איפה לישון בקורפו – מלונות מומלצים בקורפו | מעודכן ל-2024

האי קורפו ממטוס

איפה לישון בקורפו – מלונות מומלצים בקורפו | מעודכן ל-2024

אין כמו חופשה מרגיעה באיי יוון. בעוד שהאיים הקיקלאדים כמו סנטוריני ומיקונוס זוכים לרוב תשומת הלב, מי שבוחר לבקר בקורפו צפוי לפינוק יווני אותנטי. איפה לישון בקורפו? באיזה אזור? ואילו מלונות מומלצים למשפחות ולזוגות יש בקורפו בשנת 2024?

האי ממוקם בצפון מערב המדינה בים היוני, ממש מול חופי הגבול עם אלבניה. קורפו הוא אי ירוק והררי עם נופים מדהימים, יופי טבעי וכמה מהחופים הטובים ביותר באזור. אוכל יווני טעים, ספורט מים מהנה, שבילי הליכה בהרים וחופים מדהימים למנוחה הם רק חלק מהדברים שאפשר לעשות בקורפו.

מה בכתבה:

העיירה המרכזית, קורפו טאון או קרקירה, היא ביתם של שדה תעופה הבינלאומי היחיד באי. ישנן גם מעבורות קבועות ליוון, אלבניה ואיטליה, מה שהופך את האי לנגיש בקלות, במיוחד בעונת השיא של הקיץ.

לאי קורפו יש כמה מהמלונות ויחידות הנופש הטובות ביותר שיש לאיי יוון להציע. בין אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי על חוף ים יפהפה או דירת סטודיו בסיסית בכפר ציורי, לקורפו יש מגוון אפשרויות לינה באזורים שונים לבחירה. ריכזנו עבורכם את המלונות המומלצים ביותר בקורפו.


חשוב להזמין את המקום לינה מראש, במיוחד בתקופות פופולריות כמו חופשות הקיץ וחג הפסח. בדקו את הזמינות וקבע את התאריכים הרצויים מראש כדי להבטיח מקום לינה במקום שאתה מעוניין. אם אתם צופים אופציה שהטיול יתבטל, בחרו מקום לינה עם אופציה לביטול. 

איפה לישון בקורפו

קורפו הוא אחד האיים הגדולים יותר ויש בו חופים וכפרים רבים. איך לבחור באיזה אזור לישון בקורפו? זה תלוי בהעדפות האישיות שלכם ומהי מטרת הטיול. אם אתם רוצים לשלב חופשה בעיירה תוססת – מומלץ לישון בקורפו טאון, אם אתם רוצים מסיבות אז קאבוס הוא האזור בשבילכם ואם אתם רוצים עיירה ידידותית למשפחות דאסיה תיהיה בחירה נכונה עבורכם.

למבקרים פעם ראשונה באי – קורפו טאון
למטיילים בתקציב נמוך – Sidari
לחובבי היוקרה – Moraitika & Messonghi
למשפחות – אגיוס גאורגיוס
עבור חיי לילה – קאבוס

קורפו טאון

אם יש ספק היכן ללון בקורפו, הבחירה הטובה ביותר היא קורפו טאון (הנקראת גם קרקירה). העיר ממוקמת בחלקו המרכזי של החוף המזרחי, זוהי הבירה והמרכז הכלכלי של קורפו, שם תמצאו את שדה התעופה ונמל המעבורת הראשי.

העיר העתיקה כולה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

מה לעשות בקורפו טאון?

מבצר ישן של קורפו טאון
מבצר ונציאני חדש
הכנסייה הקדושה של סנט ספירידון
אחוזת Mon Repos
המוזיאון הארכיאולוגי של קורפו
טיולי סירה יוצאים מהנמל גם למפרצים ציוריים ולחופים מקסימים של מקומות כמו סיבוטה ביבשת יוון, האיים הסמוכים פקסוס ואנטיפקסוס וקסאמיל בריביירה האלבנית.

מלונות מומלצים בקורפו טאון: Archontiko Petrettini Boutique Hotel, Angelo Del'Arte Estate ו-Arcadion Hotel.

קאבוס – חיי לילה

אם אתם צעירים שרוצים לחגוג בלילה, האזור המומלץ עבורכם הוא קאבוס. קאבוס נחשבת לבירת המסיבות של קורפו. היא מושכת אליה אלפי צעירים בחודשי הקיץ המחפשים חווית נופש נהנתנית.

קאבוס היא העיר הדרומית ביותר באי, וייקח לכם יותר משעה להגיע אליה מקורפו טאון. במהלך היום, סביר להניח שתשכב על כיסא חוף מתחת למטריה לפני שהלילה יורד. ברגע שהשמש שוקעת, נראה שהקהל בקאבוס מכפיל את עצמו. מספר מועדוני לילה וברים לאורך החוף וברחובות העיירה, מביאים צעירים מכל רחבי אירופה.

מלונות מומלצים בקאבוס: Sirocco Hotel, KORINA APART HOTEL KAVOS ו-Konstantina Apartments.

אגיוס גורדיוס – לחופשה רגועה

החוף המערבי של קורפו מאוכלס הרבה פחות מהחלקים האחרים בשל ההרים והצוקים התוחמים את הים. אגיוס גורדיוס הוא כפר דייגים יפה הממוקם בחוף המערבי של קורפו. החוף של הכפר חולי, מושלם לחופשה עם ילדים. לילדים יהיה כיף במים הרגועים והצלולים, בעוד שההורים עשויים להיות מרוצים באותה מידה מהיופי הטבעי של האזור הזה.

ייקח לכם כשעה להגיע לאגיוס גאורגיוס מהעיר ומשדה התעופה.

החוף הגדול יותר באזור נקרא חוף איסוס, שיש לו דיונות גדולות וקרקעית חולית ומשופעת במתינות.

מלונות מומלצים באגיוס גורדיוס: Agios Gordios Beach Resort, Sebastian's ו-Dina's Paradise.

מלונות מומלצים בקורפו

Domes Miramare, a Luxury Collection Resort – מלון למבוגרים בלבד

מלון 'דומס מירמארה קורפו – למבוגרים בלבד' (Domes Miramare, a Luxury Collection Resort, Corfu – Adults Only) נמצא במוראיטיקה. המלון מציע לאורחיו מסעדה, חניה פרטית בחינם, בריכת שחייה חיצונית ומרכז כושר.

יחידת אירוח רומנטית בחלל פתוח שמשלבת בין יוקרה מלכותית לשלווה מושלמת. יחידת האירוח מעוצבת עם אלמנטים של עץ (שנפל באופן טבעי), ריהוט ייחודי, גוונים בהירים של קיץ ויצירות אמנות נבחרות. היא כוללת גם חדר רחצה צמוד משיש עם כיור פסיפס בצבעי פסטל ומקלחון. חדרי האירוח ממוזגים ומצוידים בשולחן עבודה, קומקום, מיני בר, כספת, פטיו וטלוויזיה.
בחלק מהחדרים יש בריכה פרטית או ג'קוזי חיצוני.

לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות

MarBella Corfu – ריזורט מומלץ למשפחות

אתר הנופש מארבלה קורפו (MarBella Corfu) שייך לרשת MarBella Collection וכולל חוף מסודר באגיוס יואניס פריסטרון, 3 בריכות ומרכז ספא. המלון מציע מיטות שיזוף, מגבות ושמשיות זמינות ללא תשלום בחוף החצץ החולי. בנוסף, תוכלו לפנק את עצמם עם מגוון נרחב של עיסויים וטיפולי גוף. סאונה, חמאם וחדר כושר זמינים גם הם. הילדים יכולים לבלות בבריכת הילדים, עם מספר מגלשות שישדרגו את החוויה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

 

Art Hotel Debono – אירוח למבוגרים בלבד

מלון ארט דבונו (Art Hotel Debono) ממוקם בתוך מטע בשטח 32,000 מ“ר של עצי דקל וזית, ומציע סוויטות וחדרים אלגנטיים עם אינטרנט אלחוטי חינם ונוף לגנים השופעים. המלון כולל בריכת שחייה עם סילוני הידרומסאז', מגרש טניס ומסעדה.

הסוויטות והחדרים מעוצבים בגוונים רכים, וכוללים מרפסת פרטית. בכל חדר טלוויזייה, מקרר קטן, אמצעים להכנת קפה וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

המלון לא רחוק משדה התעופה של קורפו, כ-9 קילומטר. 
במרחק 400 מ‘ תמצאו תחנת אוטובוס, המקשרת אל קורפו טאון.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Lena Mare Boutique Hotel – מלון בוטיק

מלון הבוטיק לנה מארה ממוקם בתוך גן יפה, באזור אכאראבי ומציע לאורחיו בריכה, חדרי אירוח עם אמבט ספא ושני ברים. 

הסוויטות והחדרים מעוצבים באלגנטיות בצבעים חמים וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, מייבש שיער ומרפסת או טרסה ורובם נהנים מנוף לים היוני.

המלון נמצא במרחק של פחות מ-700 מ' מחוף אכאראבי ו-30 ק"מ מהעיר קורפו (Corfu)

לחצו כאן למחירים והזמנות

Angsana Corfu Resort & Spa

אתר הנופש והספא אנגסנה קורפו (Angsana Corfu Resort & Spa) נמצא בבניטסס. חניה פרטית בחינם, בריכת שחייה חיצונית עונתית, גינה, מרכז כושר, טרסה, טרקלין משותף ובר.

כל החדרים ממוזגים וכוללים פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כספת, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח בחינם ומייבש שיער, מכונת קפה, מצעים ומגבות. חלק מהחדרים כוללים מטבח עם מקרר, תנור וכיריים.  

לחצו כאן למחירים והזמנות

 

אם עדיין לא מצאתם מקום לינה מתאים לכם בקורפו, מוזמנים לכתוב בתגובות תאריכים והרכב וצוות האתר ינסה למצוא מלון בקורפו במתאים לצרכים שלכם. 

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

4 תגובות

  1. שלום רב
    אנחנו זוג עם תייוק בן 3 חודשים
    מחפשים מקום לינה טוב שקרוב לעיר עתיקה/ כפר עם טברנות שניתן לצאת אליו
    אין לנו עדיפות להכל כלול/ ארוחת בוקר. זה לא משנה לנו. מעדיפים כמה שפחות לשכור רכב. עדיפות לבריכה
    הגעה בסוף ספטמבר תחילת אוקטובר (גמישים בתאריכים) או בין ה 12-17 לאוקטובר

    1. היי מיכל,
      אם אתם לא רוצים להשכיר רכב שווה לבחור במלון בקורפו טאון.
      קחי בחשבון שסוף ספטמבר תחילת אוקטובר כבר קר ולא מתאים לבריכות חיצוניות.
      יש מלון מפנק, לא רחוק מקורפו טאון, בשם Angsana Corfu Resort & Spa עם בריכה מקורה.

  2. אנחנו זוג מבוגר שמחפש מלון ברמה גבוהה אבל רוצים גם לטייל באי וגם בעיר הבירה
    איזה מלון מומלץ ?
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן