מלון גארני פרא פאלמר – איטליה

Pra-Palmer-The-Green-B_B

מלון גארני פרא פאלמר – איטליה

מלון גארני פרא פאלמר (Garni Hotel Pra Palmer) נהנה ממיקום שקט ממש על מדרונות הסקי פאלמר. אורחי המלון יכולים ליהנות מגישה חופשית לבריכות שחייה ציבוריות ומסאונה במתחם Mardolomit, הנמצא במרחק של 200 מטרים משם.

ביחידות האירוח במלון ניתן להנות מריהוט עץ מסורתי ואווירה נעימה המשרה רוגע, לצד נופים יפהפיים. ארוחות בוקר מעולות המורכבות בין השאר מפירות טריים, עוגות תוצרת בית, גבינות ונקניקים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מיקום מקום האירוח

מקום האירוח Pra Palmer The Green B&B שוכן ממש על מדרונות הסקי של העיירה פלמר במיקום שקט ופחות מ-3 ק"מ מוואל גרדנה, אחד מאתרי הסקי המובילים באיטליה . בחודשי החורף זהו מקום מעולה שממנו ניתן לצאת וליהנות מהמדרונות המקסימים של ואל גרדנה. כאשר האורחים במלון נהנים מהאפשרות פשוט לשים את המגלשיים ולהתחיל לגלוש ממש מחוץ למקום האירוח. בחודשי הקיץ האזור מעולה לטיולים. אורחי המקום יכולים במרחק הליכה קצר לבקר בכפר האלפיני ונטול כלי הרכב אורטיזיי.

מיקום אירוח באתר הסקי וואל גרדנה
קרדיט תמונה: Booking.com

חדרי המלון

המלון מציע מגוון חדרים עם ריהוט עץ מסורתי ואווירה נעימה המשרה רוגע.

לחצו כאן למחירים והזמנות

חוות דעת של אורחים ישראלים על מלון גארני פרא פאלמר:

  • ארוחת הבוקר מעולה והנוף היה מדהים, רק לקחת בחשבון שאין מזגן ובקיץ עלול להיות חם.
  • הרמוניה בין יופי, איכות, נוחות ואדיבות הופכת את פרא פאלמר למקום מיוחד. החדרים גדולים, מרוהטים היטב וכוללים מרפסות גדולות. חדרי הרחצה גדולים גם כן ומרוהטים היטב. 

יצא לכם להתארח במלון גארני פרא פאלמר? נשמח שתוסיפו את חוות דעתכם בתגובות.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Pra-Palmer-The-Green-B_B

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן