מלון קמפינסקי קורבינוס  – מלון לחופשה רומנטית בבודפשט

מלון קמפינסקי קורבינוס  – מלון לחופשה רומנטית בבודפשט

אם אתם חושקים בחופשה מפנקת בבודפשט, העיר מציעה מגוון מלונות מפנקים. אחד מהם הוא מלון קמפינסקי קורבינוס בודפשט (Kempinski Hotel Corvinus Budapest), מלון בדירוג של 5 כוכבים, שקיבל ציון גבוה מאוד עבור זוגות. מספר מסעדות, חדרים ממוזגים ומפוארים ובריכה מקורה.

המלון ממוקם באזור המתויר של בודפשט, במרחק של 700 מ‘ מגשר השרשראות (Chain Bridge) ומבזיליקת סנט סטפן (Saint Stephen's Basilica). לרשותכם גישה קלה אל רוב האטרקציות התיירותיות של בודפשט באמצעות תחנות הרכבת התחתית והאוטובוס הממוקמות בסמוך למלון.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון קמפינסקי קורבינוס בודפשט
קרדיט: Booking.com

הארכיטקטורה של המלון מסמלת את בודפשט המודרנית. בסך הכל, המלון כולל 314 חדרים ו-37 סוויטות. מקום האירוח סיים לשפץ את הסוויטות והחדרים, וכעת הם מציעים סגנון עכשווי ייחודי, ומספקים את כל אביזרי הנוחות החיוניים עבור מטיילים בימינו כמו שירות חדרים 24 שעות ביממה ומצעים יוקרתיים, כמו גם הטבות כמו תפריט כריות וכספות תואמות למחשב נייד. חדרי הגראנד דלוקס והסוויטות עוצבו על ידי המעצב הבריטי אלכס קרבץ, ואילו בסוויטות יצירות אמנות מקוריות מאוסף קורבינוס של אמנות הונגרית עכשווית.

המלון מציע שתי מסעדות שקיבלו ביקורות מעולות. מסעדת Nobu מגישה סושי טעים ומאכלים יפניים חדשניים, בעוד שמסעדת ÉS Bisztró-Brasserie כוללת טרסת קיץ ומגישה מאכלים הונגריים ווינאיים. ה-Living Room הוא בית קפה קלאסי עם טוויסט מודרני. כמו כן ניתן ליהנות ממשקאות ב-Blue Fox The Bar.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Kempinski The Spa

הספא Kempinski The Spa, הממוקם במלון בקומה השנייה, מספק עיסויים ייחודיים וטיפולי גוף עם מוצרים טבעיים. אורחי המלון יכולים ליהנות מהסאונה וממרכז הכושר ללא תוספת תשלום.

רשת מלונות קמפינסקי

מלונות קמפינסקי (באנגלית: Kempinski S.A) היא רשת מלונות יוקרה בינלאומית. הרשת הוקמה בברלין בשנת 1897, אך כיום מרכזה בשוויץ. הרשת מפעילה ,נכון לתחילת 2023, כ-79 מלונות חמישה כוכבים ב-34 מדינות כמו גרמניה, ספרד, סלובקיה, איחוד האמירויות, מצרים, בולגריה, איטליה ועוד. המורשת העשירה של קמפינסקי מבוססת על שירות אישי ללא דופי ואירוח חסר פשרות ועומדת בסטנדרטיים הגבוהים ביותר בהקשר לאירוח ולהלנה. בשנת 2022, הקימה רשת קמפינסקי את המלון הראשון שלה בישראל, בתל אביב בשם "דייוויד קמפינסקי".

ביקורות על קמפינסקי קורבינוס בודפשט

ביקורות על מלון קמפינסקי של אורחים ישראלים.

  • החמישה כוכבים הכי טוב שפגשתי (מיקום הכי הכי, ניקיון ושרות שאין דברים כאלה, פאר והדר) מגיע להם עוד כוכב… עליי.
  • אין גימבורי או משחקייה – לכן פחות שווה עם ילדים קטנים.
  • מלון קמפינסקי מושלם! אין מילה אחרת לתאר….קרוב להכל וממש מפנק. ממליצה בחום.
  • מוצרים להכנת תה /קפה ברמה נמוכה ביותר ,אין מכונה להכנת קפה.
  • המלון הכי הכי מושלם עם שירות מדהים .
    הגענו ב 12 ישר קיבלנו חדר ועוד אני " כישראלית מצויה" ביקשתי נוף וחדר עם קומה גבוהה עם ניתן … ישר התשובה שקיבלתי. קיבלנו חדר בקומה 9 עם נוף לגלגל הענק.

מחפשים מלון אחר? לחצו כאן למלונות מומלצים בבודפשט.

התארחתם במלון בבודפשט?
נשמח שתוסיפו את חוות דעתכם בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לבודפשט

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה בבודפשט!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן