טיול זוגי קצר מנאפולי דרך אמלפי אל סורנטו

מסלול טיול זוגי קצר מנאפולי אל סורנטו, בדרך אמלפי. הטיול כלל ביקור בנאפולי, פומפיי, דרך אמלפי וסורנטו.

4 ימים מלאים, טיול באפריל 2023.
כתבה: ענת מרום פרידמן.

נחיתה ביום רביעי

נחתנו בלילה ונסענו למלון. לינה בנאפולי ב-Sorento Class, מיקום מעולה. הבניין ממש עתיק עם חדרים נקיים ונעימים.

יום חמישי – טיול בנאפולי

פשוט ללכת לאיבוד בסמטאות בנאפולי הכ"כ כאוטית ויפה. יש מלא רעש, ליכלוך וכיף גדול! ביקרנו ברובע הספרדי, באזור העיר העתיקה והכנסייה הראשית והמשגעת.

אחר הצהריים שכרנו רכב ונסענו לכייוון vico Equens8 כ-20 דקות מסורנטו.
מלון Grand hotel angiolieri: מלון מתוק ממש – נוף משגע, חדרים נעימים וצוות מקסים מקסים ואדיב בטרוף!
האמת שקצת לא הייתי לא מרוכזת כשהזמנתי אותו וחשבתי בטעות שהוא בתוך סורנטו וכשהגענו התברר לי שטעיתי, אבל הטעות תגלתה כמתנה כי המלון ממש יפה ונעים עם חניה חינמית ונוף משגע.
האוכל בבוקר ממש נחמד. לעומת זאת ארוחת הערב יקרה ופחות מומלצת. יש בתוך המלון פיצרייה ממש טובה. בערב האחרון גילינו שאם יורדים ברגל 5 דקות מתחת למלון לאזור הנמל של siano יש שם רחוב עם הרבה ברים ומסעדות מתוקות – תשאלו בלובי איך ללכת.

יום שישי

נסיעה על הבוקר לפומפיי. אנחנו לא לקחנו סיור, בדיעבד הייתי שמחה לקחת סיור עם אוזניות (נכנסנו מהכניסה הקטנה יותר אז לא הייתה שם עמדת אוזניות).
ביקור של חצי יום וקינוח בסורנטו המשגעת. הגענו בערב שישי לפני פסחא שנקרא שישי הקדוש ובאופן מפתיע הייתה שם בערב תהלוכה מהממת של כמרים . לקח לנו מלאאא זמן לחזור למלון כי כל הכבישים של העיירות הסמוכות היו חסומים מהתהלוכות אבל הייתה חוויה מהממת ואותנטית.

שבת

יום מעייף במיוחד אבל יפייפה!! יום נסיעה לכיוון אמאלפי וראוולו…. וואו וואו וואו נוף עוצר נשימה
טיפ מקסים – המשכנו בנסיעה מעל העיירה פוזיטנו והגענו לכיוון עיירה Nocelle שלא ראיתי המלצות עליה. היא מאוד מאוד גבוהה עם נוף משוגע על כל פוזיטנו והים.
בעיירה חנינו ממש בכניסה והתחלנו להסתובב ברגל. אין במקום חנויות או מסעדות אבל הסיבוב שם היה מהפנט, ממש מרגיש כמו חזרה בזמן. הכל מדרגות ובתים משגעים, בלי כבישים ומכוניות.
כשהגענו לכיכר המרכזית של העיירה ( מעין רחבה קטנטנה עם שירותים 😊) נגלה נוף מהפנט על כל המפרץ…

הכלבים הדוגמנים בכיכר Nocelle

התחלנו מסלול של מלא מדרגות שיורדות חזרה לפוזיטנו. זה היה מהמם. את החזור עשינו עם אוטובוס מפוזיטנו בחזרה עד למקום שחנינו. הייתה חוויה ספונטנית ומקסימה.

יום ראשון

יום של שוטטות נעימה מסורנטו וחזרה למלון להתארגנות לקראת הטיסה לפנות בוקר.

השכרת רכב ונהיגה:

אנחנו שכרנו מהארץ דרך אתר discover car רכב מאחת החברות המקומיות בשדה תעופה.
כשהגענו לקחת את הרכב הבנו שצריכים לשנות קצת את שעות החזרת הרכב אבל מכיוון שהטיסה שלנו יצאה ב 6 בבוקר לא ניתן היה להחזיר את הרכב בשעות האלו והיינו צריכים לבטל את העסקה במקום (לא זיכו אותנו על המקדמה 😔).

הלכנו לחפש רכב בחברה אחרת. למזלנו לא עמוס ומצאנו רכב בקלות דרך Europcar.
שימו לב שאם אתם צריכים להחזיר את הרכב לא בשעות סטנדרטיות, שלחברה יש מקום לשים את המפתחות בתיבה ולהשאיר את הרכב בחניון.

טיפ מצוות צ'ק אין אאוט: הזמנת רכב שכור מראש מומלצת ותחסוך לכם התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים דרך פאפם פאפם שזה מנוע חיפוש ישראלי שעוזר למצוא רכבים באתרי השכרה אמינים.
כתבנו מאמר שלם עם טיפים על השכרת רכב בחו"ל.

רשיון בינלאומי – אחרי שהצגנו את הרישיון הישראל, ביקשו מאיתנו לראות גם רישיון נהיגה בינלאומי בחברת יורופקאר.

לדעתי הנהיגה באזור הזו היא לגמרי אפשרית. אנחנו שכרנו רכב בינוני ידני וזה בהחלט היה נעים ואפשרי. אבל צריך להיות באמת נהג מיומן כי רוב הכבישים מפותלים מאוד מאוד וצריכים להיות מיומנים וזהירים.
עד הפעם הבאה😊 תעשו חיים, יפייפה שם!

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...