מלונות הכל כלול בפאפוס

מלון הכל כלול בפאפוס

מלונות הכל כלול בפאפוס

הרבה פעמים שיוצאים לחופשה אנחנו רוצים להשאיר את כל המטלות בבית.  במלונות מסוג הכל כלול תיהנו מארוחות מעולות מסביב לשעון, הפסקות מתוקות, פעילויות נפלאות לילדים והאפשרות להשאיר את הארנק בכספת למשך כל החופשה! ככה שאתם באמת בחופשה. מלונות 'הכל כלול' בהחלט מהווים פתרון מצוין עבור נופש משפחתי. תוכלו למצוא מלונות הכל כלול בפאפוס עם פארק מים.

בקפריסין מגוון מלונות הכל כלול. נוח לבחור מלון בפאפוס כיוון שההגעה לפאפוס קלה. יש מספר חברות תעופה המציעות טיסות יומיות ישירות מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה בפאפוס, הטיסה אורכת כ-50 דקות.

להלן אתרי הנופש המומלצים בפאפוס עם חבילות הכל כלול .

מלונות הכל כלול בפאפוס עם פארק מים

 

Leonardo Laura Beach & Splash Resort

אם אתם מטיילים עם ילדים, ההמלצה הזאת היא בשבילכם. מלון Leonardo Laura Beach & Splash Resort הוא מלון הכול כלול בדירוג 4 כוכבים השוכן מול הים, ומציע שתי מסעדות והרבה מתקנים לילדים, כמו חדר קולנוע, מגרשי ספורט ופארק מים גדול עם מגוון מגלשות ואטרקציות לילדים!

המלון מעוצב בסגנון עכשווי ומעודכן. קווי העיצוב הבהירים והנקיים מתמגזגים בהרמוניה עם מראות הים היפהפה השוכן סמוך למלון. כאמור, גולת הכותרת של המלון הינה פארק המים הענק, המשתרע על שטח של 5,000 מטר וכולל מגוון גדול של מגלשות לכל הגילאים, בריכת גלים, אבובים ובריכת ילדים עם מגלשות ומתקנים מותאמים לקטנטנים. בנוסף, לרשות אורחי המלון שטחים ציבוריים רחבים, חדר כושר, מגרש טניס וכדור עף חופים. חדרי ESCAPE ROOM, מיני קלאב ועוד.

במסגרת האירוח על בסיס "הכל כלול" מציע המלון מסעדה גדולה, מספר ברים המגישים משקאות אלכוהוליים, משקאות קלים וחמים, וכן חטיפים בין הארוחות חדרי המלון נוחים וחלקם הגדול פונים ליום.  

Atlantica Mare Village – מלון בפאפוס עם פארק מים

אתר הנופש אטלנטיקה מארה וילג' פאפוס (Atlantica Mare Village Paphos) נמצא בפאפוס סיטי. אתר הנופש בדירוג של 5 כוכבים ויש בו בר, מגרש טניס, בריכה מקורה, בידור בערבים ובריכת שחייה חיצונית עונתית ומרכז כושר.

המלון מתאים מאד למשפחות צעירות, ומציע המון אטרקציות לילדים. הוא מציע בריכות שחייה חיצוניות לגדולים ולקטנים, פארק מים מאתגר לכל המשפחה. בנוסף, בריכה פנימית מחוממת, ספא נהדר וחוף ים מדהים צמוד למלון.

האירוח הוא על בסיס: ארוחת בוקר, חצי פנסיון או הכל כלול.

Leonardo Laura Beach and Splash Resort

אתר הנופש לאונרדו לאורה ביץ' (Leonardo Laura Beach & Splash Resort) בדירוג 4 כוכבים, נמצא מול הים, ליד קברי המלכים המפורסמים. במלון פארק מים עם 6 בריכות, 7 מגלשות ו-5 מסעדות. יש במקום גם מספרה, חדר כושר, סאונה, חדר אדים וספא עם תפריט מגוון לכל סוגי העיסויים והטיפולים בתוספת תשלום.

המלון משתרע על שטח של 20,000 מ"ר, וכולל חדרי אירוח לזוגות או משפחות, סוויטות מפוארות, גנים מטופחים. גולת הכותרת של המלון היא פארק מים מרהיב ואנרגטי עם 6 בריכות ו-7 מגלשות. עוד תוכלו ליהנות כאן מקולנוע חדשני, חדר משחקים, מועדון מיוחד עבור בני נוער, מועדון ילדים, חדרי בריחה והופעות חיות.

המלון אהוב מאוד על הישראלים. לכן אם אתם מגיעים לביקור בעונה, קחו בחשבון שסיכוי גבוה שתשמעו הרבה עברית סביבכם.

האירוח במלון הוא על בסיס הכל כלול.

מלונות הכל כלול בפאפוס למבוגרים בלבד

Constantinou Bros Asimina Suites Hotel

מלון ’קונסטנטינו ברוס אסימינה סוויטס’ (Constantinou Bros Asimina Suites Hotel) הוא מלון לאקז'רי בדירוג 5 כוכבים, הממוקם בפאפוס. המלון מקבל אורחים בגיל 16 ומעלה. המלון מציע לאורחיו 2 בריכות שחייה חיצוניות, בריכה מחוממת מקורה, מגרש טניס ומרכז ספא.

המסעדות והברים של המלון מגישים בכל יום בופה ארוחת בוקר וארוחות צהריים וערב. אופציות האירוח הן ארוחת בוקר, חצי פנסיון, פנסיון מלא והכל כלול.

The King Jason Paphos – מלון למבוגרים בלבד

מלון דה קינג ג’ייסון פאפוס – הוא מלון למבוגרים בלבד הנמצא במיקום שקט במרחק הליכה קצרה מהחוף, נמל הדיג והמבצר העתיק. המלון מציע 5 בריכות, 2 ברים ומסעדה. כל יחידות הסטודיו, הסוויטות והדירות מרווחות ומאובזרות היטב עם מטבח מודרני וחדרי רחצה משופצים. 

 

המלון מציע מגוון חבילות אירוח: לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון והכל-כלול פרימיום.

התארחתם בפאפוס במלון הכל כלול? מוזמנים להוסיף בתגובות את חוות דעתכם.
מוזמנים לשאול על מקומות האירוח בתגובות וצוות האתר יעזור לכם במציאת המלון המתאים עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן