מלון אלקטרה מטרופוליס – מלון 5 כוכבים במרכז אתונה

נוף מהמלון לאקרופוליס אתונה

מלון אלקטרה מטרופוליס – מלון 5 כוכבים במרכז אתונה

מלון אלקטרה מטרופוליס (Electra Metropolis) המודרני ממוקם בלב אתונה, במרחק של 200 מטרים מכיכר סינטגמה. במלון בריכת גג קטנה עם אפקט מפל וטרסת שמש עם נוף של העיר.  בקרבת המלון ובמרחק הליכה קצר נמצאת את שכונת קולונקי היוקרתית, כמו גם השכונה המסורתית פלאקה.

במלון בבריכה עונתית באוויר הפתוח בקומה ה-10. הספא של המלון מציע ג'קוזי ובריכת שחייה מקורה ומחוממת. בנוסף בספא יש סאונה, חדר אדים וחדר כושר.

לחצו כאן למחירים והזמנות

חדרי מלון אלקטרה מטרופוליס

המלון מציע מגוון חדרים המספקים חופשה מפנקת יוקרתית בלב אתונה.

  • חדרי הסטנדרט במלון אלקטרה מטרופוליס כוללים רצפות עץ ומעוצבים בצבעי אדמה טבעיים. יש להם גם חימום ומיזוג אוויר בשליטה אישית וזיגוג כפול. גודל החדרים הוא כ-18 מ"ר.
  • חדרי הקלאסיק דומים בתכולתם ועיצובם לחדרי הסטנדרט, אך מרווחים יותר. גודל החדרים הוא 25-28 מ"ר.
  • חדרי האמנות כוללים עיצוב עם יצירות האמנות הנפלאה של אלקוס פאסיאנוס. גודל החדרים הוא כ-21 מ"ר.
  • חדרי הסופריור של המלון מסוגננים ונוחים במיוחד. גודל החדרים הוא 28 מ"ר.
  • חדרי האקזקיוטיב המסבירי פנים הם מסוגננים, נוחים במיוחד ומצוידים בכל הדרוש לשהייה ארוכה או קצרה באתונה. החלונות עם זיגוג כפול ולכולם יש מרפסות יוצאות אל רחוב מטרופוליס.
  • חדרי דלוקס הם החדרים בקומה ה-8 וה-9 של המלון. חדרים יוקרתיים אלה מציעים יוקרה ורגיעה מושלמת, עם נוף עוצר נשימה של מרכז אתונה מהחדר ומהמרפסת. יש גם חדרי דלוקס עם מרפסת פרטית ממנה נשקף נוף לאקרופוליס.
  • סוויטות: הסוויטות כוללות חדר שינה וסלון נפרדים, והעיצוב מודרני ואלגנטי. עם שטיחים בעבודת יד, חדרי אמבטיה משיש, מוצרי טיפוח ממותגים וכל הפרטים הקטנים. גודל הסוויטות הוא מ-40 מ"ר.

חדרים למשפחות: אם אתם מטיילים במשפחה, ניתן להזמין חדרי סופיריור מחוברים. חדרים אלו מתאימים ל-5 מבוגרים ושני ילדים (ילדים עד גיל 3). בחדר סופריור מחובר יש 2 מיטות יחיד, מיטת ספה ומיטה זוגית גדולה.

בתוספת תשלום, ניתן להוסיף עריסה לתינוק לחדר.

לחצו כאן למחירים והזמנות || לחצו כאן לקריאה על האזורים המומלצים ללינה באתונה

מיקום המלון

המלון שוכן בלב אתונה,  בתחילת רחוב מטרופוליס, במרחק קצר מכיכר סינטגמה (Syntagma) המרכזית. כיכר סינטגמה היא האזור השוקק של מרכז אתונה. בקרבתה ציוני דרך קלאסיים כמו מקדש זאוס האולימפי, שער אדריאנוס והפרלמנט היווני, שבה מתאספים המונים לצפות בטקס החלפת המשמר. בקרבת סינטגמה משתרע הגן הלאומי, פארק ירוק רחב ידיים עם אולם האירועים המפואר מהמאה ה-19, זאפֵּאיון. מכיכר סינטגמה מגיעים לרחוב ארמו, בשני צידיו של רחוב ארמו ניצבים בוטיקים לאופנה, בתי קפה, מזללות סופלקי וחנויות רבות.

שירותי המלון

המלון מציע לאורחיו שתי בריכות שחייה: בריכה מקורה ובריכה חיצונית (עונתית). שירותי שמרטפות בתוספת תשלום. חדר כושר עם אופציה למאמן אישי בתוספת תשלום. במלון ספא בתוספת תשלום בו תוכלו להזמין מגוון טיפולים מפנקים לגוף ולנפש.

שירותים נוספים בתשלום:

  • שירותי כביסה וניקוי יבש.
  • שירות הסעות מ/אל נמל התעופה.

חוות דעת של אורחים ישראליים

המלון אהוב במיוחד על אורחים ישראליים. הוא מופיע המון בהמלצות בקבוצות פייסבוק של ישראלים ממגוון סיבות כמלון המומלץ ביותר עבור אירוח יוקרתי ומפנק במרכז אתונה.

"מלון מצוין מכל הבחינות. המיקום, החדרים, הניקיון, השירות האוכל…"
"המיקום של המלון הוא המיקום הטוב ביותר , המלון נמצא במרכז העניינים והכי מרכזי שיש. ארוחת הבוקר בקומה 10 של המלון עם הנוף המדהים המשתקף של אתונה והאקרפוליס היא חוויה בפני עצמה. אוכל מעולה עם מבחר גדול שלא לדבר על הנוף הנשקף מחדר האוכל"

לחצו כאן למחירים והזמנות || לחצו כאן לקריאה על האזורים המומלצים ללינה באתונה


עוד על אתונה באתר

מתכננים חופשה באתונה? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

יצא לכם להתארח במלון אלקטרה מטרופוליס? נשמח שתוסיפו את חוות דעתכם בתגובות.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לאתונה

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה באתונה!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן