מלונות מומלצים בבודפשט || מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בבודפשט || מעודכן ל-2024

בודפשט הפכה לאחד מהיעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי בזכות שילוב מנצח של ארכיטקטורה מרשימה, היסטוריה ומורשת עשירה ומפוארת, מלונות מומלצים, מרחצאות תרמיים מפנקים, אוכל מצוין, חיי לילה תוססים ואינספור אטרקציות ואפשרויות שופינג והכל במחירים נוחים. אם גם אתם החלטתם לטוס לחופשה בבודפשט הגעתם למקום הנכון. לאחר מחקר מקיף ריכזנו עבורכם את המלונות המומלצים והטובים ביותר בבודפשט לעונת התיירות של 2024. 

בניין הפרלמנט בבודפשט

מלון קמפינסקי קורבינוס  

אם אתם חושקים בחופשה מפנקת בבודפשט, העיר מציעה מגוון מלונות מפנקים. אחד מהם הוא מלון קמפינסקי קורבינוס בודפשט (Kempinski Hotel Corvinus Budapest), מלון בדירוג של 5 כוכבים, שקיבל ציון גבוה מאוד עבור זוגות. מספר מסעדות, חדרים ממוזגים ומפוארים ובריכה מקורה.

המלון ממוקם באזור המתויר של בודפשט, במרחק של 700 מ‘ מגשר השרשראות (Chain Bridge) ומבזיליקת סנט סטפן (Saint Stephen's Basilica). לאורחים במלון גישה קלה אל כל האטרקציות המרכזיות של בודפשט באמצעות תחנות הרכבת התחתית והאוטובוס הממוקמות בסמוך.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון קמפינסקי קורבינוס בודפשט
קרדיט: Booking.com

Smart Hotel Budapest

אם אתם חובבי מלונות בוטיק, במלון Smart Hotel Budapest יש רק 14 חדרים. כל החדרים ממוזגים וכוללים שולחן עבודה, קומקום, מיני בר, כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מצעים ומגבות. המלון מציע לאורחיו שירותי קונסיירז', חדרים היפואלרגניים, בר, אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים, טרקלין משותף, דלפק תיירות ושטח לשמירת חפצים.

המלון ממוקם במרכז בודפשט, קרוב לנקודות עניין פופולריות כמו כיכר הגיבורים, תחנת המטרו קלטי פאליאודבר ותחנת הרכבת קלטי. 

מלון מומלץ בבודפשט לזוגות שמחפשים מקום נוח לשים את הראש בסוף יום טיול.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Barceló Budapest

מלון ברסלו בודפשט (Barceló Budapest) בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום מעולה במרכז בודפשט. המלון מציע לאורחיו חדרים ממוזגים, מרכז כושר, אינטרנט אלחוטי חינם, גן, שירות חדרים ודלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה. 

במלון מסעדה המגישה מאכלים בינלאומיים ובר.
המלון מציע אפשרויות של בופה ארוחת בוקר ושל ארוחת בוקר אמריקאית.

החדרים כוללים שולחן עבודה, טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, מצעים, מגבות, כספת, ארון בגדים וקומקום. חלק מהחדרים כוללים גם טרסה, וחלקם משקיפים לעיר.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון מטילד פאלאס

מלון מטילד פאלאס (Matide Palace, a Luxury Collection Hotel) בדירוג 5 כוכבים ממוקם במרכז בודפשט. חדרי האירוח במלון ממוזגים וכוללים פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כספת, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח בחינם, מכונת קפה, מצעים ומגבות. חלק מהחדרים משקיפים לעיר.

במלון מרכז כושר, טרסה, ספא עם אופציה לעיסוי בתוספת תשלום, מסעדה ובר. בארוחת הבוקר שמוגשת במלון כל יום יש אפשרויות של בופה ןארוחת בוקר א-לה-קארט.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Hotel Clark Budapest – מלון למבוגרים בלבד

מלון קלארק (Hotel Clark Budapest – Adults Only) מציע אירוח למבוגרים בלבד בבודפשט. כל חדרי האירוח כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, מכונת קפה, אמבטיה או מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום, ארון בגדים וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער. חלק מהחדרים מצוידים גם במרפסת.

המלון מגיש מזנון ארוחת בוקר עשיר. תוכלו ליהנות מארוחה עם מנות נהדרות ב-Leo Bistro שבאתר, או בבר הגג Leo שמשקיף לנוף מהמם של העיר.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Emerald Downtown Suites

מלון הדירות אמרלד דאונטאון סוויטס (Emerald Downtown Suites) ממוקם במרכז בודפשט, במרחק של 600 מטרים מבית הכנסת הגדול ויש בו חדר כושר, סאונה ויחידות אירוח ממוזגות.

במלון מגוון יחידות אירוח הכוללות פינת ישיבה עם טלוויזיה עם מסך שטוח, וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם, מייבש שיער ואמבטיה. יש דירות סטודיו וגם דירות עם שני חדרי שינה – אופציה מעולה למשפחות. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

Anantara New York Palace Budapest

מלון אננטארה ניו יורק פאלאס בודפשט (Anantara New York Palace Budapest) נמצא בבניין אלגנטי מהמאה ה-19 בלב בודפשט, ליד האופרה ושדרת אנדראשי. המלון הוא אופציה יוקרתית נהדרת לחובבי החיים הטובים. מקום האירוח מציע לאורחיו אזור ספא עם בריכת הירגעות שכוללת פונקציות של אמבט עיסוי.

החדרים מרווחים וכוללים מיזוג אוויר, ריהוט ובדים איטלקיים יוקרתיים כמו טפטים ממשי ונברשות מוראנו, מיני בר, אביזרים להכנת קפה ותה, כספת וטלוויזיה חכמה. 

במלון בית הקפה New York המפורסם של בודפשט, שכולל ציורי קיר נפלאים ועמודים עם עיטורים בזהב. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

Hotel Moments Budapest

מלון מומנטס בודפשט (Hotel Moments Budapest) הנמצא בשדרת אנדראשי כולל חדרים מסוגננים, מתקני בריאות ומסעדה באתר שבה מוגשת ארוחת הבוקר לאורחי המלון. 

כל החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, ובחלקם יש פינת ישיבה שתוכלו לנוח בה אחרי יום גדוש. כל חדר כולל חדר רחצה פרטי ואביזרי נוחות יוקרתיים, ולנוחותכם תוכלו למצוא גם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלונות נוספים בבודפשט

לקריאה נוספת על מלונות מומלצים בבודפשט:

מלון מרקיור בודפשט סיטי סנטר

מלון מרקיור בודפשט מרכז העיר

מלון מרקיור בודפשט סיטי סנטר (Mercure Budapest City Center) ממוקם על המדרחוב המפורסם, ואצי אוצה, הנמצא בלב בודפשט, במרחק של שתי דקות הליכה מנהר הדנובה. לחצו כאן

קרא עוד »

נשמח לשמוע תגובותכם על מלונות בבודפשט שהתארחתם בהם בתגובות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לבודפשט

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה בבודפשט!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן