מה לעשות ביום חורפי וגשום בפראג

מה לעשות ביום חורפי וגשום בפראג

הקסם של טיול בפראג טמון בשוטטות ברחובות המרשימים שלה. אבל מה עושים כאשר יום שלם יורד גשם, שלא מאפשר טיול ברחובות? הנה כמה הצעות למקומות בהם תוכלו לבלות ביום גשום בפראג.

דבר ראשון הכי חשוב: להיכנס לאתר תחזית, כמה שיותר קרוב לחופשה, לראות טוב טוב מתי שעות הגשם. יש אתרים בהם אפשר לראות את התחזית ממש לפי שעה. לא פעם מסומן גשם בכללי, בסוף מסתבר שזה רק שעה באותו יום וסתם שיניתם תוכניות.

שייט בפראג

ספא בירה

אם בחוץ גשום וסוער, למה לא להשקיע את היום במנוחה? בפראג תוכלו לחוות חוויה מיוחדת במינה – ספא בירה! להירגע באמבט בירה ולאחר מכן לנוח על מיטה מחוממת. אם השהייה באמבט בירה לא תספיק לכם, תוכלו להשלים את החוויה עם שתיית בירה מהברז – ללא הגבלה.

למה לרבוץ באמבטיית בירה? אמבטיות בירה הן פרוצדורה רפואית מימי הביניים, הידועה כמנקה את הנקבוביות, מגבירה את מחזור הדם הריאתי, מחדשת העור והשיער ומחייה את מערכת העצבים.

כל הטיפולים הם בחדרים פרטיים. ניתן להזמין גם עיסוי בתוספת תשלום.

לחצו כאן למחירים והזמנות – ניתן לבטל ללא עלות עד 24 שעות מראש.

ארוחת ערב מימי הביניים עם משקאות ללא הגבלה

אם אתם מחפשים רעיון ייחודי לבילוי בערב כאשר בחוץ גשום (וגם כשלא), תוכלו לצאת לחוויה ייחודית. ארוחת ערב בת 3 או 5 מנות מימי הביניים עם משקאות ללא הגבלה. לצד הארוחה תוכלו ליהנות מהופעה מיוחדת מימי הביניים, הכוללת קרב סייף, להטוטנים ורקדניות בטן.

לחצו כאן למחירים והזמנות – ניתן לבטל ללא עלות עד 24 שעות מראש.

ביקור במוזיאון

תנצלו את היום הגשום לבקר באחד מהמוזיאונים שפראג מציעה. בפראג תוכלו למצוא מגוון מוזיאונים מתחומים שונים: אומנות, היסטוריה, חדשנות ועוד. דוגמאות למוזיאונים המובילים בפראג: המוזיאון היהודי בפראג (Jewish Museum in Prague), מוזיאון הקומוניזם (Museum of Communism), מוזיאון החודשים (Museum of Senses), המוזיאון הלאומי של פראג (Národní muzeum), מוזיאון פרנץ קפקא (Kafka Museum), מוזיאון הבירה הצ'כי (Czech Beer Museum), המוזיאון הצ'כי למוזיקה (Czech Museum of Music), המוזיאון הטכני הלאומי (National techincal Museum), מוזיאון מכונות מין (Sex Machines Museum), מוזיאון אפל Apple) museum), מוזיאון גשר קארל (Charles Bridge Museum), מוזיאון הלגו (LEGO Museum) ועוד מגוון מוזיאונים.

טעימות וסדנא של בירה

ביקור בצ'כיה הוא אינו ביקור בלי לנסות מלא בירה צ'כית. תוכלו להצטרף לטעימות מדרכות של 7 סוגי בירות צ'כיות מלווה בגבינות וקרקרים. בירות מ-3 מבשלות צ'כיות גדולות בייצור המוני ו-4 בירות מיוחדות ממבשלות בירה מקומיות ובתי בירה בפראג.

לחצו כאן למחירים והזמנות – ניתן לבטל ללא עלות עד 24 שעות מראש.

סיור בבית העירייה ההיסטורי

סיור מודרך העובר בקומה הראשונה והמרתף של בית העיייריה ההיסטורי של פראג. מבנה בית העירייה מורכב מארבעה מבנים שחוברו להם יחדיו, חלקם הגדול נהרס במלחמת העולם השניה ושוחזר לאחר מספר שנים.

הסיור מתקיים מדי יום באנגלית, צ'כית או איטלקית. אורך הסיור הוא שעה ולומדים בו רבות על ההיסטוריה של פראג. למידע אודות שעות, עלויות ופרטים נוספים לחצו כאן.

ניתן להזמין כרטיס כניסה ולטייל עצמאית.
לחצו כאן להזמנת כרטיס כניסה (כולל דילוג על התור) – ניתן לבטל ללא עלות עד 24 שעות מראש.

העיר העתיקה של פראג

מוזמנים להוסיף בתגובות את ההמלצות שלכם ליום גשום בפראג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן