איפה לישון בבואנוס איירס || מלונות מומלצים בבואנוס איירס

ארגנטינה בונאוס איירס

איפה לישון בבואנוס איירס || מלונות מומלצים בבואנוס איירס

בואנוס איירס, בירת ארגנטינה, היא עיר יפה וגדולה שיש לה הרבה מה להציע: שכונות אופנתיות, אוכל מעולה והרבה כדורגל. העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, ממלונות ברמות שונות ובוטיקים מפנקים עד להוסטלים זולים ודירות להשכרה. הרמה והמחירים ישתנו בהתאם למקום ולשכונה. בכתבה ריכזנו עבורכם המלצות איפה לישון בבואנוס איירס ב-2024.

בואנוס נוצ'ס! בחרנו עבורכם עשרה בתי מלון מומלצים. כל אחד מהם משקף היבט של העיר, במגוון סגנונות, מחירים ואזורים. הרבעים המרכזיים של בואנוס איירס הם פוארטו מאדרו, מונסראט, רטירו, רקולטה ופלרמו.

מלונות מומלצים ברטירו בואנוס איירס

רטירו (Retiro) הוא רובע די גדול, שבתוכו אזור שקרוי מיקרוסנטרו – האזור המסחרי ואזור העסקים של העיר. ברטירו אפשר למצוא את רחוב פלורידה, שהוא למעשה מדרחוב עמוס בחנויות ומרכזי קניות.

Carles Hotel

מלון קרלס (Carles Hotel) ממוקם באזור רטירו, מדרחוב פלורידה והאובליסק של בואנוס איירס נמצאים במרחק של 1.2 ק"מ. חדרי המלון כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, בעוד שבחלקם תמצאו פינת ישיבה. חדר הרחצה הפרטי מצויד באמבטיה או מקלחת, בידה, ומוצרי טיפוח בחינם.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות מומלצים במונסראט בואנוס איירס

מונסראט הוא הרובע בו נמצאים בנייני הממשל – הפרלמנט, הקונגרס, הקתדרלה הלאומית, כיכר מאי, תארטו קולון והאובליסק המפורסם במרכז שדרת 9 ביולי.

Hotel Metropolitano Supara

מלון בדירוג 4 כוכבים המציע יחידות אירוח מודרניות ואלגנטיות. כל חדרי האירוח הנוחים במלון מטרופוליטנו סופרה כוללים ספה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וכספת. חלקם כוללים חדר שינה ופינת ישיבה. כל מתקני הרחצה הם פרטיים, וחלקם מתהדרים באמבטיה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות מומלצים בפוארטו מאדרו בואנוס איירס

פוארטו מאדרו הוא הנמל הישן והמשופץ שהפך בשנים האחרונות להיות איזור המסעדות המפותח ביותר בעיר. מאוד נחמד לטייל שם ברגל, ואין בעיה לעשות את זה גם בלילה. 

Hotel Madero Buenos Aires

מלון מאדרו בואנוס איירס (Hotel Madero Buenos Aires) מציע אירוח עם בריכה מקורה, מזנון ארוחת בוקר עשיר, בר קוקטייל. בנוסף המלון מציע חדרים מוארים ומרווחים עם סגנון עיצוב אקסקלוסיבי. כולם כוללים מרפסות פרטיות, טלוויזיות פלזמה ומיני ברים. חדרים מסוימים מספקים גם גישה ל-Le M Club, שהינו מרכז עסקים עם שירותי מזכירות.

בספא Madero הרגוע ממוקם על הגג, ונשקפים ממנו נופים פנורמיים של העיר, תוכלו ליהנות מסאונה, אמבט עיסוי, חדר כושר ובריכת שחיה מקורה ומחוממת. עיסויים וטיפולי יופי זמינים בתשלום נוסף.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Hilton Buenos Aires

מלון הילטון בואנוס איירס (Hilton Buenos Aires) ממוקם ברובע פוארטו מאדרו (Puerto Madero) האלגנטי, ומציע חדרי אירוח מפוארים עם נופים של העיר והנהר. הוא כולל מתקני ספא, חדר כושר, בריכת גג, ומתגאה בלובי אטריום אייקוני מרשים עשוי זכוכית.

חדרי המלון מרווחים, ממוזגים ומאובזרים בשולחן כתיבה, כספת, מיני בר ומקלחת עם מוצרי טיפוח ללא תוספת תשלום.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Residence Master Suite en Porteño Building

מלון 5 כוכבים המציע לאורחיו מסעדה, בריכת שחייה חיצונית, מרכז כושר, סאונה, טרסת שמש ובר. בחדרי המלון מיזוג אוויר, פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים, מטבח, פינת אוכל, כספת וחדר רחצה פרטי עם בידה, חלוקי רחצה ומייבש שיער.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות מומלצים ברקולטה בואנוס איירס

רקולטה (Recoleta) הוא רובע יוקרתי בו תמצאו מסעדות, פאבים ובתי קפה. במרכזו פארק מאוד נחמד בו יש בכל שבת וראשון שוק נחמד. 

Four Seasons Hotel Buenos Aires

חובבי היוקרה יוכלו להתארח במלון של רשת היוקרה פור סיזנס. המלון משתמש בשני בניינים: מגדל מודרני ומבנה מהמם בסגנון בית אחוזה צרפתי מהמאה ה-20, עם יצירות אמנות מבואנוס איירס ועיצוב יוקרתי. במלון פור סיזנס (Four Seasons Hotel Buenos Aires) יש סוויטות מפוארות ומרווחות עם חדרי רחצה משיש, גנים מקסימים ומסעדות גורמה וברים מפוארים. זהו המלון היחיד בשכונת רקולטה היוקרתית ויש בו ברכת שחייה חיצונית בשטחי הגנים. אורחי המלון יכולים גם להירגע בספא עטור הפרסים ולהתאמן בחדר הכושר החדיש.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות מומלצים בפלרמו בואנוס איירס

פלרמו הינו מרכז הבילוי הבוהמייני של בואנוס איירס. במרכז פלרמו, שהוא ככל הנראה האזור הגדול והמוכר ביותר בבואנוס איירס, נמצאת פלרמו סוהו: שכונה בוהמיינית ומלאת חיים שהפכה למקום הבילוי המועדף על הצעירים בעיר, כמו גם על האמנים והמעצבים המקומיים.

Deluxe Apartments in Palermo

מקום האירוח דלוקס אפרטמנטס בפאלרמ מציע יחידות אירוח ממוזגות עם נוף לעיר. כל היחידות כוללות פינת ישיבה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם שירותי סטרימינג, מטבחון מאובזר (מיקרוגל, טוסטר, מקרר, מכונת קפה וקומקום), פינת אוכל וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום.
חלק מהחדרים כוללים טרסה או מרפסת.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Modern Apartments in Palermo

מקום האירוח מודרן אפרטמנטס בפלרמו ממוקם במרחק של 1.5 ק"מ מהגנים היפנים של בואנוס איירס, ומציע בריכת גג, גינה ויחידות אירוח ממוזגות עם מרפסת. בכל יחידה יש טרסה, מטבח מאובזר (מיקרוגל, טוסטר, מכונת קפה, מקרר ותנור), פינת אוכל ופינת ישיבה עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, בעוד שחדר הרחצה הפרטי כולל בידה ומייבש שיער.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Trendy Apartments in Palermo

מקום האירוח טרנדי אפרטמנטס בפלרמו ממוקם במרחק של 700 מטרים מכיכר פלאזה סראנו , ומציע גן ויחידות אירוח ממוזגות עם טרסה, מטבח מאובזר, טלוויזיה ופינת ישיבה. ארוחת בוקר איטלקית זמינה מדי יום בדירה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Sissi Haz Hotel

מלון הבוטיק סיסי האז (Sissi Haz Hotel Boutique) מציע חדרים מסוגננים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וממוקם בלב פאלרמו סוהו, במרחק של 200 מ' מכיכר סראנו ומכיכר ארמניה. כל החדרים מעוצבים באופן ייחודי וכוללים מיזוג אוויר, חימום, טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי ורצפות עץ.

ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת מדי יום, וכוללת מנות מתוקות ומלוחות, מעדנים אפויים ופירות. ניתן להגיש אותה גם בחדרים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

לא מצאתם איפה לישון בבואנוס איירס?

אם לא מצאתם מלון בבואנוס איירס שמתאים לצרכים שלכם ברשימה כתבו לנו בתגובות:

  • מתי אתם מתכננים להגיע לטייל בעיר
  • באיזה הרכב
  • מה חשוב לכם ממקום הלינה.

צוות האתר ינסה למצוא את מקום הלינה המתאים עבורכם. קחו בחשבון שככל שיהיה יותר פרטים מה אתם מחפשים, צוות האתר יוכל לדייק את ההמלצה עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן