איפה לישון בנאפולי: האזורים לשהות בהם ומלונות מומלצים

רחוב בעיר העתיקה בנאפולי

איפה לישון בנאפולי: האזורים לשהות בהם ומלונות מומלצים

נאפולי היא עיר תוססת והיסטורית השוכנת בחוף המערבי של איטליה. ידועה בתרבות העשירה שלה ובמטבח הטעים שלה, נאפולי היא יעד פופולרי למטיילים מרחבי העולם. אם אתם מתכננים טיול לעיר המרתקת הזו, אולי אתם תוהים מהם האזורים הטובים ביותר לשהות בהם, ובאילו מלונות לבחור. בכתבה הזאת תמצאו את כל התשובות.

פיאצה פלביציטו נאפולי

איפה לישון בנאפולי?

האזורים הטובים ביותר לשהות בהם, ומלונות מומלצים בכל אזור.

המרכז ההיסטורי (Centro Storico) בנאפולי

אחד האזורים הטובים ביותר לשהות בנאפולי הוא המרכז ההיסטורי, הידוע גם בשם Centro Storico. באזור זה תמצאו רבים מציוני הדרך המפורסמים ביותר של העיר, כולל קתדרלת נאפולי והקסטל נואובו. לצד אתרי תיירות אלו תמצאו גם מגוון מסעדות, ברים ובתי קפה, בהם תוכלו לטעום מהמטבח הטעים של העיר.

אם אתם מחפשים מלון מפואר באזור המרכז ההיסטורי , אחת האופציות המומלצות היא Grand Hotel Vesuvio. ממוקם ממש על קו המים, מלון גראנד הוטל וסוביו מציע נופים מדהימים של מפרץ נאפולי והאיים הסמוכים. המלון נמצא גם במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות המפורסמות ביותר של העיר, מה שהופך אותו לבחירה נוחה למטיילים. בנוסף במלון בריכה מקורה, מרכז כושר ואזור בריאות עם אמבט עיסוי וסאונות.

מלונות נוספים מומלצים במרכז נאפולי:

    • Hotel Piazza Bellini & Apartments: מלון מצוין השוכן בבניין מהמאה ה-16, במרכז העיר. מהמלון תחבורה ציבורית במרחק שתי דקות, מסעדות וברים בסביבה. שוכן על  פיאצה בליני – מיקום מעולה לחובבי חיי הלילה.

    • Santa Chiara Boutique Hotel: מלון בוטיק בדירוג 4 כוכבים השוכן במרחק 5 דקות הליכה מסן גרגוריו ארמנו.

שימו לב, חלק מאזור המרכז ההיסטורי מוגבל לתנועת רכבים. החנייה עלולה להיות בעייתית וגם הנסיעה בסמטאות הצפופות.

הרובע הספרדי

מרכז מסחר תוסס שממוקם מסביב לרחוב ויה טולדו, שמשמש בחלקו כמדרחוב עם חנויות של רשתות הבגדים הגדולות וחנויות מעצבים. הרובע הספרדי בנוי מרחובות האיטלקיים הצרים המסורתיים, המלאים בחנויות וברים. ניתן למצוא מסעדות קטנות ודוכני מזון שמוכרים פיצה מטוגנת, וגם מספר כנסיות, כמו כנסיית סנטה מריה דלה מרסדה א מונטקאלבאריו. ברובע גם חלק מאתרי התיירות המפורסמים של נאפולי כמו הכניסה אל נאפולי סוטראנה, רשת תת-קרקעית של מנהרות וקטקומבות.

מלונות מומלצים ברובע הספרדי:

  • Caruso Place Boutique & Wellness Suites: מלון הבוטיק קארוזו פלייס בדירוג 4 כוכבים נמצא ברובע הספרדי, במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה מתיאטרון סן קרלו ו-450 מ' מרחוב ויה קיאיה. בכל הסוויטות והחדרים הממוזגים יש טלוויזיה, קומקום, בידה, מוצרי טיפוח בחינם, שולחן עבודה, מיזוג אוויר, ארון בגדים וחדר רחצה פרטי עם מקלחת כרומותרפיה.
  • Artemisia Domus: בית הארחה עם חדרי האירוח הכוללים קורות עץ, רצפות פרקט וטלוויזיה חכמה. חלק מיחידות האירוח כוללות אמבט ספא עם כרומותרפיה, ויחידות אירוח אחרות כוללות סאונה ומקלחת חושית.

שימו לב,רוב הרובע הספרדי מוגבל לתנועת רכבים, הסמטאות צפופות ובשעות היום מלאות מטיילים, רכבים וטוסטוסים.

שכונת צ'איה (Chiaia)

אזור נהדר נוסף לשהות בו בנאפולי הוא שכונת צ'איה (Chiaia). ממוקם לאורך חוף הים היפה של העיר, צ'איה הוא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. השכונה היא ביתם של מגוון חנויות יוקרתיות, מסעדות ומלונות, כמו גם מספר פארקים יפים ושטחים ירוקים.

אם אתם מחפשים מלון בצ'איה, מלון The Britannique Hotel של רשת הילטון הוא אופציה מעולה. מלון מפואר זה מציע חדרים מרווחים ומעוצבים באלגנטיות, כמו גם מגוון שירותים לרבות מרכז כושר וספא. המלון ממוקם גם בנוחות ליד הרבה מהאטרקציות של השכונה, לרבות פיאצה דל פלבישיטו והארמון המלכותי.

אופציות לינה נוספות באזור:

    • Prestige Rooms Chiaia: בית הארחה נהדר, מיקום קרוב למסעדות והברים ובמרחק 3 דקות מהמטרו.
    • Pinto-Storey Hotel: מלון בדירוג 3 כוכבים השוכן במבנה ארט-נובו.
    • B&B Amedeo: בית הארחה מקסים עם חדרים מרווחים ושירות מעולה.

אם אתם מתכננים לשלב שייט בחופשה שלכם בנאפולי, תוכלו לבחור מלון סמוך לנמל. אחד המלונות המומלצים הוא Grand Hotel Santa Lucia, המלון מציע נוף בלתי נשכח של מפרץ נאפולי. המלון שוכן ישירות על הנמל, בליבה ההיסטורי של נאפולי, ומציע פאר אמיתי ומתקני נוחות מודרניים.

 

מלונות על הנמל בנאפולי

  •  

שכונת וומרו (Vomero)

אם אתם מחפשים חוויה נינוחה ואותנטית יותר, הרבה פחות מתוירת, שקלו לבחור את מקום הלינה שלכם בשכונת וומרו (Vomero). השכונה ממוקמת על גבעה המשקיפה על העיר, באזור מגורים המכיל מספר מסעדות וחנויות. בשכונה תמצאו את Certosa e Museo di San Martino, מנזר לשעבר שכיום שוכן בו מוזיאון וגלריה לאמנות.

אחד המלונות הטובים ביותר ללינה בוומרו הוא Napoliseason Rooms and Breakfast, במיקום מצוין בלב השכונה. המלון מציע חדרים ממוזגים, מודרניים, נקיים ומאובזרים. המלון מגיש ארוחת בוקר טעימה ומגוונת.

אופציות לינה נוספות באזור:

    • Casa Valeria: דירות מאובזרות עם ארוחות בוקר.

לא משנה היכן תחליטו ללון בנאפולי, תהיו בטוחים שתמצאו הרבה דברים לעשות ולראות. העיר היא ביתם של מגוון מוזיאונים, גלריות ואטרקציות היסטוריות, כמו גם סצנת חיי לילה תוססת. לא משנה מה תחומי העניין שלך, תוכל למצוא משהו שיתאים לטעם שלך בנאפולי.

אזור התחנה המרכזית

אחד המקומות הטובים ביותר ללינה בנאפולי אם אתה רוצה לשלב בטיול שלכם ביקורים בעיירות וערים שכנות, כמו פומפיי או הר וזוב. בתחנה המרכזית יש רכבת בינעירונית ותחנת אוטובוסים. יש כאן גם תחנת רכבת תחתית, Napoli Piazza Garibaldi, כן שניתן להגיע בקלות לאתרי התיירות של נאפולי.

מלון Starhotels Terminus נמצא מול תחנת הרכבת, במרחק מעבר חצייה.

מלון מול התחנת רכבת בנאפולי

מצאתם איפה לישון בנאפולי?

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות במיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. האם אתם מחפשים מלון או דירה.
5. בקשות מיוחדות.
ואנסה לעזור לכם במציאת איפה לישון בנאפולי.

שייט מנאפולי לקאפרי

שאלות תשובות – מלונות מומלצים בנאפולי

שאלות שחוזרות על עצמן בפרטי בנוגע לאיפה לישון בנאפולי והמלצות על מלונות בעיר.

שאלה: אשמח לעזרה בחיפוש אחר דירה למשפחה זוג+3 ילדים, קרוב םמרכז ותחבורה ציבורית והכי חשוב מסעדות כשרות/בית כנסת.

תשובה: חשוב לי לציין שאין מסעדות כשרות בנאופלי נכון לכתיבת שורות אלו.  בנוסף, אין בית חב"ד. יש בית כנסת שפעיל רק בסופי שבוע, יש להזמין מקום מראש, עד יום רביעי שלפני כניסת השבת , באמצעות שליחת מייל לכתובת: napoliebraica@gmail.com, בצירוף תעודה מזהה.
*את הפניות בכתב יש לשלוח באנגלית או איטלקית. 
מלונות במרחק הליכה מהבית כנסת: relais metis, Palazzo Alabardieri ו-Relais Piazza Vittoria.

שאלה: אנחנו משפחה של 5 נפשות. 2 מבוגרים ו3 ילדים. 2 בנות (15) ובן (10). מחפשים דירה מ25/7-29/7 4 לילות. לא באיזור סואן אבל קרוב למרכז. אנחנו נהיה עם רכב.

תשובה: הייתי ממליצה לכם על שכונת ורמו, היא קרובה למרכז אך לא סואנת.
מצרפת אופציות לדירות עם שני חדרי שינה:

אין לדירות חניה פרטית, אבל יש לידן חניון בתשלום. 
לגבי הרכב, קחי בחשבון שמאוד קשה להתנייד בנאפולי עם רכב (תרבות נהיגה קצת שונה והעיר מאוד פקוקה). 
 
שאלה: איפה לישון סמוך לשדה תעופה בנאפולי?
תשובה: נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי (Aeroporto Internazionale di Capodichino) נמצא כ-6 ק"מ מהעיר.  נמל התעופה מחולק משני טרמינלים: טרמינל מס' 1 (ממנו ממריאות הטיסות לישראל) וטרמינל מס' 2, הממוקמים די רחוק אחד מהשני. 
יש מספר מקומות לינה במרחק הליכה מהטרמינל, אך הביקורות עליהם מאוד שליליים. מצאתי מקום לינה אחד עם ביקורות טובות: Terminal 1 Guest House.

מוזמנים להוסיף בתגובות את ההמלצות שלכם איפה לישון בנאפולי.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רחוב בעיר העתיקה בנאפולי

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן