סיורים מודרכים מומלצים באתונה

פסגת ליקאביטוס

סיורים מודרכים מומלצים באתונה

אתונה (Athens) היא אחת הערים האהובות ביותר על התייר הישראלי. הקירבה לישראל, המחירים הנוחים, האווירה הים תיכונית, הטברנות, האוכל המעולה, והאטרקציות המרתקות והמלאות בהיסטוריה עשירה, הופכות את אתונה ליעד תיירותי שאסור להחמיץ. דרך נהדרת להכיר את אתונה, היא להצטרף לאחד מהסיורים המודרכים שאפשר למצוא. את המטבח המקומי תוכלו להכיר בעזרת סיור קולינרי ואת ההיסטוריה והתרבות המקומית תוכלו להכיר בעזרת סיור מודרך באתונה עם מדריך מקומי.

נוף מהמלון לאקרופוליס אתונה

ריכזנו עבורכם מגוון סיורים מומלצים באתונה.

סיורים מומלצים בעברית באתונה

בזכות הקרבה לישראל, וכמות התיירים מישראל שמגיעים לאתונה, יש לא מעט סיורים מודרכים בעברית.

ההיסטוריה של אתונה –  המיתולוגיה, האומנות והגרפיטי

הסיור ההיסטוריה של אתונה יכיר לכם מקומות שמעט מאד אנשים מגיעים לשם ובמיוחד כתיירים ביוון שמגיעים לחופשה של ימים ספורים. המקומות האלה מוכרים למקומיים ואינם מוזכרים באף חוברת תיירות או כתבות באינטרנט שמספרות על יוון.

הסיור עוסק בהיסטוריה של יוון, באומנות שלה בתולדות המיתולגיה ויכיר לכם צד מרתק של אתונה אך לא רק! הסיור משלב גם טעימות קולינריות כי איך אפשר לטייל על בטן ריקה? בנוסף, במהלך הסיור אתם תקבלו המלצות להמשך הטיול והחופשה, טיפים אשר יהפכו את החופשה שלכם לחסכונית יותר ובעיקר מהנה יותר!

לחצו כאן לפרטים נוספים על הסיור

סיור בכלי רכיבה חשמליים באתונה

אם אתם רוצים להכיר את העיר, בלי פידול מיותר, תוכלו להצטרף לסיורים של Ayo Tours Athens. הסיורים מתבצעים בכלי חשמלי, על 3 גלגלים. כלים בטוחים ויציבים ומותאמים לתמרונים הנרדשים באתונה.

בסיור תקיפו את כל העיר ותבקרו במקומות שלא תגיעו אליהם ללא עזרה מקומית וגלגלית 🙂

הסיור מתקיים בקבוצה קטנה ואינטימית והוא עובר בכל מה שחשוב לראות בעיר, כמובן יהיה זמן להצטלם ותשמעו הסברים ממדריך מקומי על המקומות שאותם תראו בדרך.

לחצו כאן לפרטים נוספים!

סיורים מודרכים מומלצים באתונה

אתונה היא עיר עשירה בהיסטוריה ותרבות, ויש הרבה סיורים המאפשרים לחקור את העיר וללמוד על עברה. להלן מספר סיורים מומלצים באתונה:

סיור מבוסס טיפים להיכרות העיר

הדרך הכי טובה להכיר את העיר היא באמצעות סיור מודרך. אם אתם לא רוצים להתחייב או לשלם סכומים גבוהים מדי, תוכלו להצטרף לסיור מבוסס טיפים. מה זאת אומרת סיור מבוסס טיפים? אתם מצטרפים לסיור ובסוף הסיור מחליטים כמה כסף להשאיר למדריך. אני ממליצה ממש לקחת את הסיור כבר ביום הראשון לחופשה כי לאורך הסיור מקבלים המון טיפים מועילים והמלצות על מסעדות, אתרים שווה לבקר בהם ואזהרות על מלכודות תיירים.

באתר GuruWalk תוכלו למצוא הצעות לסיורים מבוססי טיפים להכרה של העיר.

סיור גרפיטי באתונה

באתונה סצנת אמנות הרחוב מפתיעה ושוקקת. בסיור גרפיטי תוכלו להכיר את סצנת אמנות הרחוב המקומית. הסיור עובר ליד כמה מהגרפיטי הטובים ביותר באתונה. המדריכים יסבירו כיצד הגורמים החברתיים-כלכליים והמשבר השפיעו על התרבות העירונית ועל האמנים המקומיים. בסיור הרבה אמנות רחוב שקשורה גם לעבר וגם למצב הנוכחי. המדריך יעזור להבין כמה מהאמנים הושפעו מהמצב, ומה כל יצירה מייצגת.

לחצו כאן למחירים, תאריכים ופרטים נוספים

סיור יין וחיי לילה באתונה

טיילו ברחבי אתונה התוססת, חקרו את תרבות היין היוונית דרך הפה. בסיור תזכו לטעימות של קוקטיילים יווניים ותפנקו בליקר המסטיצ'ה המקומי. הכירו את סינטגמה, הלב חסר השינה של העיר. גלו את כיכר מונאסטיראקי התוססת, שבה מתקיימות יחד תרבויות שונות לאורך הדורות. ולקינוח בקרו בבר יין נעים ואינטימי הרחק מההמונים ליד האקרופוליס. שם מומחי יין יסבירו על הטעימות של ארבעה יינות מקומיים שונים בשילוב עם נשנוש קל.

לחצו כאן למחירים, תאריכים והזמנות

סיורים אופניים חשמליות באתונה

אתונה היא עיר גדולה, לכן אם אתם מגיעים לאתונה לזמן קצר ורוצים להספיק הרבה אפשר לעשות זאת בעזרת סיור אופניים באתונה. הסיור נמשך בסביבות ה-3.5 שעות ועובר ליד רוב אתרי התיירות בעיר, סיור בין שכונות היסטוריות ופנינים מקומיים נסתרים. באמצע הסיור תקבלו גם הפסקה מתוקה בה טועמים גלידה מיוחדת ונפוצה ביוון הנקראת קימקי, גלידה עם תבלינים, שהיוונים אימצו מהטורקים. הסיור עם אופניים חשמליים ומתאימים לילדים מגיל 12 בלבד.

לחצו כאן למחירים, תאריכים ופרטים נוספים

סיור אופנים באתונה

סיורים קולינריים מומלצים באתונה

אתונה ידועה בתרבות הקולינרית העשירה שלה. יש כמה סיורי אוכל שיאפשרו לכם לטעום כמה מהמנות היווניות המסורתיות הטובות ביותר תוך כדי חקר העיר. הנה כמה סיורי אוכל מומלצים באתונה:

סיור אוכל רחוב באתונה

נסו כמה מהמנות היווניות המסורתיות הטובות ביותר תוך כדי חקר העיר וללמוד על ההיסטוריה הקולינרית והתרבות שלה. קצת מההילייט של הסיור: ביקור בחנות עוגות כדי לטעום פשטידת גבינה מסורתית או ספאנקופיטה העשויה ממש במקום עם המרכיבים הטריים ביותר. תאכלו סופלאקי לצד בירה מקומית. תטיילו ברובע הקניות של אתונה בדרך לפיצה יוונית מענגת בצורת סירה. גלו את קונדיטוריה המקומית עם מיטב הסופגניות והלוקומדות היווניות, שטופות בדבש וקינמון.
הסיור באנגלית, אורך כ-3 שעות.
לחצו כאן לתאריכים פנויים ומחירים.

סיור אוכל ויין לילי

נסה מאכלים ויינות שאהובים על המקומיים בסיור רגלי לילי מודרך באתונה. פנקו את בלוטות הטעם שלכם עם מגוון טעימות שנבחרו בקפידה. הרגישו כמו מקומי כשאתם עוברים מברים נסתרים לטברנות משפחתיות. בסיור תכנסו למעדניות מיוחדות וטברנות משפחתיות. בהן תנסו מנות ומעדנים שאינם מוכרים לקהל הבינלאומיים, אך אהובים על המקומיים. עם בטן מרופדת היטב תלכו לבר יין מקומי, וצאו למסע ארומטי דרך תרבות היין של יוון. שם תתכבדו ביינות המוגשים עם שרקוטרי וגבינות מכל הארץ. לקינוח התענגות על גלידה מקומית.
לחצו כאן לתאריכים פנויים ומחירים

סיור אוכל גורמה

גלו את אתונה דרך תרבות האוכל שלה וטעמו מאפים יווניים מעולים, יין, גבינה ונקניק. בסיור רגלי בן 4 שעות תיהנו מארוחת בוקר יוונית אותנטית, תבקרו בחנויות מזון מסורתיות ותנסו קינוחים יווניים מעוררי תיאבון. קצת מהטעימות שתתנסו בהן בסיור: קולוריה (טבעות לחם שומשום) בבית קפה בן מאה שנה, לוקומדות (סופגניות יווניות) וריבועי פילו במילוי רפרפת, פשטידות וגבינות מקומיות. תבקרו בחנויות המתמחות עבור בזיתים, בגבינות, ותוצרים נוספים.
לחצו כאן לתאריכים פנויים ומחירים.

סיורים מחוץ לאתונה

אם אתם רוצים להתנתק מהמולת העיר, תוכלו לצאת מאתונה למגוון סיורים בהם תכירו את יוון. להלן רשימה של סיורי יום מומלצים מחוץ לאתונה.

סיור לריביירה של אתונה

הריביירה של אתונה, המשתרעת מהפרברים הדרומיים של בירת יוון ועד לנקודה הדרומית ביותר של אטיקה, קייפ סוניו, היא אזור חוף המציע שילוב עשיר של יופי טבעי, היסטוריה ויוקרה מודרנית.
עם החופים החוליים הזהובים, המים הצלולים ועיירות החוף הציוריות שלה, הריביירה של אתונה היא המפלט המושלם מהעיר ההומה. בנוסף לקסם הטבעי שלה, הריביירה של אתונה עשירה בהיסטוריה ומורשת תרבותית. לאורך החוף, תמצאו שרידים של מקדשים עתיקים, כמו מקדש פוסידון בקייפ סוניו, המספקים הצצה לעבר המפורסם של האזור.

לחצו כאן לפרטים נוספים על הסיור

סיור עוצר נשימה לנאפפליו

העיר נאפפליו, בצפון מזרח הפלופונז, היא אחת העיירות היפות והמיוחדות בכל יוון. העיר, הבנויה על חצי אי קטן וציורי בצפון מפרץ ארגוליס, היא עיר עם אווירה יוונית קלאסית ונופים פנורמיים מדהימים של מרחב כפרי וים. נאפפליו, שאף הייתה בירתה הראשונה של יוון, היא בית לאדריכלות ונציאנית, שלוש טירות מרשימות המשקיפות עליה ועל המפרץ, תיאטראות ואתרים היסטוריים, ואפילו מעיינות מרפא. העיר מהווה הצצה לתרבות העשירה של יוון, תוך שילוב של אלמנטים כפריים וים תיכוניים.

לחצו כאן לפרטים נוספים על הסיור

שייט קיאקים בים האגאי וביקור במקדש של פוסידון

בסיור זה תוכלו להתפעל מהנופים מדהימים של הים לאורך הריביירה האתונאית ועד למקדש פוסידון המפורסם. תחתרו בציוד שתקבלו אחרי תדריך המדריך על חתירה ובטיחות אל עבר קייפ סוניון. תוכלו לעצור באי ארצ'י, או באחד מחופי לגרנה לשחייה וחטיף מרענן. לאחר מנוחה תמשיכו לקייפ סוניון ולמקדש פוסידון. אחרי השייט תסיימו את היום בטברנה יוונית לארוחה יוונית טעימה.

לחצו כאן לתאריכים פנוים, מחירים והזמנות

טיול קיאקים מאתונה

יצא לכם להשתתף בסיור מעניין באתונה או מחוצה לה? נשמח אם תשתפו את החוויות שלכם מסיורים באתונה בתגובות.

עוד על אתונה באתר

מתכננים חופשה באתונה? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לאתונה

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה באתונה!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן