מלונות בפריז עם נוף לאייפל

מגדל האייפל בפריז

מלונות בפריז עם נוף לאייפל

מי לא רוצה לקום בבוקר, להסיט את הוילון מהחלון, ולראות מולו את מגדל האייפל? צוות האתר ריכז עבורכם מספר בתי מלון מומלצים שמציעים חדרים עם נוף למגדל האייקוני של פריז, מגדל האייפל.

מלונות ברובע ה-7 בפריז

אז איפה האייפל? הרובע השביעי של פריז, הממוקם בגדה השמאלית של העיר, הוא אחד מעשרים הרבעים של פריז. הרובע מאכלס כמה מוסדות לאומיים צרפתיים חשובים, בהם האספה הלאומית הצרפתית ומספר משרדי ממשלה. הרובע השביעי הוא אתר תיירות מרכזי, בראש ובראשונה בשל מגדל אייפל ואוטל דז אינווליד, שבו טמון נפוליאון בונפרטה. אם אתם מתכננים לבקר באייפל, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש. לחצו כאן לרכישת כרטיסים וכך תימנעו מתורים ארוכים.

Shangri La

מלון שנגרי-לה פריז (Shangri-La Hotel, Paris) הוא ארמון-מלון ששימש בעבר כבית מגוריו של הנסיך רולנד בונפרטה, ומופיע ברשימת המונומנטים ההיסטוריים הצרפתיים. מלון יוקרתי בדירוג 5 כוכבים המציע לאורחיו שירותי פנאי ובריאות כמו בריכת שחיה מקורה וחדר כושר שופע אור טבעי. בריכת השחיה נמצאת במקום בו היו האורוות של רולנד בונפרטה. המלון מציע גם חמאם, חוויות ספא מרגיעות בחדר, וחדר הביליארד.

חלק מהסוויטות וחדרי האירוח משקיפים לנוף מהמם וייחודי של מגדל אייפל. חוץ מסוויטות סיגנצ’ר, כל הסוויטות והחדרים מעוצבים בגווני כחול, לבן וצהוב-אפרפר, שמתאימים גם לאימפריה האירופאית וגם לאסתטיקה האסייתית.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Hôtel Plaza Athénée – Dorchester Collection 

מלון פלאזה אתנה (Hôtel Plaza Athénée – Dorchester Collection) ממוקם בפריז, על השדרה היוקרתית Montnee. אורחי המלון יכולים ליהנות מספא של Dior Institute, בר קוקטיילים, 5 מסעדות ומגרש החלקה על הקרח עונתי.

כל הסוויטות והחדרים כוללים טלוויזיה עם מסך פלזמה ומעל 200 סרטים ב-VOD. עוד מהפינוקים שהמלון מציע: תפריט כריות, 80 סוגי שתייה, שירות צחצוח נעליים וחלק מהחדרים מציעים נוף של מגדל אייפל.

לחצו כאן למחירים והזמנות


Résidence Charles Floquet

מקום האירוח רזידנס שארל פלוקה ממוקם בלב פריז, במרחק של 50 מטרים ממגדל אייפל. מקום האירוח שוכן בבניין משופץ והיסטורי. הוא מציע יחידות אירוח גדולות בשירות עצמי, עם נוף למגדל אייפל. הדירות מצוידות במלואן ומאפשרות לכל אורח להיות עצמאי לחלוטין. המטבחים המאובזרים כוללים מדיח כלים, מכונת קפה וטוסטר. ניתן להוסיף בתשלום מול מקום האירוח ערכת ארוחת בוקר, הכוללת לחם טרי, דברי מאפה צרפתיים, מיץ תפוזים וחלב טרי.

המלון מציע שתי דירות עם נוף לאייפל, הפנטאוז עם 4 חדרי שינה וגירת דופלקס עם 3 חדרי שינה. וודאו שאתם בוחרים את אחת מהדירות האלו כשאתם מזמינים בבוקינג.
לחצו כאן להזמנות.

Pullman Paris Tour Eiffel

מלון פולמן פריז טור איפל (Pullman Paris Tour Eiffel) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם למרגלות מגדל אייפל. במלון חדרים גדולים ומרווחים, לחלקם יש מרפסת שפונה לאייפל. ניתן להוסיף א.בוקר במרפסת! ממליצים לכם לבקש חדר בקומה גבוהה. המלון מציע לאורחיו מסעדה, בר, חדרי ישיבות, חדר כושר, קורקינטים חשמליים ועוד.

כשאתם מזמינים בבוקינג, בחרו את החדר שרשום נוף לאייפל (לא נוף לגן).
לחצו כאן להזמנות.

מלונות עם נוף לאייפל בתקציב

אם אתם רוצים לראות את האייפל מהחלון אבל לשלם פחות, תוכלו למצוא מספר מלונות ברובעים קצת יותר מרוחקים שעדיין מספקים נוף לאייפל. 

Le Parisis – Paris Tour Eiffel – מלון לה פריזיס – פריז טור אייפל (Le Parisis – Paris Tour Eiffel) שוכן ברובע ה-15 של פריז, במרחק 15 דקות הליכה ממגדל אייפל. חלק מהחדרים במלון מציעים נוף מרהיב לאייפל.

דגשים חשובים

כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון כשאתם מחפשים מקום לינה בפריז:

  • פריז היא אינה יעד זול! סבירות נמוכה שתמצאו מקום לינה מומלץ, זול, במיקום מרכזי ובעיקר בעונה. בנוסף, קחו בחשבון שהמחירים בשנים האחרונות עלו גם בפריז, גם עלויות מקומות הלינה הושפעו מכך.
  • מספר החדרים בפריז עם נוף לאייפל הוא קטן. אם אתם רוצים לוודא שתמצאו חדר כזה הזמינו את מקום הלינה שלכם מראש. אם אתם עדיין לא סגרתם טיסה/לא סגורים על המיקום, חפשו חדר שמתאים לכם עם אפשרות ביטול ושריינו לכם מקום.
    בבוקינג יש אופציה לסינון של התוצאות לפי אפשרות לביטול. רק אל תשכחו לבדוק את התאריך עד אליו ניתן לבטל את ההזמנה.

מוזמנים לכתוב בתגובות אם התארחתם במלונות בפריז עם נוף לאייפל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן