מלונות בריביירה של אתונה

המקדש של פוסידון

מלונות בריביירה של אתונה

לא הרבה יודעים, אבל מעבר להיותה עיר תוססת, הריביירה של אתונה מציע גם אופציות לחופשה נינוחה ליד הים. הקיץ בחופי ה'ריביירה של אתונה' דומה לקיץ הישראלי, טמפרטורות גבוהות ומי ים קרירים – שילוב מנצח. בזכות הקרבה לאתונה תוכלו לשלב עם חופשה בעיר. במיוחד בשבילכם ריכזנו בכתבה את המלונות המומלצים ביותר בריביירה של אתונה, המקום להתחיל לתכנן את החופשה שלכם.

יש מגוון רחב של מלונות ליד הים באזור אתונה, תוכלו למצוא מלונות מפנקים ושקטים המיועדים למבוגרים בלבד או אתרי נופש יוקרתיים הפונים למשפחות עם מתקנים כמו בריכות לילדים, פעילויות ושירותי שמרטפות.

שייט לאי אגינה מאתונה

הריביירה של אתונה

הריביירה של אתונה שוכנת בחבל אטיקה הנמצא בדרום-מזרח יוון.

רצועת החוף של אתונה, שמתחילה בפיראוס ונמתחת לאורך 25 ק"מ של חופים מקסימים.

מה שמכונה 'ריביירת אתונה' מתחילה בגליפאדה, אזור מגורים משגשג על שפת הים עם מרינה, מגרש גולף וחוף ציבורי פופולרי בקרב המקומיים. יש גם חופים בתשלום עם בתי קפה, מקלחות ומלתחות. שירותי חשמלית ומטרו מהירים וידידותיים למשתמש מקשרים את גליפאדה עם מרכז אתונה, כך שאם תרצו לשלב שהות על החוף עם נקודה של סיור זה בסיס אידיאלי.

בנקודה המזרחית ביותר ביוון היבשתית, במקום הנקרא כף סוניון, נטוע מקדש מרשים לאל הים, פוסידון, הצופה אל מרחבי הים הכחול – מראה מרשים מעין כמוהו.

מבחר מלונות החוף בריביירה של אתונה מגוון מאוד, מאתרי נופש יוקרתיים במיוחד ועד למקומות רומנטיים ליד הים. המבחר רחב, אז קיבצנו את המלונות הטובים ביותר מבחינת תמורה לעלות, התאמה למשפחות והתאמה לחופשה רומנטית.

מלונות בווילגמני (Vouliagmeni)

ווילגמני היא עיירת חוף ואחד האיזורים היוקרתיים ביותר של נדל"ן ביוון. העיירה נמצאת כ-20 דקות נסיעה מנמל התעופה של אתונה. בנוסף לחופים המשגעים של Vouliagmeni תוכלו ליהנות גם מאגם שטמפרטורת המים שלו  נעה בין 22 ל 29 מעלות במשך השנה. 

מלון פור סיזנס אסטיר פאלאס אתונה

מלון פור סיזנס אסטיר פאלאס אתונה (Four Seasons Astir Palace Hotel Athens) הוא מלון בדירוג 5 כוכבים הממוקם בריביירה של אתונה. המלון מציע אירוח יוקרתי ומפנק. במלון 8 מסעדות וברים, מרכז ספא עם 10 חדרי טיפולים, חדר כושר ואזור חוף פרטי. המלון מוקף בעצי אורן ומורכב משני בניינים שונים, ומציע גם 5 מגרשי טניס הזמינים באתר. מרכז הספא שבאתר מציע בריכת מסלולים מקורה, חמאם, בריכת חיוניות ומקלחת צינון, כמו גם מגוון עיסויים וטיפולים אחרים. תוכלו ליהנות משיעורי יוגה באזור הכושר, בעוד שפעילויות ספורט מים כגון גלישת רוח, שיט בקיאקים בים ושנורקלינג זמינות באזור החוף הפרטי.

החדרים והסוויטות ממוזגים ומעוצבים באלגנטיות בגוונים עדינים, ומציעים ריהוט מודרני, חלונות מהרצפה עד התקרה ונופים לעצי האורן או לים. ניתן להזמין במלון חדרים עם בריכה פרטית.

לחצו כאן למחירים והזמנות

דירות לילי

מום האירוח דירות לילי שוכן במרחק של 400 מ' מחוף ווליאגמני. במלון יחידות אירוח המתאימות לזוגות או דירת פרימיום עם שני חדרי שינה. הדירות כוללות מרפסת, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער וגם מקרר, קומקום ומכונת קפה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון הבוטיק מרגי (The Margi)

מלון הבוטיק מרגי מציע אירוח בדירוג 5 כוכבים, במרחק צעדים ספורים בלבד החוף החולי. המלון מציע חופשה עם אוכל משובח, בריכה עם אווירה רומנטית ואווירה רגועה לצד הים.

הסוויטות והחדרים במלון מרוהטים באלגנטיות ומתאפיינים בעיצוב קלאסי עם נגיעות קולוניאליות. כולם כוללים טלוויזייה, מיני בר מאובזר, כספת ומיזוג אוויר, ובחדר הרחצה תוכלו למצוא מוצרי טיפוח מבית Korres, חלוקי רחצה רכים ונעלי בית.

באזור הספא של המלון תוכלו ליהנות מטיפולי יופי ועיסוי, ולהשתמש גם בחדר האדים ובסאונה שבבריכה המקורה. המלון מציע שירותים של מאמנים אישיים, שיעורי יוגה וכן מרכז כושר מאובזר במלואו.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון סאם-וור ווליאגמני

מלון סאם-וור ווליאגמני (Somewhere Vouliagmeni) ממוקם ליד חוף הים, ויש בו בריכה חיצונית ונוף מרהיב של הים. 

כל החדרים והסוויטות מעוצבים באלגנטיות, ונשקף מהם נוף של הים, הגינה או הבריכה. בסוויטות מסוימות יש ג‘קוזי באוויר הפתוח. כל החדרים והסוויטות כוללים חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות מומלצים בגליפאדה (glyfada)

גליפאדה היא פרבר של אתונה והיא למעשה השכונה הדרומית ביותר באתונה המצוייה על חוף הים. השכונה מציעה מגוון גדול של טברנות ואפשרויות בילוי ליליות.

מלון ברזיל סוויטס בוטיק

המלון המפואר ברזיל סוויטס בוטיק הוטל (Brasil Suites Boutique Hotel) שוכן במרחק הליכה קצר בלבד מרובע הקניות היוקרתי של גליפאדה. המלון מציע לאורחיו בריכת שחיה ובית קפה-מסעדה.

כל הסוויטות מודרניות ועוצבו בסגנון מינימליסטי. בכל יחידת אירוח חדר רחצה משיש עם מתקני נוחות מפוארים ומוצרים טבעיים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Palmyra Beach Hotel

מלון פלמירה ביץ' (Palmyra Beach Hotel) נמצא במרחק של 100 מטרים מהחוף והמרינה. במלון יש בריכת שחייה חיצונית, והוא נמצא ליד מסעדות ומרכזי קניות.

חדרי האירוח במלון ממוזגים, מרווחים ומצויידים בעל הנדרש. ברוב החדרים מרפסת עם נוף לים, לבריכה או להרים. יש חדרי משפחה עם שני חדרי שינה שמתאימים עד ל-5 מבוגרים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון הדירות O2 סוויטס גליפאדה

מלון הדירות O2 ממוקם ליד חוף גליפאדה A, חוף גליפאדה סנטרל ומרינת גליפאדה. כל יחידות האירוח במלון כוללות חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר, טלוויזיה ומקרר. החדרים במלון מתאים לעד 3 מבוגרים בחדר.

האירוח במלון כולל ארוחת בוקר המוגשת בשעות גמישות.

לחצו כאן למחירים והזמנות

גליפאדה סאות'-42

מקום האירוח ’גליפאדה סאות'-42’ (Glyfada South42) נמצא במרחק של 350 מ' מחוף אסטרס (Asteras Beach), ותוכלו ליהנות בו מטרקלין משותף, מגינה ומיחידות אירוח ממוזגות עם מרפסת. כל יחידות האירוח כוללות חדר רחצה פרטי עם מקלחת וכפכפים ופינת ישיבה עם טלוויזיה. המטבח מצויד במדיח כלים, מיקרוגל, מקרר וקומקום.

האתרים הפופולריים בסביבה של המלון כוללים את חוף 'גליפאדה סנטרל' (Glyfada Central Beach), את חוף ווולה (Voula Beach) ואת מרינת גליפאדה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

עוד על אתונה באתר

מתכננים חופשה באתונה? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

.

התארחתם במלונות בריביירה של אתונה? נשמח שתוסיפו את חוות דעתכם בתגובות.
מוזמנים לכתוב לנו וננסה למצוא מלון שמתאים בדיוק בשבילכם.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לאתונה

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה באתונה!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן