פוטסדאם – טיול יום מברלין לארמונות וגנים מרהיבים

ארמון בפוטסדאם ליד ברלין

פוטסדאם – טיול יום מברלין לארמונות וגנים מרהיבים

חצי שעה נסיעה ברכבת ישירה ממרכז ברלין, בירת גרמניה, ברכבת או ברכב תביא אתכם לפוטסדאם (Potsdam). פוטסדאם הינה עיר מקסימה, עם חנויות יוקרתיות ובתי קפה מפתים, אגמים ונחלים, ארמונות מרשימים וגנים מרהיבים. בפוסטדאם יש מספר ארמונות והמרשימים מבינהם הינו ארמון סנסוסי (Schloss Sanssouci). הארמון מוקף בגנים מרהיבים המזכירים את גני ורסאי ליד פריז. על מנת להגיע לארמון יש לטפס כ-132 מדרגות. המדרגות מוקפות בטרסות של מדשאות ועצים ובתחתיתם בריכת מים עם מזרקה פסלי שיש. הגן, המעוצב בסגנון צרפתי, מושך את העין בצורתו הסימטרית המושלמת, בערוגות הפרחים הצבעוניות ובעצים הגזומים בצורות גיאומטריות.

ארמון סנסוסי בפוטסדאם

אם זמנכם קצר, תוכלו מראש להזמין כרטיס לאוטובוס HOP ON HOP OFF. אוטובוס שעובר בין רוב האתרים המפורסמים של פוסטדאם. תוכלו לרדת ולעשות בתחנות השונות. בנוסף, באוטובוס אודיו המספק הסברים על המקומות השונים בהם עוברים. לחצו כאן להזמנות – ניתן לבטל עד 24 שעות לפני ללא תשלום.

סיור מודרך בפוטסדאם

אם אתם מתעניינים בהיסטוריה ורוצים שידריכו אתכם בין האתרים המיוחדים של פוטסדאם, לבקר בטירות המרתקות של Sanssouci, Cecilienhof והארמון החדש, מומלץ להצטרף לסיור מודרך.
יש סיור שאורך כ-3 שעות ועובר באתרים מרכזיים. לחצו כאן לפרטים והזמנות – ניתן לבטל עד 24 שעות מראש ללא תשלום.

איך מגיעים? אם אתם מטיילים עצמאית מומלץ לקחת רכבת S7 או S5 לתחנת הרכבת של פוסטדאם (Potsdam), משם תוכלו להגיע עד הגנים בעזרת קו אוטובוס 694, 695 או בחשמלית 96, 98.

יש אופציה להצטרף לסיור מודרך (הגעה היא בקבוצה בתחבורה ציבורית). לחצו כאן לפרטים והזמנות – ניתן לבטל עד 24 שעות מראש ללא תשלום. זוהי אופציה מעולה למטיילים שאינם רוצים להסתבך לבד בתחבורה ציבורית.

אופציה נוספת לטיול מודרך באנגלית היא בסיור עם אוטובוס שיוצא מברלין ועובר באתרים מרכזיים בפוטסדאם. לחצו כאן לפרטים והזמנות.

עוד על ברלין באתר

מתכננים חופשה בברלין? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן