טיול בנות באתונה: מסלול טיול של 3 ימים בעיר

סופ"ש בנות באתונה

טיול בנות באתונה: מסלול טיול של 3 ימים בעיר

חזרנו מסופ"ש חברות קצר ומדויק באתונה, שתי אמהות עייפות. המנטרה הייתה לאכול, לאהוב ולהתפלל לשופינג מוצלח. זה לא הביקור הראשון שלי באתונה, וכל ביקור אני מתאהבת בה קצת יותר.
אתונה קשוחה, עמוסה, מלאה בצבע וטעימה בטירוף!
היו לנו 3 ימים מלאים, נחתנו ביום חמישי ב-8:00 בבוקר והמראנו בשבת ב-23:00. טסנו קליל בלי הרבה תוכניות וללא מזוודות.

מלון מומלץ בפסירי

ישנו במלון בוטיק בשכונת פסירי, 2 דקות הליכה מכיכר מונסטראקי, שעפתי עליו. למלון קוראים ACROPOLIS CITY LIFE BOUTIQUE HOTEL והוא מלון נהדר במיקום מעולה. צוות המלון נחמד מאוד (אולי נחמד מדי), שעשה מעל ומעבר על מנת להנעים את שהותינו. החדרים מעוצבים, ממוזגים ומרווחים עם שולחן עבודה, קומקום, מייבש שיער, מיני-בר, טלויזיה חכמה וחדר רחצה עם מוצרי טיפוח.

חדר במלון

>> לחצו כאן להמלצות נוספות למקומות לינה באתונה
>> מתפנקות? לחצו כאן להמלצות על מלונות עם בריכה במרכז אתונה

מסלול טיול בנות 3 ימים באתונה

מה עשינו? זאת לא הייתה הפעם הראשונה שלנו באתונה, אז ויתרנו על רוב אתרי התיירות המוכרים כמו האקרופוליס וגבעת ליקאביטוס. התמקדנו בטיולים בשכונות פחות מרכזיות כמו אקסארכיה וקולונקי, באוכל טוב, שופינג ופינוק.

מתניעות – יום ראשון של הטיול

התחלנו את הטיול בארוחת בוקר בבית קפה Ergon cafe athens שאני חוזרת אליו כל ביקור בעיר. שיתפתי את החוויה שלי בעמוד האינסטגרם וגיליתי שאני לא היחידה שאוהבת אותו. משם טיול לאורך השדרה המרכזית ERMOU, קצת שופינג, עד המלון לצק אין ושנצ כיאה לאמהות עייפות.

אחרי שינה כיפית יצאנו לטיול שקיעה בגבעת פילופאפוס. גבעת פילופאפוס היא ממש במרכז אתונה, בקרבת הכניסה לאקרופוליס. יש כמה סיבות לבקר בגבעה: אתר עתיקות ובו מערכת מערות, מונומנט פיליפאפוס, כנסיית Agios Demetrios והנוף הכי יפה באתונה. אם יש ראות טובה, ניתן גם לראות את חופי הים והאיים הקרובים לאתונה.

מסביב לכיכר מונסטראקי יש מספר ברי קוקטיילים על הגגות, מהם נשקף נוף מקסים של העיר. אנחנו בחרנו הפעם את MS Roof Garden, השירות היה מעולה והיו מגוון רחב של קוקטייל ומנות נהדרות. לאחר מכן הרגשנו שהגיע הזמן לארוחה יוונית ראשונה. בהמלצת הקבלה של המלון קפצנו לטברנה הסמוכה Krasopoulio tou Kokkora, השירות היה מעולה, האוכל נהדר ויין הבית היה מעולה.

מעלות הילוך – יום שני של הטיול

את הבוקר השני התחלנו בארוחת בוקר נהדרת במלון. לאחר מכן טיול בסמטאות הפלאקה עד שכונת אנאפיוטיקה (ANAFIOTIKA) הממוקמת על מורדות גבעת האקרופוליס. השכונה היא אחת הקטנות אך המעניינות באתונה. זוהי שכונה שנבנתה כמעט בן לילה וכל הבתים ורחובותיה קטנים וצרים. המבנים בשכונה צבועים לבן ועם חלונות ודלתות כחולים – ממש כמו סנטוריני (מינוס הנוף לים).

משם חזרנו לשכונת פסירי לטברנה קטנה וממש אותנטית בשם Diporto. החוויה לא מתאימה לכל אחד, הטברנה שוכנת במרתף של מבנה ישן. כאן אתם לא תמצאו תפריט, ורק חלק קטן מהצוות דובר אנגלית, אבל אם תהיתם איך יהיה לאכול בטברנה יוונית ממעמד הפועלים עם מקומיים, זה המקום בשבילכם. לא ניתן להזמין מקום מראש, אלא פשוט להגיע ולקוות שיהיה שולחן פנוי.

כתובת: Sokratous 9 &, Theatrou, Athina 105 52

את האוכל הורדנו במסע שופינג ברחוב ERMOU. לאורך השופינג ניגשה אלינו ברחוב מישהי עם פלאייר לעיסוי. אחרי שבבוקר נשבר לי הלב שגיליתי שאין מקום פנוי בחאמם שתכננתי, אז החלטנו לזרום (אחרי שבדקנו את הביקורות עליהם בגוגל).
Salon De Massage הינו מכון עיסוי קטן עם מגוון עיסויים תאילנדיים. המחירים ממש נוחים, עלה לנו 25 יורו לעיסוי של 45 דקות. קחו בחשבון שהעיסוי "הסטנדרט" מאוד חזק. אם אתם רוצים עיסוי רגוע יותר יש להזמין את העיסוי שחרור לחץ. חסרונות שהיו הם תאים מופרדים ע"י וילונות. בנוסף, הקירות החיצוניים צריכים בידוד כי הוא ממוקם ברחוב הראשי, תחתיו הופעות חיות שחודרת את הקירות.

משם למלון למקלחת ואז יצאנו לארוחת ערב במסעדה יוונית ליד המלון בשם Lithos Tavern. במסעדה מגישים מזטים, סלטים ומנות גריל באווירה כפרית. המחירים פה יותר גבוהים ממסעדות אחרות בסביבה אך התמורה למחיר הולמת.

משם לסבב ברים עמצאי בשכונת פסירי. בשכונה יש המון ברים וברי קוקטייל במגוון סוגים. אנחנו בחרנו אקראית ברים שהאווירה התאימה לנו, ושתינו משקה אחד בכל מקום. כמה ברים מומלצים: Contrabando, TETTIX COCKTAIL BAR ו-King’s Theater Wine Bar.

נפרדות – יום אחרון באתונה (לטיול הזה)

את היום האחרון התחלנו מאוחר יחסית בארוחת בוקר במלון. החלטנו להקדיש את היום לשכונות פחות מרכזיות.

התחלנו בשכונה אקסרכיה (Exarchia), שכונה בוהמיינית וצבעונית באתונה. בשכונה תוכלו למצוא שפע של בתי קפה, חנויות בגדים, חנויות יד שנייה, בתי קפה נעימים, גלריות, חנויות ספרים, ומגוון טברנות מודרניות. השוס של השכונה הוא הגרפיטי אשר מקשט את קירות השכונה. משם לשכונת קולונקי (Kolonaki), "הצפון תל אביב של אתונה". בשכונה ניתן למצוא חנויות כמו פראדה, גוצ'י, לואי ויטון ועוד מותגי יוקרה. הרחובות המעניינות לשופינג יוקרתי הן: Voukourestiou, Skoufa ו-Tsakalof. לצד חנויות היוקרה ניתן למצוא מגוון של בתי קפה, מסעדות וקונדיטוריות מעולות בשכונה.

לחצו כאן לקרוא על עוד שכונות מעניינות באתונה.

משם רצינו קצת ירוק אז המשכנו לגנים הלאומים של אתונה. פארק היסטורי גדול עם צמחים מקומיים ואקזוטיים, וגם שרידים ארכיאולוגיים וספרייה לילדים. בתחומי הגנים תוכלו למצוא מספר גני שעשועים לילדים. סך הכל הגנים יפים ומהווים מפלט ירוק מהמולת אתונה הסואנת.

החלטנו לשבת בטברנה בפלאקה לסכם את החופשה ולהיפרד מהאוכל היווני. בחרנו את Restaurant Scholarhio, וזאת התגלה כבחירה מעולה. יש מרפסת המשקיפה על רחובות הפלאקה והאוכל היה מעולה. קחו בחשבון שלאוכל ברוב הטברנות לוקח הרבה זמן להגיע, ופה השירות היה איטי במיוחד.
המחירים היו יחסית נוחים, יש עסקיות בעלות של 19 יורו לאדם.

כתובת: Tripodon 14, Athina 105 58, יוון.

אחרי הארוחה פשוט העברנו את הזמן עד הטיסה בשיטוטים ברחובות מרכז אתונה (וגם בקניית מתנות לבעלים ששמרו על הילדים). טיילנו ברחבי סמטאות פסירי ובשוק הפשפשים. הסתובבנו סביב האגורה, בו שרידים של מקום התכנסות מימי יוון העתיקה.

הגנים הלאומים באתונה

לשדה התעופה נסענו במטרו, הנסיעה ממרכז העיר לשדה אורכת כ-50 דקות. כשהגענו לשעה התעופה לקח לנו 5 דקות לעבור את הבידוק והביקורת דרכונים. כך שהיה לנו שעתיים להמתין בשדה.


תוכלו לקרוא על המסלול טיול הקודם שעשינו באתונה כאן, מסלול טיול זוגי באתונה.

עוד על אתונה באתר

מתכננים חופשה באתונה? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

2 תגובות

  1. יפה מאד
    תודה על השיתוף
    יוון אתונה מהממת
    כייף לטייל בה עכשיו עונה מומלצת לא חם ולא קפוא וקרוב לבית
    תענוג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לאתונה

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה באתונה!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן