פאפוס – המדריך למטייל בעיר || מעודכן 2024

מלון אליסיום פאפוס

פאפוס – המדריך למטייל בעיר || מעודכן 2024

פאפוס, עיר נמל עתיקה במערב קפריסין, משופעת במיתולוגיה יוונית וידועה כמקום הולדתה המיתולוגי של אפרודיטה. חוף הים של פאפוס עטור דקלים, לצידו טיילת ארוכה המובילה למרחצאות וקטקומבות מימי הביניים. פאפוס הינו יעד נהדר לחופשה קייצית, ואפילו לחופשה חורפית עם מזג אוויר נוח. 

לפאפוס יש את קו החוף הארוך ביותר מכל מחוז בקפריסין, המתפתל צפונה מסלע אפרודיטה למרחצאות אפרודיטה ומעבר לו. בין החופים הטובים ביותר בפאפוס ניתן למנות את מפרץ לארה והלגונה הכחולה. העיר מציעה למבקרים מגוון רחב של אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים, חופים מהממים, אוכל טעים וחיי לילה רועשים. 

חוף בקפריסין

שדה התעופה הבינלאומי של פאפוס הוא השער העיקרי לעיר. הרבה חברות תעופה מפעילות טיסות מערים רבות באירופה, במזרח התיכון ומישראל. 

השכרת רכב בפאפוס

הדרך הטובה ביותר לחקור את העיר היא בעזרת רכב. אך חשוב לקחת בחשבון שהנהיגה בקפריסין היא הפוכה, בקפריסין נוהגים בצד שמאל של הכביש, בנתיב השמאלי ביותר. יש התחשבות בתיירים, והרכבים המושכרים הם עם לוחית זיהוי שונה משל המקומיים. 

הזמינו את הרכב מראש וכך תחסכו התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה, ניתן לחפש רכבים באתר פאפם-פאפם. זה מנוע חיפוש ישראלי  לחיפוש חברה להשכרת רכב.

מלונות מומלצים בפאפוס

ניתן למצוא בפאפוס מגוון אפשרויות לינה נוחות ומתאימות לכל כיס, מריזורטים מפנקים על בסיס הכול כלול ועד אכסניות ודירות נופש זולות. מרבית בתי המלון בפאפוס נמצאים באזור הטיילת, לאורך רחוב Poseidonos. אזור נוסף ללינה, המומלץ בעיקר לחובבי השופינג, הוא ברחוב המלכים – ליד קניון שדרת המלכים.

מלון הכל כלול בפאפוס

מלונות הכל כלול בפאפוס

הרבה פעמים שיוצאים לחופשה אנחנו רוצים להשאיר את כל המטלות בבית.  במלונות מסוג הכל כלול תיהנו מארוחות מעולות מסביב לשעון, הפסקות מתוקות, פעילויות נפלאות לילדים

קרא עוד »

מזג אוויר אופייני

זהו יעד שבו הר פוגש ים. הודות להתנגשות מפוארת זו של נופים, צפו לכפרים הרריים מסורתיים, כרמים רחבי ידיים, שבילי חוף ארוכים וחופים יפים. בזכות החופים והמלונות המפנקים העונה המוצהרת לחופשה היא עונת הקיץ. אם זאת, תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות גם בחודשי החורף והאביב. 

לדוגמא תוכלו לצאת לטיול יום בהרי הטרודוס.

אטרקציות מומלצות

אם תחליטו לצאת מהמלון ולחקור את העיר, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות. 

  • הפארק הארכיאולוגי של פאפוס: הפארק הארכיאולוגי הוא ביתם של כמה מהאתרים העתיקים החשובים ביותר בפאפוס, כולל האודיאון הרומי, האגורה ובית דיוניסוס. ביקור חובה לחובבי היסטוריה.
  • קברי המלכים: קברי המלכים הם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, והוא אחד מאתרי הקבורה העתיקים המרשימים בעולם. הקברים חצובים מסלע איתן ומעוטרים בציורי קיר מורכבים
  • העיר העתיקה: קטימה, או פאפוס עילית, היא הליבה ההיסטורית של העיר ומתפרשת במעלה גבעה משופעת.מבנים קולוניאליים אלגנטיים לאורך הרחובות, שבכמה מהם מוזיאונים כמו המוזיאון האתנוגרפי והמוזיאון הארכיאולוגי.
  • נמל העיר: נמל פאפוס הציורי משמש כאטרקציה תיירותית פופולרית בעיר. לנמל היסטוריה ארוכה ומרתקת, זה היה ביתם של הרבה תרבויות שונות, שכל אחת מהן השאירה את חותמה על הנוף. בעברו שימש הנמל כנמל דייכים, אך כיום משמש בעיקר לצורכי תיירות. בשעות הערב זה המקום לבלות בטברנה מקומית. 
  • קניות: בעיר תוכלו לעשות קניות בקניון שדרת המלכים הממוזג או בשוק העירוני. 
    אם אתם הורים לילדים קטנים, תשמחו לשמוע שיש סניף גדול של חנות ג'מבו בקניון. בחנות תוכלו למצוא צעצועי ילדים ממגוון חברות במחירים זולים.

כתבות נוספות באתר

יש לכם המלצות נוספות לחופשה? נשמח שתוסיפו בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן