ברלין עם ילדים: מקומות לינה ואטרקציות למשפחות בברלין 2024

שוק כריסמס באלכסנדרפלאץ בברלין

ברלין עם ילדים: מקומות לינה ואטרקציות למשפחות בברלין 2024

ברלין, בירת גרמניה, היא עיר מלאה באטרקציות נפלאות לכל המשפחה, לא סתם ברלין היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם. ברלין מציעה לא מעט אפשרויות לבילוי עם ילדים כמו פארקים, מוזיאונים מותאמים למשפחות, פארקי שעשועים ועוד.

מדריך למטייל בברלין

התניידות בברלין

לא מעט טיסות ישירות יוצאות לברלין מדי יום, כך שלהגיע אליה פשוט ונוח. ולהסתדר בתוכה? גם זה פשוט ונוח. ברלין מרושתת היטב בתחבורה ציבורית מסוגים רבים, ומאוד קל, נוח וזול לנוע בעזרת תחבורה ציבורית. לא משנה איפה תהיו בברלין, תוכלו להגיע לאטרקציות שלכם בקלות בתחבורה ציבורית, שלפעמים, רק לעלות עליה זו חוויה בלתי נשכחת לילדים.
מאוד מומלץ להסתמך בברלין על תחבורה ציבורית ולא לשכור רכב בשדה התעופה, אלא אם בכוונתכם גם לצאת מחוץ לברלין.

ישנה אופציה בברלין לקנות כרטיס  BerlinWelcomeCard המתאימים לזמן הביקור שלכם (מ-2 ימים עד ל-6 ימים) לתחבורה הציבורית מאשר לשלם על כל נסיעה, וכך גם יש כרטיס המאגד בתוכו כניסה לכמה אטרקציות מתאימות לילדים במחיר זול. להצטייד ב הכרטיס מספק נסיעה חינם בתחבורה הציבורית בברלין.

תוכלו להסתובב בעיר עם אוטובוס התיירים hop – on hop – off אשר יקח אתכם בין המון אתרים אוהבים ויפים בעיר, ובין אטרקציות רבות. זוהי דרך נוחה מאוד להתנייד עם ילדים, ובעזרת הכרטיס תוכלו לעלות ולרדת ממנו כאוות נפשכם.

מזג אוויר בברלין

מזג האוויר בברלין תואם את רוב אירופה. אמנם נדיר מאוד כי תזכו לחוות שלג בברלין, אך בהחלט קר וגשום שם בחורף, וזהו לא זמן מומלץ לטיול, בטח שלא עם ילדים, אלא אם אתם מתכננים להנות משווקי חג המולד ולהראות להם את האורות וקישוטי החג. האביב והסתיו יכולים להיות קרירים, אך הם זמן נהדר לקחת את הילדים לטיול בברלין, כאשר הקיץ הוא הזמן האולטימטיבי, עם ממוצע טמפרטורות של 25 מעלות – כלומר, כל יום הוא יום נעים לטיול, לא חם מדי וגם לא קר מדי – מושלם לילדים.

מקומות לינה מומלצים למשפחות בברלין

ברלין מאוד גדולה ויש בה לא מעט שכונות מרכזיות שטוב לישון בהם, אך עם ילדים נסיעות ממקום למקום עלולות להיות לא פשוטות כל כך, לכן מומלץ לבחור מלון קרוב לאטרקציות אליהן תיקחו את הילדים. 

מרכז ברלין (Mitte)

מיטה היא אחת השכונות המרכזיות ביותר בברלין ובה תמצאו לא מעט מהאטרקציות בברלין המותאמות לילדים ומבוגרים כאחד. הקרבה לכל כך הרבה אטרקציות היא בהחלט היתרון המרכזי של מיטה, אך חשוב לזכור שזהו אזור מאוד סואן ומרכזי, ועלול לעיתים להיות יותר מדי לילדים.

מלונות מומלצים:

  • InterContinental Berlin – מלון חמישה כוכבים אשר מספק גם שירותי בייביסיטר בתשלום נוסף.
  • מלון אדלון קמפינסקי – מלון חמישה כוכבים המספק אף הוא שירותי בייביסיטר בתשלום.
  • Mercure Hotel – מלון ארבעה כוכבים ביתי ונעים בו תוכלו לשכור אופניים. 

Prenzlauer Berg

השכונה המשפחתית של ברלין. היא אמנם לא הכי מרכזית, אך היא בטוחה, נקייה ונעים להסתובב בה. יש בה אין ספור פארקים ירוקים ונעימים לשבת בהם עם הילדים.

מלונות מומלצים:

  • BENSIMON apartments – מלון דירות ארבעה כוכבים עם חדרים מותאמים לילדים, מבטח מאובזר ואפשרות לשכור אופניים. 

Charlottenburg – Wilmersdorf

שכונה מפורסמת בגלל ארמון שרלוטנבורג ורחוב הקניות קודאם, זו שכונה אהובה מאוד ומרכזית בברלין. האיזור נחשב יוקרתי מאוד.

מלונות מומלצים:

  • H10 Berlin Ku'damm – מלון ארבעה כוכבים הממוקם מאוד קרוב לגן החיות של ברלין.
  • Hollywood Media Hotel – מלון ארבעה כוכבים בו תוכלו למצוא משחקים לילדים ושירותי בייביסיטר.
  • Novotel Berlin – מלון ארבעה כוכבים עם חדר משחקים לילדים ואפשרות לשכור אופניים.

אטרקציות מומלצות עם ילדים בברלין

ברלין ענקית ומלאה באטרקציות, מוזיאונים, פארקים וסיורים שמתאימים למשפחות. ריכזנו עבורכם את המיטב של ברלין עם ילדים.

בית השוקולד Ritter Sport Bunte Schokowelt אין ילד שלא ישמח לביקור בבית השוקולד. מוזיאון אינטרקטיבי הלוקח את הילדים מקטיפת פולי הקקאו ועד להכנת השוקולד ואריזתו. כמובן, אל תדאגו, יש המון טעימות שוקולד בדרך. הכניסה חופשית וחלק מהפעילויות בתשלום.

מגדל הטלוויזיה – המגדל הגבוה ביותר בברלין. תוכלו לעלות לקומה העליונה ביותר ולצפות על כל ברלין מלמעלה. יש אפילו אפשרות לאכול במסעדה מסתובבת עם הנוף המרהיב.
כיוון שזו אטרקציה מאוד מבוקשת, מומלץ להזמין מקום מראש שכולל דילוג כל התורים. לחצו כאן להזמנת כרטיסים.

חומת ברלין – בכדי שילדיכם יוכלו לספוג מעט מההיסטוריה של ברלין, תוכלו לקחת אותם לראות אותה במו עיניהם. פנורמת אסיסי הוא איזור בחומה בו שווה מאוד לקחת סיור מודרך המותאם לילדים.

הגנים הבוטנים – חוויה מיוחדת להורים ולילדים יחד בגנים הבוטנים המטופחים של ברלין בהם תוכלו למצוא יותר מ – 22,000 מינים שונים של צמחים.

Zeiss Major Planetarium – פלנטריום שנחשב לאחד הגדולים והטובים באירופה. מומלץ מאוד. 

מצפה הכוכבים  Wilhelm – Foerster – דרך נהדרת ללמד ילדים על אסטרונומיה. מומלץ לבלות את היום בפלניטריום וללכת בלילה למצפה הכוכבים.

פארק Mauerpark – מדשאות גדולות וירוקות שבמזג אוויר נעים תמיד כיף לשבת בהם. בחודשי האביב והקיץ מתקיים שוק אמנים בפארק אליו מתלוות הופעות חיות ודוכנים לילדים. 

פארק Viktoriapark – פארק ירוק, פסטורלי ויפה. מפלים מעטרים את הפארק, והשקיעות בו יפהפיות. 

אגם טגל – בקצה העיר נמצא אגם טגל היפה, המתאים לילדים חובבי טבע. תוכלו להנות בו גם ממנים היסטורים כמו ה – Spandau Citadel מהמאה ה – 16.

Biosphäre Potsdam – פוטסדאם נמצאת בפרברי ברלין, וקל להגיע אליה בתחבורה ציבורית. הגן הטרופי ביוספיר מציג חיות וצמחים טרופים, שתרגישו כמו בקאריביים רק בברלין. 

גן החיות של ברלין – גן החיות של ברלין נחשב לגן החיות הטוב ביותר באירופה. הוא מכיל מעל 1,500 מינים שונים של בעלי חיים, גם נדירים ביותר, כאלו שילדיכם ישמחו לראות. 

מוזיאונים למשפחות בברלין

בברלין יש מגוון רחב של מוזיאונים המתאימים למשפחות, שילדים בכל גיל יוכלו למצוא בהם עניין. המוזיאונים יכולים גם להוות פתרון מעולה לבילוי משפחתי ביום גשום.

מוזיאון משחקי המחשב (Computerspiele museum)ממשחקי הנינטנדו והפונג הישנים ועד למציאות מדומה, המוזיאון הזה מציג את כל משחקי המחשב ונותן כמובן אפשרות לשחק בהם. מעולה לילדים, נוסטלגי וכייפי מאוד גם להורים. לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

העיר המיניאטורית (Little Big city) – ממש כמו מיני ישראל, העיר המיניאטורית היא דגם מיניאטורי של ברלין בו ילדיכם יכולים ללכת ולהרגיש גבוהים יותר מגורדי השחקים. לחצו כאן לרכישת כרטיסים מראש.

מוזיאון הילדים לבירינת' – מוזיאון המציע סדנאות יצירה, מתקני טיפוס, משחקים ועוד.

מוזיאון הטבע – מוזיאון עם מוצגים של דינוזאורים ופוחלצים של חיות מכל העולם. חוויה לימודית מאוד.

מוזיאון מאדאם טוסו מוזיאון עולמי מפורסם המציג פסלי שעווה של מפורסמים מכל העולם. הזדמנות נהדרת לילדיכם לעשות סלפי עם הגיבורים שלהם. לחצו כאן לרכישת כרטיסים מראש.

מוזיאון DDR מוזיאון אינטראקטיבי המדמה את החיים הרגילים ברפובליקה הגרמנית שכבר איננה קיימת. אחד המוזיאונים האהובים ביותר על תיירים בברלין. 

הצינוק של ברלין – מתאים לילדים מעט גדולים יותר כיוון שזהו מוזיאון אימה. מוצגי האימה אמנם מוצגים בצורה הומוריסטית וזו חוויה נהדרת לילדים גדולים יותר, אך ילדים קטנים יותר עלולים למצוא את החוויה מפחידה מעט. 

מוזיאון הריגול הגרמני – מוזיאון אינטרקטיבי נהדר לילדים, שבעזרת קרני לייזר כמו בסרטים ומיצגי מולטימדיה יגרום לילדים שלכם להרגיש שהם בהרפתקאת ריגול מסתורית. 

מוזיאון הלגו – פארק שעשועים עם יותר מ – 5 מיליון חלקי לגו המעוצבים למבנים מפורסמים בגרמניה, מתקני שעשועים, ביקור במפעל להכנת לגו, סרט 4D ועוד דברים רבים שיעסיקו את הילדים שלכם יום שלם. לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

מוזיאון האשליות –  מוזיאון האשליות של ברלין (Illuseum Berlin), הוא לא בדיוק מוזיאון אלא אטרקציה המיועדת לכל המשפחה. שמזמינה אתכם לקחת הפסקה קצרה מעולם המציאות ולהתחבר לעולמות הפנטזיה והבדיון. לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

כרטיס ברוכים הבאים לברלין

מחזיקי כרטיס ההנחות של ברלין (berlin welcome card) נהנים מהנחה משמעותית ברכישת כרטיסים למוזיאונים יחד עם הנחות ביותר מ-60 מוזיאונים ואטרקציות ברחבי העיר. בנוסף מחזיקי הכרטיסים מקבלים נסיעה חופשית בתחבורה ציבורית.

ניתן לרכוש כרטיס זה כאן, בחרו את כמות הימים שאתם מתכננים לשהות בברלין (בין 2-6 ימים).

עוד על ברלין באתר

מתכננים חופשה בברלין? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

יצא לכם לטייל בברלין עם ילדים? נשמח שתשתפו את החוויות שלכם בתגובות!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן