מלונות למבוגרים בלבד בקורפו

חוף מושלם בקורפו

מלונות למבוגרים בלבד בקורפו

אם אתם טסים לחופשה רומנטית בקורפו, ולא רוצים שילדים יתרוצצו סביבכם בבריכה, להלן רשימה של מלונות מומלצים בקורפו המציעים אירוח למבוגרים בלבד באי.

Domes Miramare, a Luxury Collection Resort

מלון 'דומס מירמארה קורפו – למבוגרים בלבד' (Domes Miramare, a Luxury Collection Resort, Corfu – Adults Only) נמצא במוראיטיקה. המלון מציע לאורחיו מסעדה, חניה פרטית בחינם, בריכת שחייה חיצונית ומרכז כושר.

יחידת אירוח רומנטית בחלל פתוח שמשלבת בין יוקרה מלכותית לשלווה מושלמת. יחידת האירוח מעוצבת עם אלמנטים של עץ (שנפל באופן טבעי), ריהוט ייחודי, גוונים בהירים של קיץ ויצירות אמנות נבחרות. היא כוללת גם חדר רחצה צמוד משיש עם כיור פסיפס בצבעי פסטל ומקלחון. חדרי האירוח ממוזגים ומצוידים בשולחן עבודה, קומקום, מיני בר, כספת, פטיו וטלוויזיה.
בחלק מהחדרים יש בריכה פרטית או ג'קוזי חיצוני.

לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות

 

Art Hotel Debono 

מלון ארט דבונו (Art Hotel Debono) ממוקם בתוך מטע בשטח 32,000 מ“ר של עצי דקל וזית, ומציע סוויטות וחדרים אלגנטיים עם אינטרנט אלחוטי חינם ונוף לגנים השופעים. המלון כולל בריכת שחייה עם סילוני הידרומסאז', מגרש טניס ומסעדה.

הסוויטות והחדרים מעוצבים בגוונים רכים, וכוללים מרפסת פרטית. בכל חדר טלוויזייה, מקרר קטן, אמצעים להכנת קפה וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

המלון לא רחוק משדה התעופה של קורפו, כ-9 קילומטר. 
במרחק 400 מ‘ תמצאו תחנת אוטובוס, המקשרת אל קורפו טאון.

לחצו כאן למחירים והזמנות

San Antonio Corfu Resort (Adults Only)

אתר הנופש סן אנטוניו קורפו מציע אירוח למבוגרים בלבד משנת 2017. הוא שוכן כ-20 מטר מחוף קאלאמי, על צלע מצוק מרשים, בין עצי זית. אורחי המלון יכולים להנות בשתי בריכות של המלון, מערך של פעילויות ספורט ימי ופעילויות אחרות וניתן לארגן טיולי יום מהמלון.

כל החדרים והסוויטות באתר הנופש מעוטרים בגווני אדמה, נפתחים למרפסת, וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה ומיני בר או מקרר. היחידות מציעות גם חדר רחצה עם מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.
שימו לב שהחדרים הם על הר – בחלק מהחדרים יש קצת עלייה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות למבוגרים בלבד בקורפו

מלון MarBella Nido Suite Hotel & Villas-Adults Only הוא חבר ב-Small Luxury Hotels of the World. המלון כולל חוף לאורחיו, בריכה חיצונית עם טרסה עם נוף לים, ומרכז בריאות. חלק מהיחידות כוללות בריכה פרטית או ג'קוזי וכולם מציעים נוף לים היוני. המלון קיבל ביקורות מעולות מאורחיו! לחצו כאן למחירים והזמנות.

Restia Suites Exclusive Resort נמצא באלמירוס ביץ' (Almiros Beach), במרחק של 400 מטרים מחוף אחראבי. בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר, סאונה, ג'קוזי וגינה. למלון מתחם חוף פרטי לאורחי המלון. לחצו כאן למחירים והזמנות.

מקווה שהכתבה עזרה לכם למצוא את המלון המושלם בשבילכם לחופשה רומנטית בקורפו. אם לא מצאתם מלון שמתאים לצרכים שלכם, מוזמנים לכתוב לנו בתגובות וצוות האתר ינסה לעזור לכם.

רשימה של מלונות למבוגרים בלבד באיים נוספים ביוון

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן