איפה לישון בפריז? שכונות ומלונות מומלצים

נהר הסן בפריז

איפה לישון בפריז? שכונות ומלונות מומלצים

כשנתכנן לראשונה טיול לפריז, כנראה שנדמיין את עצמנו לוגמים קפה (עם קרואסון ליד, כמובן) במרפסת פריזאית קטנה שצופה אל עבר האייפל. אבל פריז היא הרבה מעבר לשאנז אליזה ויכול להיות שמרפסת הפונה לאייפל, לא בהכרח תעמוד בתקציב שלנו. לכן, לפני שאנחנו מנסים להבין היכן היינו רוצים להתגורר בחופשה הבאה שלנו בפריז, כדאי שגם נבין כמה דברים שקשורים לתקציב, משך החופשה, אופי הטיול, האם זאת הפעם הראשונה שלנו בעיר האורות ושיקולים נוספים שיכולים להיות רלוונטיות עבורנו.

אזורים מומלצים ללינה בפריז

על מנת להבין איפה כדי לישון בפריז, כדאי קודם כל שנבין איך היא בנויה. פריז מחולקת ל-20 רבעים וכל רובע מורכב משכונות או אזורים היסטוריים שונים ושחלקם הגדול פחות רלוונטיים אלינו כתיירים, על אחת כמה וכמה כשנגיע אליה לראשונה. הרובע הראשון של פריז ממוקם במרכז העיר ואותו סובבים הרבעים השונים בצורת ספירלה, כשהמספרים הנמוכים יותר (1-12) נמצאים בקרבת המרכז והגבוהים (12 ואילך) מרוחקים יותר.

אז בשביל שלא תצטרכו להסתבך, סקרנו עבורכם את הרבעים התיירותיים השונים בפריז, שיעזרו לכם למצוא את מקומות הלינה המדויקים עבורכם. בכל רובע בחרנו עבורכם את המלונות השווים ביותר.

הרובע ה-1 (מרכז פריז)

היתרון בלינה ברובע הראשון די ברור, כי הוא נמצא ממש במרכז פריז, כך שיתאפשר לכם להגיע ברגל להרבה אטרקציות תיירותיות כמו מוזיאון הלובר או גני טולרי. בנוסף, הוא גם מאגד בתוכו כמה מהמסעדות היוקרתיות והטובות ביותר בעיר, לצד חנויות מעצבים יוקרתיות ושפע אינסופי של אומנות. כל זה הופך אותו לאחד מהרבעים המבוקשים וגם היקרים בעיר, כך שהלינה בו לא מתאימה לכל אחד.

מלונות מומלצים ברובע ה-1 בפריז

Hotel Louvre Montana: המלון שוכן במרחק של 5 דקות הליכה ממוזיאון הלובר המפורסם ומפלאס ונדום, ושתי דקות הליכה מגני טווילרי ומפלאס דה לה קונקורד.

Le Relais Saint Honoré: מלון בדירוג 4 כוכבים הממוקם ממש ליד רו דה ריבולי המפורסם.

Hôtel La Tamise – Esprit de France: מלון הממוקם במרחק של מטרים ספורים ממוזיאון הלובר. 

לובר פריז
צילום: נעה רוס

הרובע ה-3 וה-4 (מארה)

שכונת המארה הממוקמת בין הרובע ה-3 וה-4, נחשבת (בצדק) אחת השכונות המגניבות והטרנדיות בפריז ונראה, שגם עם עלייתם של רבעים מגניבים אחרים פריז, מעמדה גם נשאר כזה. היא מייצרת שילוב מעניין של תרבות, אופנה, בילוי, והיסטוריה ותמיד מרגישה כאזור תוסס, שיקי וכמובן יפיפה. אם זה לא מספיק, השכונה המקסימה מהווה בית לנקודות עניין תיירותיות רבות כמו מרכז פומפידו, פלאס דה ווז והוטל דה ויל וגם ממוקמת במרחק פסיעה ממרכז העיר.

מלונות מומלצים ברובע ה-3 וה-4 בפריז

Hôtel Jules & Jim: מלון מודרני זה הממוקם בלב רובע המארה במרכז פריז, הינו מוקף בשתי חצרות מרוצפות וכולל נופים של גגות פריז.

La Chambre du Marais: מלון הממוקם ברובע ה -3 בפריז במרחק של 500 מטרים מכיכר הרפובליקה, וכ-700 מטרים ממרכז פומפידו. 

Sinner Paris: מציע אירוח לא טיפוסי בדירוג 5 כוכבים. הוא מעוצב בוויטראז'ים ובפנסים ומשרה אווירה אינטימית. 

הרובע ה-7 וה-8 (אייפל ושאנז אליזה)

שני רבעים הסמוכים אחד לשני ובשניהם מורגשת אווירה אריסטוקרטית ויוקרתית. כנראה הודות למונומנטים הרבים ששוכנים שם כמו שער הניצחון והאייפל והעובדה שאחד מהרחובות היוקרתיים ביותר בפריז עובר שם, הכוונה לשאנז אליזה כמובן. אם תלונו שם תוכלו לבקר במוזיאונים רבים ובראשם מוזיאון האורסיי, לצעוד בשדרות מרשימות ואם יתמזל מזלכם, גם להשקיף מחדר המלון שלכם על מגדל האייפל.

איפה לישון ברובע ה-7 וה-8 בפריז

Résidence Charles Floquet: מקום האירוח שוכן בבניין משופץ והיסטורי, ומציע יחידות אירוח גדולות בשירות עצמי, עם נוף למגדל אייפל.

Shangri-La Paris: ארמון-מלון ששימש בעבר כבית מגוריו של הנסיך רולנד בונפרטה, ומופיע ברשימת המונומנטים ההיסטוריים הצרפתיים

Le Belleval: במלון יש מרכז כושר, סאונה, גינה, מסעדה, בר ופטיו שכולל ציורי קיר בגובה של 30 מ'.

Hôtel Mathis Elysées: מלון בדירוג 4 כוכבים, ממוקם ברחוב שקט, במרחק של 220 מ' בלבד משדרת השאנז אליזה המפורסמת.

מגזל אייפל
צילום: נעה רוס

 

הרובע ה-6 ( סן ז'רמן)

סן ז'רמן השוכנת בגדה השמאלית של הסיין, היא השכונה המרכזית ברובע זה והיא גם מעניקה לו את שמו. לא סתם הרובע ה-6 פופולרי בעיני רבים המגיעים לפריז, כי הוא מעניק לשוהים בו תחושה פריזאית קלאסית ואלגנטית, המתאימה לחוויית אירוח של 5 כוכבים, הודות לרחובות היפים, המוזיאונים וגלריות האומנות והמסעדות העמוסות לארוך כל היום. שפע הפארקים היפיפיים ובראשם גני לוקסמבורג, יאפשרו לכם להנות מפיקניק פריזאי קלאסי של גבינות ויין וגם הופכים אותו לפופולרי בקרב משפחות שמגיעות לפריז.

מלונות ברובע ה-6

Hôtel de l'Abbaye: מלון בדירוג של 4 כוכבים. נקודות העניין הפופולריות בסביבה כוללות את מוזיאון רודן, את מוזיאון ד'אורסה ואת סנט שאפל.

Bonsoir Madame: ממוקם באחד הרחובות השקטים באזור היוקרתי של הגדה השמאלית, ליד גני לוקסמבורג ובמרחק של 5 דקות הליכה מתחנת המטרו רן.

Hotel Le Petit Chomel: מלון בדירוג 3 כוכבים השוכן במרחק של 210 מטרים בלבד מתחנת המטרו סוורה-בבילון, ומציע חדרים ממוזגים.

הרובע ה-5 (הלטיני)

רובע תוסס וצעיר הודות לאוכלוסיית הסטודנטים שפוקדת אותו עוד מתקופת ימי הביניים, השוכן על הגדה השמאלית של הסיין. בהיותו כזה, הוא מלא בלא מעט מסעדות, בריי יין, חנויות ייחודיות, סמטאות ורחובות בעלי קסם פריזאי אותנטי, שיזמינו אתכם לשוטט בהם בלי סוף. כמובן שמיקומו הנהדר והקרבה לנהר הסיין ולנוטרדאם, תאפשר לכם להנות מקרבה לאטרקציות מרכזיות בעיר.

איפה לישון ברובע ה-5 בפריז

Hotel Monge: מלון מונז’ ממוקם ברובע ה-5 (הרובע הלטיני), בין ז'רדן דה פלאנט לקתדרלת נוטרדאם.

PEPPER & PAPER Apartments: מלון דירות.

Hotel Residence Henri IV: א מלון שלושה כוכבים הממוקם בסמוך לאוניברסיטת סורבון, על הגדה השמאלית האפנתית של נהר הסיין.

הרובע ה-18 (מונמארטר)

אזור המונמארטר נחשב לאחד מהאזורים הרומנטיים ביותר בפריז, אשר מאפשר לחוות את הקסם הפריזאי האמיתי ולהרגיש כאילו קפצנו לפריז של המאה ה-19. בשכונה זו התגוררו כל אנשי הבוהמה אשר הפכו אותה למרכז האומנות ומוקד החיים הבוהמיינים של פריז, קסם שנשמר בה עד היום, הודות לרחובות הקטנים המרוצפים, הבתים הצבעוניים, בתי הקפה והביסטרו השכונתיים וכמובן, הקרבה לסקרה קר (כנסיית הלב הקדוש). אומנם השכונה קצת מרוחקת ממרכז העיר, אבל עם המטרו הנהדר של פריז לא תרגישו זאת ובתמורה, תוכלו לזכות בתצפית רומנטית על כל פריז, במיוחד בשעות השקיעה המרהיבות.

מלונות מומלצים ברובע ה-18

Hôtel Monsieur Aristide: במלון בר, גינה, נוף לגינה, מסעדה, אינטרנט חינם בכל האזורים, שירות חדרים ודלפק קבלה 24 שעות ביממה, כמו גם חדרי משפחה.

Hôtel des Arts Montmartre: מלון עם ביקורות מעולות. כל החדרים כוללים טלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער. חלקם מציעים נוף למונמארטר ולגגות פריז.

Best Western Plus Hôtel Littéraire Marcel Aymé: החדרים במלון מעוצבים בהשראת הסופר מרסל איימה, כולם אטומים לרעש וכוללים טלוויזיה. מחלק מהחדרים נשקף נוף של גגות פריז, וחלקם כוללים מרפסת. 

הרובע ה-10 וה-11 (קאנל סן מרטן ובסטיליה)

שני רבעים סמוכים בעלי אנרגיה צעירה ותוססת, המהווים מוקד משיכה להיפסטרים הצעירים של פריז. אם בעבר הם נחשבו פחות פופולריים בהיותם מרוחקים ממרכז העיר (דבר שמאפשר מחירי לינה אטרקטיביים), כיום ניתן למצוא שם לא מעט בתי קפה טרנדיים ומסעדות שף שנפתחות בידי שפים צעירים, שלא יכלו להרשות לעצמם לפתוח אותם במרכז העיר. אזור קאנל סן מרטין נחשב קצת יותר רגוע, כנראה הודות לתעלה היפיפייה שמשרה אווירה שכזו ואילו אזור אוברקמפף בקצה הרובע ה-11, נחשב לצעיר, תוסס ופרוע, הודות למגוון מקומות הבילוי שמהווים את חוד חיי הלילה של פריז.

מלונות מומלצים ברובע ה-10 וה-11 בפריז

Le Citizen Hotel: שוכן ברובע ה-10 של פריז במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת המטרו ז'אק בונסרז'נט ו-10 דקות הליכה מתחנת המטרו רפובליק.

Hôtel Amoi Parisמלון בוטיק חדש וקרוב מאוד לרפובליק, בסמטה קטנה ושקטה.

Hôtel Fabric: מפעל טקסטיל לשעבר המתפקד כעת כמלון וממוקם ברובע ה- 11 של פריז. המלון מציע חמאם וחדר כושר.

Hôtel Les Deux Girafes: מלון מודרני עם חדרים גדולים ונעימים.

הרובע ה-2

רובע קטן וכמעט ולא מוכר בסמוך ללה אל, ששווה להכיר אם אתם רוצים להתגורר בסמוך למרכז העיר. ברובע הזה תוכלו ללכת לאיבוד בכמה מהפסאז'ים היפים ביותר בעיר ולהנות מאחד הרחובות הקולינריים ביותר בפריז, רחוב מונטרגיי. אומנם לחלקים מסוימים ברובע זה יצא קצת מוניטין מפוקפק, אבל כיום הוא מהווה אזור בילוי צעיר, תוסס ומעניין.

מלונות מומלצים ברובע ה-2

Hôtel du Sentier: מלון עם חדרים ממוזגים, בר, טרסה, מסעדה, שירות חדרים ודלפק קבלה שפועלים 24 שעות ביממה

Hotel des Grands Boulevards: חדרי האירוח במלון ממוזגים וכוללים טלוויזיה, אינטרנט, עמעם (דִּימֶר) לתאורת אווירה, מכונת קפה עם קפה אורגני, רדיו וטלפון. חדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום זמין בכל חדר.

My Maison in Paris – Louvre: מלון דירות שבכל יחידת אירוח מטבח מאובזר במדיח כלים, מיקרוגל, מקרר, קומקום ומכונת קפה. בכל יחידת אירוח יש ספה, פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וחדר רחצה פרטי עם נעלי בית. 

קרוסלה בפריז

אז מצאתם איפה לישון בפריז?

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות במיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. רמת התקציב.
5. בקשות מיוחדות.
והצוות של האתר ינסה לעזור לכם במציאת איפה לישון בפריז.

4 תגובות

  1. אם כבר ציינתם חצי מרובעים בעיר לא הגיוני להתעלם מרובע 9 שגם הוא במרחק הליכה ממרבית האטרקציות (כולל מונמרט) ובו הרבה מלונות ומסעדות כשרות ובתי כנסת וגם רובע 17 עם אוריינטציה יהודית וחלקו 10 דקות, או פחות ,ברגל מהשאנז אליזה.

    1. תודה על ההערה.
      התוכן נכתב מתוך היכרות אישית עם האזורים שנכתב עליהם, אם לא נכתב על אזור – זה כי צוות האתר לא הגיע לשם. אם יש לך המלצות ספציפיות לאזור זה מוזמן להרחיב בתגובות שישמש גולשים נוספים 🙂

  2. הייתי פעמיים בפריז פעם אחת עם 2 הבנות שלי במלון Hôtel Impérial Paris רובע 9 קרוב לגאלרי לאפייט לאופרה , יש חדר גדול לשלושה, מחיר מעולה , מציינת מלון 3 כוכבים.
    לפני שבוע הייתי עם חברה במלון צמוד לגאלרי לאפייט מיקום הרבה יותר טוב. Hôtel Opéra d'Antin
    מחיר מעולה, גם מלון 3 כוכבים, חדר קטן יותר אולי יש שם חדרים יותר גדולים. אבל מיקום אחד הטובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן