מבוססי טיפים בפראג. 
  • באתר GetYourGuide תוכלו למצוא מגוון סיורים מודרכים בשייט, אוטובוס או רגלי.

גבעת פטרין

גבעת פטרין היא תחנה נהדרת לביקור אם אתם מטיילים בפראג עם ילדים. העלייה לראש גבעת פטרין נעשת ברגל או ברכבת. פארק פטרין משתרע על חלקה של הגבעה ומציע גני שעשועים לילדים, תצפית על העיר פראג, שטחים מוריקים הכוללים פריחה מרהיבה בחודשי האביב והקיץ, מבוך מראות ומצפה כוכבים.

מגדל פטרין: תוכלו לעלות אם הילדים למגדל פטרין. מגדל מברזל יצוק בגובה 378 מטר שנבנה ב-1892, עם מרפסת לתצפית על העיר. הכניסה היא תשלום, ניתן לרכוש כרטיסים במקום.

התאטרון השחור

מופע בארבע ממדים אינטראקטיבי המבוצע ללא מילים ומלא הפתעות. הופעה ויזואלית זו מיועדת לכל המשפחה, ומספרת סיפור מוכר של משהו שקיים בכל אחד מאיתנו.

לחצו כאן להזמנות מקומות מראש – ניתן לבטל ללא עלות עד 24 שעות מראש.

סירות פדלים בנהר הוולטאבה

בחודשים אפריל-אוקטובר ישנם מקומות לאורך נהר הוולטאבה בהם ניתן לשכור סירות משוטים. זוהי דרך נהדרת לראות את פראג מהמים. הנהר רגוע ומהווה פעילות מושלמת ומרגיעה לכל המשפחה בפראג. אחת הנקודות בהם אפשר להשכיר סירת פדלים היא באי ז'ופין (Žofín) שצמוד למרכז העיר. באי יש ארמון קטן ויפה.

ביקור בטירת פראג

ביקור במתחם הטירה הוא אחד הדברים המובילים לעשות בפראג. בטירת פראג תוכלו לצפות בהחלפת המשמרות, לבקר בקתדרלת סנט ויטוס – אחת הכנסיות המפורסמות באירופה, ולצפות בנופים הטובים ביותר בפראג.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים – הכרטיסים ניתנים לביטול ללא עלות עד 24 שעות לפני ההגעה.

טירת פראג

מוזיאון אשליות

אין כמו בילוי במוזיאון אשליות עם הילדים. במוזיאון האשליות בפראג תמצאו מגוון אשליות אופטיות, חלקן אינטראקטיביות. מיצגים שיגרמו לכם להטיל ספק בחושיכם! המיצגים עוסקים לא רק בבידור, אלא גם בחינוך. תראו הסברים כיצד נעשה שימוש בטכניקות אשליה אמנותיות בהקשר היסטורי. חלק מהמצגים קשורים ישירות לאישים ואירועים חשובים בהיסטוריה של צ'כיה.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים – הכרטיסים ניתנים לביטול ללא עלות עד 24 שעות לפני ההגעה.

אקווה-פאלאס Aquapalace

פארק מים מקורה הפועל בכל ימות השנה, המבוגרים בחבורה יוכלו גם ליהנות ממתחם ספא יוקרתי. פארק מים מעולה, מקורה עם מים מחוממים ובריכות חמות. מגלשות מים כיפיות לילדים ומבוגרים (יש גם אזור לפעוטות עם מגלשות מותאמות).

לחצו כאן לרכישת כרטיסים – כרטיסים לא ניתנים לביטול.

מגלשת הרים בובובה Bobová dráha Prosek

מגלשת הרים נחמדה לילדים, במחירים סבירים. ממוקמת במרחק של חצי שעה נסיעה ממרכז פראג. ממליצה להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלהם מתי הם נפתחים (נכון לשנת 2023 נפתחים באמצע מרץ).

לאכול טרדלניק (קיורטוש)

אי אפשר לעשות טיול לכל המשפחה בלי שיכיל קצת סוכר. ברחבי פראג תמצאו המון דוכנים המוכרים טרדלניק, או כמו שרובינו מכירים – קיורטוש. בפראג לקחו צעד קדימה ובמקום הצורה הגלילית המסורתית, קיבל צורה של גביע גלידה. פינוק התיירות העיקרי בפראג. כדי להכין אותם, עוטפים בצק סביב מקל וצולים על אש. לאחר מכן מצפים בסוכר, אגוזי מלך או תוספות אחרות. בפנים תוכלו לבחור מגוון סוגים של תוספת כמו פירות, ממרחים, גלידות וקצפות.

עוד על פראג באתר

כתבות נוספות באתר שיעזרו לכם בתכנון החופשה בפראג:


טיילתם בפראג עם ילדים? נשמח שתוסיפו את ההמלצות שלכם בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן