מלונות עם בריכה באתונה

בריכה של מלון גראנד ברטאן (Hotel Grande Bretagne, a Luxury Collection Hotel, Athens)

מלונות עם בריכה באתונה

אתונה היא עיר נהדרת לביקור בכל ימות השנה. היא מציעה מונומנטים ואתרים ארכיאולוגיים מהמפורסמים בעולם, מגוון בתי מלון ומקומות לינה, ושפע של הזדמנויות להירגע וליהנות. במהלך חודשי הקיץ, מלון עם בריכת שחייה הוא דרך מצוינת לנצח את החום ולהציע הפסקה מרעננת לאחר יום של טיולים בעיר. ריכזנו עבורכם את המלונות הטובים ביותר באתונה שמציעים חופשה עם בריכה.

נוף מהמלון לאקרופוליס אתונה

מלונות מומלצים באתונה עם בריכה

בכתבה תמצאו את המלונות הטובים ביותר באתונה שמציעים לאורחים שלהם בריכה. יש לקחת בחשבון בבחירת מקום הלינה שחלק מהבריכות פועלות רק בקיץ.

מלון אלקטרה פאלאס אתונה

מלון אלקטרה פאלאס אתונה (Electra Palace Hotel Athens) הינו מלון 5 כוכבים שנהנה ממיקום נהדר במרכז שכונת פלאקה, מול האקרופוליס. המלון מציע שירות מותאם אישית, בריכת גג יפהפייה וחדרים מצוידים היטב עם מזנון ארוחת בוקר כלול.

במלון יש בריכה חיצונית עם מרפסת שיזוף ובר, חדר כושר ומרכז ספא שכולל בריכה מקורה וסאונה. ניתן להזמין עיסוי ומגוון טיפולים בתוספת תשלום.

לחצו כאן להזמנות

מלון אלקטרה מטרופוליס

מלון אלקטרה מטרופוליס (Electra Metropolis) המודרני ממוקם בלב אתונה, במרחק של 200 מטרים מכיכר סינטגמה, במלון בריכת גג קטנה עם אפקט מפל וטרסת שמש עם נוף של העיר.  בקרבת המלון ובמרחק הליכה קצר נמצאת את שכונת קולונקי היוקרתית, כמו גם השכונה המסורתית פלאקה.

במלון בבריכה עונתית באוויר הפתוח בקומה ה-10. הספא של המלון מציע ג'קוזי ובריכת שחייה מקורה ומחוממת. בנוסף בספא יש סאונה, חדר אדים וחדר כושר שבו תוכלו להשלים בקלות את תוכנית האימון שלכם.

לחצו כאן להזמנות

מלון הדירות עם בריכה באתונה

מלון הדירות איי.פי. אקרופוליס וויו (A.P. Acropolis View Apartments) מאפשר לאורחיו גישה לבריכת שחייה מקורה ולחדר כושר. המלון שוכן במיקום מעולה, במרחק של 500 מ' מתחנת הרכבת מונסטיראקי. הביקורות על המלון מעולות! הציון שלו באתר בוקינג הוא 9.5 עם מעל ל-1700 ביקורות.

המלון מציע דירות עם שני חדרי שינה וסלון, אופציה נהדרת למשפחות! ניתן לבקש תוספת עריסה לחדר ללא תוספת תשלום. יש חניה ציבורית במיקום סמוך (יש צורך בהזמנה) במחיר של EUR 7.0 לכל יום.

לחצו כאן להזמנות

מלונות קוקו-מאט אתונה

מלון קוקו-מאט אתונה ב.ס. (Coco-mat Athens BC) הינו מלון בדירוג 5 כוכבים, השוכן כ-200 מטרים מתחנת המטרו אקרופוליס. המלון מציע בריכת שחייה עונתית (למבוגרים בלבד), וספא עם חדר אדים, חמאם, סאונה, לאונג' וחדר כושר.

תצפית מדהימה מהגג של המלון על האקרופוליס. בגג של המלון יש מסעדה יוקרתית המגישה אוכל ים-תיכוני.

לחצו כאן להזמנות

מלון קוקו-מאט אתונה ג'ומלה (COCO-MAT Athens Jumelle) מציע מסעדה, חדר כושר, בר וגינה. המלון נמצא בשכונת קולונקי המהממת, במרחק של 10 דקות הליכה מכיכר סינטגמה. מספק אירוח מפנק בדירוג 5 כוכבים ומציע מרכז ספא, בריכת שחיה מקורה וטרסה.

לחצו כאן להזמנות

מלון גראנד ברטאן

מלון גראנד ברטאן (Hotel Grande Bretagne, a Luxury Collection Hotel, Athens) השוכן במיקום מרכזי מול כיכר הקונסטיטוציה ובית הפרלמנט. המלון מתגאה בחדרים יוקרתיים ובטרסת גג נהדרת המציעה נופים מהממים של העיר.

ספא המלון מציע סוויטה תרמית, הכוללת אמבט צמחים, גרוטו, מזרקת קרח, טיפולים זוגיים ובריכת שחיה מקורה. השימוש בספא הוא בתוספת תשלום.

לחצו כאן להזמנות

עוד על אתונה באתר

מתכננים חופשה באתונה? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

התארחתם במלון עם בריכה באתונה? נשמח שתוסיפו את חוות דעתכם בתגובות.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לאתונה

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה באתונה!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן