מלונות הכל כלול בקפריסין

נמל דיג בקפריסין

מלונות הכל כלול בקפריסין

הרבה פעמים שיוצאים לחופשה אנחנו רוצים להשאיר את כל המטלות בבית. במלונות מסוג הכל כלול תיהנו מארוחות מעולות מסביב לשעון, הפסקות מתוקות, פעילויות נפלאות לילדים והאפשרות להשאיר את הארנק בכספת למשך כל החופשה! ככה שאתם באמת בחופשה. מלונות 'הכל כלול' בהחלט מהווים פתרון מצוין עבור נופש משפחתי. בקפריסין תוכלו למצוא מספר מלונות מומלצים המציעים חבילות הכל כלול.

להלן אתרי הנופש המומלצים בקפריסין עם חבילות הכל כלול .

Okeanos Beach Boutique Hotel

מלון הבוטיק אוקיאנוס ביץ’ (Okeanos Beach Boutique Hotel) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על החוף המרהיב ביותר של איה נאפה ומציע בריכה שחייה חיצונית גדולה עם מתקני שיזוף, חדר כושר וסאונה.יש ירידה ישירה לחוף מהבריכה. אפשרויות הבילוי במלון כוללות משחקי וידאו, שולחן ביליארד וטניס שולחן. מגוון רחב של ענפי ספורט מים זמינים על החוף.

המלון מציע 64 חדרים. כל החדרים מעוצבים בטוב טעם וכוללים מרפסת המשקיפה לים ולנמל הדיג, מיזוג אוויר, חימום, טלוויזיה, מקרר, מוצרי טיפוח חינם ונעלי בית.

אופציות האירוח במלון הן על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון או הכל כלול.
המשקאות כלולים בהכל-כלול.

The King Jason Protaras – מלון הכל כלול למבוגרים בלבד

אם אתם רוצים חופשה זוגית רומנטית, בלי ילדים שמתרוצצים – מלון ’דה קינג יאסון פרוטאראס’ (The King Jason Protaras – Designed for Adults) נמצא מול החוף בפרוטאראס. המלון מציע לאורחיו מתקנים כמו מסעדה, מרכז כושר, בריכות ומבחר מתקני בריאות, כולל סאונה וג’קוזי.

כל חדרי האירוח כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מקרר, קומקום, אמבטיה, מייבש שיער ושולחן עבודה. בכל חדר תוכלו למצוא חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח בחינם.

Constantinou Bros Asimina Suites Hotel – מלון הכל כלול למבוגרים בלבד בפאפוס

מלון ’קונסטנטינו ברוס אסימינה סוויטס’ (Constantinou Bros Asimina Suites Hotel) הוא מלון לאקז'רי בדירוג 5 כוכבים, הממוקם בפאפוס. המלון מקבל אורחים בגיל 16 ומעלה. המלון מציע לאורחיו 2 בריכות שחייה חיצוניות, בריכה מחוממת מקורה, מגרש טניס ומרכז ספא.

המסעדות והברים של המלון מגישים בכל יום בופה ארוחת בוקר וארוחות צהריים וערב. אופציות האירוח הן ארוחת בוקר, חצי פנסיון, פנסיון מלא והכל כלול.

לחצו כאן למלונות הכל כלול נוספים בפאפוס

Golden Bay Beach Hotel

מלון גולדן ביי ביץ' (Golden Bay Beach Hotel) ממוקם ליד מפרץ לרנקה ובמרחק של 100 מ‘ מהחוף. המלון כולל בריכה חיצונית גדולה עם טרסה וכסאות נוח,  בריכת שחיה מקורה, שני מגרשי טניס עם דשא מלאכותי תחת כיפת השמיים, מתקני ספורט מים באתר, מתקני שעשועים ובריכת שחיה חיצונית עם מגלשת מים. תוכלו ליהנות מעיסוי מרגיע או מטיפול יופי בספא, או להתאמן במרכז הכושר המאובזר במלואו. המלון מציע גם מתקני שעשועים ושירותי טיפול בילדים.

תוכלו להתארח בסוויטות גדולות או קטנות המציעות מרפסות, טרסות פרטיות ואמבט עיסוי עם נוף פנורמי של הים התיכון. כל חדר כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ומיני בר.

האירוח במלון הוא על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון או הכל כלול.

St Raphael Resort

אתר הנופש סנט רפאל (St Raphael Resort) ממוקם על אחד מחופי הדגל הכחול הגדולים ביותר בלימסול. אתר הנופש כולל אזור בריכות מעוצב באלגנטיות עם 2 בריכות חיצוניות, וחדרי אירוח ממוזגים עם מרפסות ונוף של הים התיכון. תוכלו להתפנק במגוון רחב של טיפולי ספא ב-Serenity Spa. אתר הנופש כולל 2 מגרשי טניס ומתקני שעשועים לילדים.

החדרים כוללים רצפת פרקט וריהוט מודרני, ויש בהם מיני בר וטלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין. חלקם כוללים מרפסת פרטית מקורה עם כיסאות נוח.

המלון מציע חבילות אירוח על בסיס הכל כלול, חצי פנסיון או ארוחת בוקר. המלון מציע גם חדרי משפחה הכוללים מיטה זוגית ומיטת קומ

Louis Althea Beach

מלון לואיס אלתיאה ביץ‘ (Louis Althea Beach) נמצא בפרוטאראס ומציע גישה ישירה לחוף, מרכז ספא ונוף מרהיב של הים התיכון. המלון כולל שתי בריכות שחייה ראשיות, בריכת ילדים, מגרש טניס, חדר כושר מודרני, מגרש כדורעף חופים והתעמלות אירובית.

כל חדרי המלון ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת ומטבחון עם מקרר ומכונת קפה, בעוד שבחלקם תוכלו למצוא פינת ישיבה. החדרים כוללים גם חדר רחצה פרטי עם אמבטיה ומייבש שיער.

המלון מציע רק אירוח על בסיס הכל כלול. יש חדרי משפחות וסוויטה עם שני חדרי שינה וסלון.

יצא לכם להתארח במלון הכל כלול בקפריסין?
מוזמנים לשתף בתגובות את החוויה שלכם.

לא מצאתם מלון שמתאים לכם? כתבו לנו בתגובות תאריכים והרכב וצוות האתר ינסה לעזור לכם במציאת מלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן