יעדים מרתקים לחופשה בטן גב עד שלוש שעות טיסה מישראל

בריכת אינסוף בריזורט מפנק בכרתים

יעדים מרתקים לחופשה בטן גב עד שלוש שעות טיסה מישראל

בפתח הקיץ המרגש, רבים מאיתנו מחפשים את ההזדמנות המושלמת לטיול מרענן מול הים. למרבה המזל, ישנם מגוון רחב של יעדים מושלמים לחופשה קייצית, אשר נגישים בטיסה קצרה של עד שלוש שעות מישראל. מחפשים את היעד המושלם לחופשת בטן-גב? אז תארזו שטיח לים, קרם הגנה ומשקפי שמש, לפניכם כמה רעיונות נהדרים לחופשת בטן גב!

מלון אלבטרוס למבוגרים בלבד בשארם

מונטנגרו 

מונטנגרו היא אחת מיעדי החופשה המושלמים לחופשת בטן גב. עם נופים עוצרי נשימה, חופים מרהיבים ואווירה רומנטית, מונטנגרו מציעה למבקרים חוויה ייחודית ומרגשת. המדינה הקטנה, ששוכנת בבלקן, משגשגת ביערות, הרים ואגמים נהדרים.

החופים המדהימים של מונטנגרו הם פינת חמד. חוף סווטי סטפן הינו אחד מהחופים שכדאי לבקר בו. זהו חוף חולי מעורבב עם חלוקי נחל נקי, מים צלולים ואפשרויות לפעילויות מגוונות במים שיהפכו את חופשת הבטן גב שלכם לשלמה ומושלמת. חוף מומלץ נוסף הינו חוף Jaz, חוף נפלא לילדים וניתן לעשות בו מס' פעילויות ימיות ובינהם – קייאקים, סקי מים וסירות פדלים.

איך מגיעים למונטנגרו?

הטיסה מישראל למונטנגרו אורכת כשעתיים וחצי. יש טיסות ישירות של ישראייר וסאן דור לשדה התעופה בטיווט וטיסות ישירות של ארקיע לפודגוריצה.
לחצו כאן לחיפוש טיסות למונטנגרו

היכן ללון לחופשת בטן גב במונטנגרו:

העיר בודווה, הנמצאת חצי שעה מנמל התעופה הבינלאומי בטיבט, מכונה "הריביירה של עיירת החוף". היא נחשבת לבירת התיירות של מונטנגרו ובה כ-17 חופי רחצה ואתרי נופש. סמטאות העיר העתיקה בבודווה שוקקות חיים ביום ובלילה, מלאות בבוטיקים, מסעדות, בתי קפה, פאבים ומועדוני לילה הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

תוכלו למצוא מגוון מלונות מפנקים בבודווה כמו: Splendid Conference & Spa Resort או Hotel Budva.

העיר העתיקה בקוטור

שארם א-שייח 

שארם א-שייח הינה עיירת נופש מדהימה השוכנת בין חצי האי סיני לים סוף. הידועה בחופים הבתוליים, בשוניות האלמוגים הססגוניות ובחיי הלילה התוססים שלה, שארם א-שייח' הפכה ליעד מועדף על מטיילים ישראלים המחפשים שמש, כיף וחוויות בלתי נשכחות.

איך מגיעים לשארם א-שייח?

הטיסה מישראל לשארם אורכת פחות משעה. יש טיסות ישירות של ארקיע, סאן-דור ואייראיגפט.
לחצו כאן לחיפוש טיסות לשארם א-שייח

היכן ללון לחופשת בטן גב בשארם א-שייח:

 טיול בשארם יכול להיות בריזורט מפנק עם פארק מים צמוד, מלון למבוגרים בלבד או בוילה עם בריכה פרטית, והכל במחירים זולים ואל מול חופיו הפסטורליים של הים האדום. תוכלו למצוא בשארם מלונות מפנקים עם פארק מים ענקי לכל המשפחה כמו Pickalbatros Aqua Park Sharm El Sheikh או מלונות יוקרתיים למבוגרים בלבד כמו Rixos Sharm El Sheikh.

מלון אלבטרוס פארק מים שארם א שייח

כרתים

אחד היעדים הקלאסים לחופשת בטן גב הוא כרתים. למען האחת, כמעט כל אי יווני יספיק לכם חופשת בטן גב נפלא (בהנחה ומזג אוויר יאפשר). היתרון של כרתים הוא הגדול, זה האי הגדול ביותר מבין איי יוון. תוכלו לשלב בין רביצה בחופי הים המהממים של האי, טיולי יום לטבע המשגע של האי או לבקר באתרי ההיסטוריה המרתקים.

בין החופים היפים ביותר באי תמצאו את: חוף פרבלי, חוף אלפוניסוס, חוף ווי Vai וחוף קדרודאסוס.

איך מגיעים לכרתים?

יש טיסות ישירות יומיות מישראל לשני שדות התעופה באי: הרקליון וחאניה. הטיסה אורכת כשעתיים.
לחצו כאן לחיפוש טיסות לחאניה || לחצו כאן לחיפוש טיסות להרקליון

היכן ללון לחופשת בטן גב בכרתים:

האי מציעה שפע של מקומות לינה, ממלונות חמישה כוכבים גדולים ומפנקים ועד מלונות זולים ובד אנד ברקפסט קטנים. האי מאוד גדול, כמחצית מישראל, לכן בחרו את מקום הלינה שלכם בהתאם לשדה תעופה בו אתם נוחתים על מנת להימנע מנסיעות ארוכות. תוכלו לבחור מלון הכל כלול למשפחות כמו מלון וילג' הייטס ריזורט (Village Heights Resort) כרתים או לטיול רומנטי מלון הכל כלול למבוגרים בלבד כמו אקאשה ביץ' הוטל אנד ספא (AKASHA Beach Hotel & Spa), כרתים.

>> לחצו כאן למקומות לינה מומלצים בכרתים.

חוף פרבלי כרתים

פאפוס

פאפוס, עיר נמל עתיקה במערב קפריסין, הינה יעד נהדר לחופשה קייצית. חוף הים של פאפוס עטור דקלים, לצידו טיילת ארוכה המובילה למרחצאות וקטקומבות מימי הביניים.

לפאפוס יש את קו החוף הארוך ביותר מכל מחוז בקפריסין, המתפתל צפונה מסלע אפרודיטה למרחצאות אפרודיטה ומעבר לו. בין החופים הטובים ביותר בפאפוס ניתן למנות את מפרץ לארה והלגונה הכחולה. העיר מציעה למבקרים מגוון רחב של אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים, חופים מהממים, אוכל טעים וחיי לילה רועשים. 

איך מגיעים לפאפוס?

יש טיסות ישירות מישראל לפאפוס של מספר חברות לואוקוסט, הטיסה אורכת פחות משעה.
לחצו כאן לחיפוש טיסות לפאפוס

היכן ללון לחופשת בטן גב בפאפוס:

ניתן למצוא בפאפוס מגוון אפשרויות לינה נוחות ומתאימות לכל כיס, מריזורטים מפנקים על בסיס הכול כלול ועד אכסניות ודירות נופש זולות. מרבית בתי המלון בפאפוס נמצאים באזור הטיילת, לאורך רחוב Poseidonos. אזור נוסף ללינה, המומלץ בעיקר לחובבי השופינג, הוא ברחוב המלכים – ליד קניון שדרת המלכים.

מלון אליסיום פאפוס

אנטליה

אנטליה, הבירה של הריביירה הטורקית, ידועה בעיקר בזכות בתי המלון המודרניים והמפנקים שלה, הבנויים לאורך חופי הזהב ומציעים נופש באנטליה כולל כל פינוק אפשרי. מעבר לחופים תוכלו למצוא באנטליה סמטאות ציוריות בעיר העתיקה, אתרים ארכיאולוגיים מדהימים, שמורות טבע מקסימות וטיולי יאכטות.

אנטליה היא היעד התיירותי המבוקש ביותר בטורקיה – ובצדק. השמש הנצחית ורצועת החוף היפה מהווים את גולת הכותרת של העיר. מתחת לצוקי העיר תוכלו לגלות חופים ארוכים, חול זהוב וים כחול שינעימו את זמן החופשה ויהפכו אותה בלתי נשכחת.

איך מגיעים לאנטליה?

הטיסה מישראל לאנטליה אורכת כשעה וחצי. יש טיסות ישירות של חברות התעופה פגסוס ו-sunexpress.
לחצו כאן לחיפוש טיסות לאנטליה. המרחק מהשדה תעופה למרכז העיר הוא כ-14 ק"מ. מהשדה אפשר לקחת מונית מהשדה או לתאם מראש איסוף מול המלון שהזמנתם.

היכן ללון לחופשת בטן גב באנטליה:

העיר מציעה שפע של מקומות לינה, ממלונות חמישה כוכבים גדולים ומפנקים ועד מלונות זולים. יש קלאבים גדולים בסגנון "הכל כלול" כמו Porto Bello Hotel Resort & Spa או Sealife Family Resort Hotel.

אתר הנופש אקווה בלו שארם א-שייח' מגלשות מים

מה לדעתכם היעד המושלם לחופשת בטן גב בקיץ הקרוב?
צריכים המלצות נוספות? כתבו לנו בתגובות וצוות האתר יעזור לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן