מלון פור סיזנס פראג (Four Seasons Hotel Prague)

חדר שינה במלון פור סיזנס פראג

מלון פור סיזנס פראג (Four Seasons Hotel Prague)

מלון פור סיזנס פראג (Four Seasons Hotel Prague) הינו מלון בדירוג של 5 כוכבים. המלון ממוקם בעיר העתיקה של פראג, ומשקיף על טירת פראג ולגשר קארל. המלון שוכן ב-3 מבנים היסטוריים ובמבנה מודרני אחד, כולם מעוצבים בסגנונות היסטוריים שונים.

לחצו כאן למחירים והזמנת חדרים

חדרי מלון פור סיזנס פראג

במלון מגוון יחידות אירוח: חדר מודרני, חדר סופריור, חדר דלוקס, חדר פרימיום, סוויטת ועוד. כל היחידות מרווחות, מרוהטות בנוחות וכוללות פינת ישיבה עם טלוויזיה ומיני בר. חדרי הרחצה כוללים מוצרי טיפוח ללא תשלום, חלוקי רחצה ומייבש שיער.

יש אופציות למיטה זוגית או שתי מיטות יחיד בחדר.

מטיילים עם ילדים? ניתן להוסיף מיטות יחיד ועריסה לחדר ללא תוספת תשלום (עבור ילדים עד גיל 17).

מיקום המלון

מלון פור סיזנס פראג שוכן בעיר העתיקה בפראג, על גדות נהר הולטאבה. במרחק של דקות הליכה מהמלון תמצאו אתרים היסטוריים כמו גשר קארל, כיכר העיר העתיקה ומאלה סטראנה. תחנת הרכבת התחתית סטארומסטסקה (Staromestska) מרוחקת 300 מ' מהמלון.

בפראג מומלץ לישון בעיר העתיקה או בקרבתה, העיר העתיקה הינה המרכז מבחינה תיירותית. העיר העתיקה של פראג הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. היא מלאה בכיכרות מרשימות, מבנים מיוחדים, רחובות קסומים וכמוב מסעדות, ברים, בתי קפה, מוזיאונים ואטרקציות תיירותיות נוספות.

לחצו כאן למקומות לינה מומלצים בפראג

מתקני המלון

במלון מסעדת Cotto Crudo אשר מגישה מאכלים מעולים מהמטבח האיטלקי, העשויים מרכיבים טריים ופסטה תוצרת בית. אורחי המלון יכולים ליהנות מספא ​​AVA, השוכן בבניין ניאו-קלאסי היסטורי המשקיף על מצודת פראג. בספא ניתן להזמין טיפולי פנים וגוף אקסקלוסיביים עם עם בוץ, המבוססים על מים ומוצרים עשירים במינרלים, וכן מתפריט מרחצאות תרמיים חדשני ביותר בהשראה צ'כית מסורתית.

לחצו כאן למחירים והזמנת חדרים || לחצו כאן להשוואת מחירים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן