אתר הנופש אקווה וורלד בודפשט (Aquaworld Resort Budapest)

אתר הנופש אקווה וורלד בודפשט (Aquaworld Resort Budapest)

אתר הנופש ’אקווה וורלד בודפשט’ (Aquaworld Resort Budapest) ממוקם בפרברי בודפשט. המלון מציע גישה ישירה בחינם לאקווה-וורלד (Aquaworld) – אחד מפארקי המים המקורים הכי גדולים במזרח אירופה. בנוסף, המלון מציע לאורחיו מרכז בילויים נפרד עם חדר קולנוע, טלוויזית פלזמה גדולה, נגן DVD, חדר משחקי קלפים, חדר ביליארד ומשחקים וגימבורי מקורה מעולה לקטנטנים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

יחידות אירוח באתר הנופש

אפשרויות החדרים במקום האירוח 'Aquaworld Resort Budapest' כוללות:

  • יחידה זוגית /ט ווין
  • סוויטה
  • דירה
  • יחידה משפחתית
  • קוואדרופל (ל-4 אנשים)

ניתן להוסיף מיטת תינוק על פי בקשה ללא תוספת תשלום.

פארק המים אקווה וורלד

בפארק המים 9 בריכות שחייה מתוכן 5 מקורות, 2 חיצוניות ומחוממות ו-2 בריכות חיצוניות שפתוחות רק בחודשי הקיץ. אחת הבריכות המחוממות היא באזור רגיעה המיועד למבוגרים בלבד.

בפארק המים 11 מגלשות ברמות שונות. מגלשות בבריכת ילדים לקטנטנים, מגלשות קלילות למשפחות ומגדל מגלשות לאמיצים בלבד. רוב המגלשות מתאימות לילדים מגובה 130 ס"מ.

פארק המים של מלון אקווהוורלד בודפשט

מתחם ספא

בחופשה שלכם במלון תוכלו להתפנק גם במתחם הספא של המלון. מרכז הבריאות Oriental Spa מציע מבחר רחב של טיפולים למי שרוצה להירגע או לקבל טיפול יופי. במרכז הספא, המיועד למבוגרים בלבד, אמבטיות אקזוטיות, בריכות ספא ורגיעה, אמבטיות אדים, עולם סאונה ייחודי, קוסמטיקה, טיפולי פנים וטיפולי גוף, עיסוי, מיטות מנוחה, מספרות, סולריום, מניקור-פדיקור, טניס, סקווש וחדר כושר משמשים לחידוש "גוף ונפש".

חוות דעת של מטיילים ישראלים על מלון אקווה וורלד בודפשט

חוות דעת מהרשת של מטיילים ישראלים שהתארחו במלון אקווה וורלד בודפשט:

  • מלון ממש נחמד, יש איזור של בריכות לילדים עם 2 מגלשות מים מגניבות, אבל כל המגלשות האחרות הם מינימום גובה של 1.30 והבן שלי ממש התבאס שלא עמד בזה ולא יכל לעלות כמעט על כלום (בן 6).
    חוץ מזה המלון סבבה, אוכל מגוון, חדרים מאוד גדולים ויפים ומשחקייה פגז.
  • כמעט כל המגלשות מ1.30 מטר. יש 2 מגלשות נחמדות באזור הילדים, ועוד מגלשה משפחתית. המים חמים ונעימים, יש ברכת גלים די חלשה, מערבולת ועוד. יש מה לעשות, אבל לגבי הגובה הם קפדנים מאוד.
  • מומלץ בחום גם לקטנים .הייתי בנובמבר עם ילדה בת 4 ,5,8 כל השאר גדולים יותר והיה מה לעשות לכולם.יש מתחם לקטנטנים +מגלשות וגם משחקיה מאוד מושקעת .היו אפילו הפעלות לילדים בערב.
  • כולה להמליץ מכל הלב את אקווורלד בבודפשט… היינו כמה פעמים. מלון ברמה, אוכל טעים ומוגש בצורת בופה אז יש מגוון מאכלים לבחור (אך אל תצפו להתחשבות לשומרי כשרות, לנסות זה לא הפריע). מתחם המיים מרווח, נקי, מעניין לכל הגילאים, יש כמה בריכות לפעוטות, יש בריכות חיצוניות, פנימיות, מגלשות מים וכו'). אפילו בימים של קור וגשם אפשר לבלות יום שלם במתחם הבריכות).
  • היינו בקיץ במלון בבודפשט עם ילדים בני 3-7, היה מעולה. לכולם היה מה לעשות, הילדים לא רצו לצאת מהמלון בכלל. נסיעה של 20 דקות לבודפשט.

לחצו כאן למחירים והזמנות

בריכה מקורה בפארק במים אקווה פארק בודפשט

אם אתם מחפשים רעיון נוסף למלון עם פארק מים בהונגריה שווה לבדוק את מלון אקווטיקה בדברצן.

כתבות נוספות באתר על בודפשט

מתכננים חופשה בבודפשט? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לבודפשט

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה בבודפשט!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן