עונות לטיול בארגנטינה – מתי לבקר בארגנטינה

פטגוניה

עונות לטיול בארגנטינה – מתי לבקר בארגנטינה

ארגנטינה היא המדינה השנייה בגודלה בדרום אמריקה והמדינה השמינית בגודלה בעולם, כך שתמיד יש הרבה מה לעשות, לא משנה באיזו עונות בשנה אתה מבקר. ארגנטינה היא מדינה המציעה מגוון רחב של אפשרויות לכל סוגי המטיילים. בין אם אתם נהנים מערים תוססות או מעדיפים יעדים שלווים ופחות צפופים, יש משהו לכולם. לכל מחוז בארגנטינה יש מאפיינים ייחודיים משלו, המאפשר למטייל לבחור את הטוב ביותר לסגנון הטיול שלו.

עונות התיירות של ארגנטינה

עונות התיירות של ארגנטינה מתחלקות לשלוש קטגוריות עיקריות:
עונת השיא: נובמבר עד מרץ.
עונות מעבר: ספטמבר ואוקטובר, אפריל ומאי.
עונת שפל: יוני עד אוגוסט.

זכרו שבחצי הכדור הדרומי יש עונות הפוכות מחצי הכדור הצפוני (איפה שישראל ממוקמת), כלומר דצמבר עד פברואר הם קיץ שם. ארגנטינה משתרעת על יותר מ-3700 קילומטר מצפון לדרום, כך שיש הבדלים ניכרים במזג האוויר בין המחוזות.

המשך לקרוא כדי לראות את החודשים הטובים ביותר לבקר בארגנטינה לפי אזורים.

מתי לבקר בארגנטינה ושלא יהיה עמוס

כדי להימנע מהקהלים הגדולים שמבקרים בעונת השיא של הנסיעות, כדאי לבקר בעונת הכתף או השפל. דצמבר עד פברואר יראו תורים ארוכים, יותר קהל, ועלייה במחירים, במיוחד באזורים סביב בואנוס איירס ומצפון לבירת ארגנטינה. כדי להימנע מהמונים בפטגוניה, תרצו לבקר במהלך חודשי הקיץ החמים יותר, אם כי עדיין יהיה די קריר ככל שתרחיקו דרומה.

אבל גם אם תבקרו במהלך עונת השיא, עדיין תוכלו לעשות טיול נהדר ולפגוש אנשים פנטסטיים.

מתי לבקר בארגנטינה למזג אוויר טוב

מזג האוויר נוטה להיות מתון יחסית בחלקים רבים של ארגנטינה במהלך השנה, אך ערים גדולות כמו בואנוס איירס יכולות להתחמם מאוד במהלך הקיץ. הימנעו משיאי החורף (אוגוסט) והקיץ (ינואר) אם אתם רוצים את מזג האוויר הטוב ביותר, ושואפים במקום זאת לאביב, שנמשך מספטמבר עד נובמבר, ולסתיו, שנמשך ממרץ עד יוני, להרבה שמש וימים חמימים.

הקיץ היא בדרך כלל העונה הרטובה ביותר ברוב ארגנטינה למעט פטגוניה, שבה הקיץ לרוב יבש מאוד. עם זאת, אינך צריך לדאוג לגבי עונה גשומה אמיתית, כמו במדינות אחרות בדרום אמריקה כמו קולומביה.

מתי לבקר בארגנטינה ולשלם פחות

אתה יכול למצוא דילים פנטסטיים בארגנטינה לאורך כל השנה, אבל אם אתה רוצה למצוא מקומות לינה סבירים יותר ומחירים נמוכים יותר בטיולים, בקר במהלך עונות הכתף או השפל. באופן אנקדוטי, קיבלתי עסקה מצוינת על השכרת דירה בבואנוס איירס בחודשים מאי ויוני, אבל שילמתי לא מעט יותר בינואר. כמו ביעדים רבים, ככל שתישארו זמן רב יותר, כך תוכלו לקבל עסקאות טובות יותר.

עונות מתאימות לאתרי תיירות מרכזיים בארגנטינה

יש מספר אתרים שהם MUST לביקור בארגנטינה, לכל אחד מהם יש עונה שמתאימה לו.

מתי לבקר בארגנטינה כדי לראות את מפלי האיגואסו

מפלי איגואסו הם מהמפלים הגדולים בעולם, הממוקמים על גבול ארגנטינה וברזיל. אם אתה רוצה להתחמק מההמונים, פנה לעונות הכתף או מחוץ לעונה; הלכתי לאיגוואסו ביוני והרגשתי שזה זמן מושלם.

מומלץ לבדוק את לוח השנה הארגנטינאי וגם את לוח השנה הברזילאי לפני הזמנת טיול לאזור זה. טיסה בסוף שבוע של חג יכולה להיות ממש מתישה וגם העלויות גבוהות יותר. אתה תצטרך להתמודד עם תורים ארוכים, קהל עצום בכל מקום, ואפילו לצלם תמונה טובה זה יהיה ממש קשה.

מפלי איגואסו ארגנטינה

מתי לבקר בארגנטינה כדי לצאת לסקי בפטגוניה

פטגוניה מכסה את החלק הדרומי של ארגנטינה וצ'ילה ויש בה אגמים פנטסטיים, שבילים, קרחונים ואפילו פינגווינים ככל שתרחיקו דרומה. אם אי פעם תרצה לנסוע לאנטארקטיקה, סביר להניח שתיסע מאושואיה, ארגנטינה, המכונה "סוף העולם".

הזמן הטוב ביותר לצאת לסקי בפטגוניה יהיה אמצע החורף, באוגוסט. אם אתם מבקרים בפטגוניה, נסה להזמין מקום מראש; כל הפעילויות או מקומות הלינה הטובים ביותר נמכרים אם מחכים לרגע האחרון.

מתי לבקר בארגנטינה לחופשה עירונית בבואנוס איירס?

הזמן הטוב ביותר לביקור בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה ואחת הערים היפות והמעניינות ביותר בדרום אמריקה, הוא בין אפריל ליוני ובין ספטמבר לדצמבר – בעונות המעבר, שמביאות איתן יתרונות כמו פחות קהל (ומחירים בהתאם) וטמפרטורות מתונות. הקיץ בבואנוס איירס, בינואר ובפברואר בעיקר, הוא חם מאוד ולח.

מתכננים חופשה בעיר? כנסו לכתבה איפה לישון בבואנוס איירס!

מתי לבקר בארגנטינה כדי לצאת לטעימת יין במנדוזה

אף פעם אין זמן לא נכון ללכת לטעימות יין, אבל בהחלט יש זמנים פופולריים יותר לבקר במנדוזה, אזור הידוע ביקבים פנטסטיים שמייצרים את המלבקים הטובים ביותר בעולם. ה-Fiesta de la Vendimia, הידוע גם בשם פסטיבל קציר הענבים, יוצא לדרך בינואר ופברואר, והאירוע המרכזי מתרחש בדרך כלל בתחילת מרץ, עם קונצרטים, טעימות ועשרות אלפי מבקרים. כמובן, זו תקופה עמוסה לבקר, אבל החוויה שווה יותר להתמודד עם ההמונים.

למנדוזה יש הרבה יותר מיין להציע לתיירים, אז אל תטעו לחשוב שתוכלו לראות הכל בטיול בסוף השבוע. תנו לעצמכם הרבה זמן לראות את העיר, ושקלו לשכור רכב או לשכור נהג כדי להגיע ליקבים, שכן חלקם נמצאים במרחק של שעתיים נסיעה ממרכז העיר.

מתי לבקר בארגנטינה כדי לראות משחק כדורגל

כדורגל (שנקרא בדרך כלל כדורגל בחלקים רבים של העולם, כולל ארגנטינה) הוא מהותי לתרבות המקומית, כך שסביר להניח שתוכלו לראות משחק בכל נקודה במהלך השנה, למרות שבדרך כלל יש הפסקה בדצמבר ובינואר. לוח השנה משתנה מדי שנה, אז אם אתה רוצה לראות התאמה, הקפד להסתכל מראש. לפעמים זה יכול להיות קשה להשיג כרטיסים למשחקי הכדורגל הפופולריים ביותר, אז בדרך כלל מומלץ ללכת עם מדריך.

מתי לא לבקר בארגנטינה?

אין באמת זמן "רע" לבקר בארגנטינה. לכל רגע בשנה יש פלאים מדהימים לגלות. המדינה היא גדולה, כך שהזמנים הטובים והגרועים ביותר ללכת תלויים במידה רבה באתרים בהם תרצה לבקר במהלך הטיול.

האטרקציות העיקריות במחוזות הצפוניים של ארגנטינה, כמו סלטה ו-Jujuy, יהיו סגורות ברובן בחודשי החורף. יהיה להם חם מאוד גם בחודשי הקיץ, אז עדיף לבקר בחלק זה של המדינה בסתיו או באביב. באופן דומה, החופים על החוף יהיו עמוסים בינואר, אז אולי עדיף לבקר בפברואר או במרץ כשהם יתקררו מעט.

החורף הוא הזמן הפופולרי ביותר לבקר בחלקים הדרומיים של ארגנטינה. קחו בחשבון שיהיו מחירים גבוהים בהרבה וצפיפות רבה, במיוחד בתקופת חופשת החורף המקומית בחודשים יוני ויולי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן