אתונה באופניים -סיור אופניים מומלץ באתונה ב-2024

סיור אופנים באתונה

אני ובוב כבר הרבה זמן רצינו לצאת לסיור אופניים בעיר. זאת פעילות שלא יצא לנו לעשות לפני בטיולינו כי תמיד חששתי מהחוסר נוחות לדווש במרכז העיר. בביקור הראשון שלנו באתונה החלטנו לשחרר את החשש ולהצטרף לסיור אופנים בלב ליבה של אתונה

אופנים אאוט ayostrike אין!

אם אתם רוצים להכיר את העיר, בלי פידול מיותר, תוכלו להצטרף לסיורים של Ayo Tours Athens. הסיורים מתבצעים בכלי חשמלי, על 3 גלגלים. כלים בטוחים ויציבים ומותאמים לתמרונים הנרדשים באתונה.

לחצו כאן לפרטים נוספים!

חנות להשכרת אופנים באתונה אתונה באופניים

אנחנו יצאנו לסיור עם חברת Athens By Bike. החברה מוציאה מספר סיורים באתונה מדי יום: סיור שקיעה, סיור עם אופנים חשמליות, סיור בוקר וסיור בריביירה של אתונה.

יש אפילו מדריכים דוברי עברית!

>> לחצו כאן למחירים והזמנות של הסיור

הסיור אליו אנו הצטרפנו היה סיור בוקר. הסיור מתחיל ב-9:00 מחנות אופניים של החברה שנמצאת ממש קרוב לתחנת המטרו של האקרופוליס. מתאימים לכל המשתתפים אופנים וקסדות ויוצאים לדרך. אתונה עמוסה מאוד בתיירים, אך בזכות השעה המוקדמת ובחירת הדרך רוב הרכיבה באופניים יחסית נוחה.
לקראת סוף הסיור הדרכים מתחילות להיות עמוסות בתיירים, לכן באזורים אלו פשוט הלכנו לצד האופנים (אל תדאגו, לא היו הרבה כאלה).

ממליצה לשלב את הסיור כבר ביום הראשון, כי לאורך הסיור תקבלו המון טיפים שיועילו לכם בהמשך הביקור באתונה כמו: טיפים להימנע מהעומס באקרופוליס, איפה שווה לאכול, על איזה אתרים אפשר לוותר ואילו ממש שווים ביקור.

פרטים טכניים על סיור אופניים באתונה

מצרפת את הפרטים של הסיור אליו הצטרפנו.

זמנים: כל יום ב-9:00
זמן הסיור: 3.5-4 שעות.
מחיר: 35 יורו.
מרחק: רכיבה של 5  קילומטר עם עצירות.

כנסו לאתר החברה לוודא שהשעות והמחירים לא השתנו.

המדריכה שלנו, Erietta , בחורה מקומית ומקסימה עם אנגלית מעולה.
היא הייתה סבלנית ולאורך כל הסיור תמיד דאגה שכולם עומדים בקצב.

מסלול הסיור

הסיור מתחיל מחנות אופניים של החברה שנמצאת ממש קרוב לתחנת המטרו של האקרופוליס.
הסיור עובר ליד רוב האתרים המרכזיים של אתונה – ולכן פתרון מעולה למי שרוצה שיש לו זמן קצר באתונה.

נקודת תפצית לארקופוליס

הנקודה הראשונה לעצירה בסיור היא נקודת תצפית מקסימה לאקרופוליס.
בנקודה זאת המדריכה נתנה לנו טיפים מעולים לאלו שמתכננים להיכנס לבקר באקרופוליס.

תצפית פנורמית לאקרופוליס

המשכנו ברכיבה בשכונת תיסיון לצד תצפיות נוספות, עתיקות, האגורה היוונית והאזורה הרומית.

הקתדרלה של אתונה

הקתדרלה הגדולה ביותר באתונה.
המדריכה סיפרה לנו על הקתדרלה ועל חשיבותה של הדת ביוון.
לאחר מכן נשארה לשמור על האופנים בזמן הקבוצה נכנסה לראות את הקתדרלה.

הקתדרלה של אתונה

אחרי הביקור בקתדרלה חזרנו לרכיבה על האופנים לכיוון שכונת פלאקה.

שכונת פלאקה

הסיור עבר גם ברחובות שכונת פלאקה המיוחדת. אחת מהשכונות הטרנדיות והמעניינות באתונה.
בשכונה עשינו עצירה במסעדה מקומית ושם טעמנו גלידה בשם קימקי – גלידה טורקית שהיוונים אימצו לעצמם.

לאחר מכן רכבנו לכיוון הגנים הלאומים של אתונה.
בדרך כלל הסיור עובר גם בתוך הגנים אך בגלל מזג האוויר (היו רוחות חזקות מאוד) הגנים היו סגורים מחשש לשריפה. לכן רכבנו מסביב לגנים עד שהגענו לטקס חילופי המשמרות של אתונה.

טקס חילופי המשמרות באתונה

טקס חילופי המשמרות באתונה נערך בשתי נקודות שונות: בניין הפרלמנט וארמון הנשיאות.
הסיור עוצר קצת לפני תחילת הטקס מול ארמון הנשיאות על מנת שנצמא בטקס המשעשע של החלפת המשמרות.
המדריכה סיפרה לנו אודות הטקס, על חוק גיוס החובה באתונה ועוד.

טקס חילופי משמרות באתונה

אחרי הטקס המשכנו אל אצטדיון פאנאתינאיקו, מרכז הכנסים Zappeio ותחנה אחרונה הייתה מול מקדש זאוס.

מקדש זאוס ושער אדריאנוס

בניית המקדש החלה בשנת 515 לפני הספירה והסתיימה רק במאה ה-2. חוקרים סבורים שרעידת אדמה היא הגורם לקריסתו של המקדש. באזור בו שכן מקדש זאוס יש היום רק 15 עמודים ששרדו את כל השינוים של אתונה. בסביבת המקדש נמצאים מבנים ומונומטים היסטוריים חשובים נוספים כמו שער אדריאנוס.

מקדש של זאוס אתונה

זוהי הייתה חווית סיור האופניים הראשונה שלנו והיא הייתה מעולה.
האופניים היו נוחות ומתוחזקות, המדריכה הייתה מקסימה והתוכן היה מעולה.
לחצו כאן למחירים והזמנות של הסיור

עוד על אתונה באתר

מתכננים חופשה באתונה? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה.

שתמיד נטייל,
שיר ים.

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

תגובה אחת

1. אנחנו זוג מגיעים לאתונה מחר.
    נשמח לסיור ביום שני בתאריך 5.9
    ארז 0544***420.
    להודעתת ווטאספ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לאתונה

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה באתונה!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...