מדריך למטייל בדובאי: מידע חשוב, מקומות לינה ואטרקציות מומלצות

מסגרת דובאי

מדריך למטייל בדובאי: מידע חשוב, מקומות לינה ואטרקציות מומלצות

דובאי, העיר המפורסמת ביותר באיחוד האמירויות, אמנם נפתחה לישראלים רק לפני כמה שנים, אך מיד הפכה לאחד היעדים המבוקשים, וזה לא פלא. בעיר היוקרתית יש כל כך הרבה אטרקציות, היא אינה רחוקה ויש טיסות ישירות במחירים נהדרים. ריכזנו עבורכם בכתבה אחת את כל המידע למטייל בדובאי.

דובאי קו רקיע

מה בכתבה דובאי למטייל

מתי מומלץ לבקר בדובאי?

דובאי היא עיר גדולה מאוד, לה לא מעט מרכזים ואין ספור אטרקציות, גם כאלה שלא תאמינו שתוכלו למצוא במדבר (כמו סקי למשל). חודשי החורף נעימים מאוד וממוצע הטמפרטורות נע בין 17 – 32 מעלות, כך שאלו החודשים האידיאלים לביקור. חודשי הקיץ חמים מאוד ויכולים להגיע ל – 40 מעלות בקלות, ועל אף שיש מזגנים בכל מקום וגם ים לקפוץ אליו, אלו חודשים פחות מוצלחים לביקור, אלא אם אתם אוהבים חום קיצוני.
טמפרטורת המים בים חמימה ונעימה כל השנה, כך שאם אתה מחליטים בכל זאת להעביר שם קיץ לוהט, אל תשכחו לקפוץ להשתכשך בים לריענון, מה שתוכלו לעשות כמון גם בחורף, כי גם אז המים נהדרים. 

דובאי היא עיר מאוד מודרנית וחדישה, וכיאה לעיר כזאת היא מרושתת בתחבורה ציבורית יעילה מאוד, נוחה, נקיה וזולה. מומלץ מאוד לטייל בדובאי באמצעות התחבורה הציבורית, אין צורך לשכור רכב.

מטבע מקומי

המטבע באיחוד האמירויות הינו דירהם. 
הדרך הפשוטה ביותר להצטייד בדירהם  לטיול היא דרך Fly Money.
הזמינו מראש ובפשטות דרך האתר ואספו את המט״ח בנתב״ג, טרמינל 1 או 3 בדלפקי בנק הפועלים 24/7.
ניתן לשלם על המטבע גם בתשלומים.
להזמנה לחצו כאן.

מקומות לינה מומלצים בדובאי

כמו שכבר צוין, דובאי עיר גדולה מאוד ובה לא מעט מרכזים. תוכלו לבחור את מקום הלינה שלכם בהתאם לקרבה לאטרקציות שהכי מעניינות אתכם. דובאי מלאה במלונות פאר, ביניהם מלון שבעת הכוכבים היחיד בעולם. כיוון שדובאי מרושתת היטב בתחבורה ציבורית, גם אם בחרתם לישון במרכז אחד, תוכלו להגיע לאטרקציות הנמצאות במקום אחר בקלות. 

דאון טאון דובאי

דאון טאון דובאי נתחמת בין הכביש הראשי לתעלת דובאי, ובו אתרים מפורסמים כמו הבורג׳ ח׳ליפה, מזרקת דובאי, זירת הקרח, קניון דובאי ועוד. 

מלונות מומלצים:

 

    • Address Sky View – מלון חמישה כוכבים מודרני וגבוה בו חדרים יוקרתיים עם נוף פנורמי על כל העיר. קרוב מאוד לקניון דובאי. ארוחת הבוקר היוקרתית והמפנקת כלולה במחיר החדר.

    • Palace Downtownמלון חמישה כוכבים הבנוי כמו ארמון מלכותי ומפואר. הנוף מהחדרים כולל את הבורג׳ ח׳ליפה ומזרקת דובאי. הספא היוקרתי כולל בתוכו ג׳קוזי, חדרי סאונה, חמאם ועוד.

    • Armani Hotel – מלון חמישה כוכבים בתוך הבורג׳ ח׳ליפה שעוצב על ידי המעצב ג׳ורג׳יו ארמאני. המלון תופס 11 קומות בתוך הבורג׳ ח׳ליפה ויש לו כניסה ישירה לקניון דובאי.

אל בארשה

שכונת אל בארשה נמצא בין דאון טאון דובאי לאיזור המרינה. באל בארשה תוכלו למצוא את קניון האמירויות ובתי חולים. אל בארשה היא האופציה למי שמחפש מקום זול יותר להישאר בו, אך עדיין קרוב ללא מעט אטרקציות.

מלונות מומלצים:

 

    • Sheraton Mall of the Emirates Hotel – מלון חמישה כוכבים המחובר ישירות לקניון האמירויות. לכל החדרים נוף הצופה על העיר.

    • Kempinski Hotel Mall of the Emirates – מלון חמישה כוכבים המחובר גם הוא ישירות לקניון האמירויות. החדרים מעוצבים בצורה מודרנית, הם גדולים ומפנקים.

    • Al Khoory Atrium – מלון ארבעה כוכבים צבעוני ושמח המספק אופציה זולה באיכות גבוהה למי שמטייל על תקציב.

המרינה

איזור המרינה הוא איזור יחסית חדש בעיר, והוא מציע מגוון ענק של ספורט ימי, ואפשרות לחיי לילה שוקקים ומעניינים.

מלונות מומלצים:

 

    • Vida Dubai Marina & Yacht Club – מלון ארבעה כוכבים הנמצא פחות מקילומטר מה – JBR. עם נוף שקיעות קסום למרינה וגורדי השחקים של דובאי.

    • Media One Hotel – מלון ארבעה כוכבים צמוד למרינה ולמגרש הגולף של דובאי, המציע לא פחות מ – 8 ברים אמריקאים חיצוניים. 

ג׳ומרייה

ג׳ומרייה ופאלם ג׳ומרייה הצמודה אליה, הן שתי שכונות מאוד מפורסמות ואהובות בקרב מטיילים. הן גובלות בחוף הארוך בצידו המערבי של המפרץ, ובפאלם ג׳ומרייה ניתן למצוא את איי הדקלים המפורסמים. 

מלונות מומלצים:

 

    • Burj Al Arab Jumeirah – אולי המלון המפורסם ביותר בעולם, זהו המלון היחיד בעולם שלו שבעה כוכבים, ואם יש לכם תקציב (וצריך חתיכת תקציב), כמובן שאתם חייבים להתנסות בדבר המיוחד הזה, עם מגלשות מים בתוך המלון עצמו, אקווריום ענק בחדר האוכל ועיצוב שאין שני לו.

    • Raffles The Palm – מלון חמישה כוכבים הבנוי כארמון מלכותי, הנמצא על איי הדקלים. למלון יש חוף פרטי באורך 500 מטר.

    • Atlantis, The Palm – מלון חמישה כוכבים מפואר ויוקרתי על איי הדקלים. המלון אייקוני מאוד, והאורחים בו מקבלים כניסה חינם לאקווריום של דובאי.

>>לחצו כאן למלונות מומלצים נוספים בדובאי

אטרקציות מומלצות בדובאי

נתחיל באטרקציות המפורסמות והמומלצות ביותר בעיר.

מוזיאון העתיד

מוזיאון העתיד של דובאי בנוי בצורה של עין חלולה, המעגליות של המבנה מסמלת את האנושות. התל הירוק שהוא יושב עליו מייצג את כדור הארץ, בעוד המרכז החלול מייצג את העתיד הלא נודע. המוזיאון מורכב ממספר קומות, כאשר בכל קומה יש ״הדגמה״ מתוך העתיד לקונספט מסוים, איתו ניתן לקיים אינטרקציה.

על המוזיאון יש קליגרפיה ערבית מדהימה – ציטוטים על העתיד שנכתבו על ידי שייח' מוחמד. הקליגרפיה הערבית מורכבת משלושה ציטוטים, אחד מהם: ״אולי לא נחיה מאות שנים, אבל תוצרי היצירתיות שלנו יכולים להשאיר מורשת הרבה אחרי שנעלם״.

המוזיאון מאוד מבוקש, לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש!
לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

פארקי מים

דובאי מלאה בפארקי מים מושלמים למי שמטייל עם הילדים! בין המומלצים ביניהם תמצאו את פארק אטלנטיס המפורסם, פארק לגולנד ופארק הוואדי הפראי. בנוסף, לא מעט מלונות מציעים מגלשות מים אקסטרימיות בתוך המלון עצמו!

>>לחצו כאן להמלצות נוספות לטיול בדובאי עם ילדים

הבורג׳ ח׳ליפה

הבניין הכי גבוה בעולם. תוכלו להביט בו מכמעט כל מקום בעיר, ולהנות ממה שיש לו להציע בפנים. המבנה מחזיק בשיא גינס כמגדל הגבוה ביותר בעולם, הוא מתנשא לגובה של 858 מטר ומכיל 163 קומות.

ניתן כמובן להתרשם מיופיו ומעצמתו של המבנה כמעט מכל רחבי העיר, אבל בהחלט מרשים הרבה יותר לצפות בנוף הנשקף מלמעלה. יש מספר תצפיות בתשלום אליהן ניתן לעלות. התצפית הראשונה נמצאת בקומות 124-125 ונקראת The Top, התצפית השנייה נמצאת בקומה 148 הנקראת Burj Khalifa SKY וישנו תצפית נוספת ממוקמת בקומות 152-154.

מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים לפני ההגעה – על מנת להימנע מתורים.
לחצו כאן להזמנת כרטיסים לבורג' ח'ליפה.

אטרקציות מומלצות נוספות

פארק השעשועים IMG Worlds of Adventure – פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בעולם! מעבר למתקנים והרפתקאות תוכלו למצוא בו גם בית קולנוע ענק עם מתחם VIP ברמה שעוד לא הכרתם.

בוליווד פארק – פארק המוקדש כולו לסרטי בוליווד, שגם אם לא צפיתם באחד מעולם, זו חוויה מומלצת במיוחד. בפארק מגוון מתקני שעשועים, הופעות חיות, מתקני רחיפה. בילוי משפחתי נהדר.
לחצו כאן להזמנת כרטיסים מראש

מזרקת דובאי

מזרקת דובאי המרהיבה היא אחד הסמלים האייקונים ביותר בעיר, ואפשר לעמוד ולצפות בה שעות כאשר צורות המים והצבעים בה משתנים כל הזמן. מזרקה עצומה עם תצוגת בנות 30 דקות של סילוני מים שמגיעים לגובה של 140 מטרים, על רקע מופע אור-קולי.

אקווריום דובאי – אקווריום מדהים ביופיו שילמד אתכם המון על חיות המים באיזור.

הגן הזוהר – גן מדהים המורכב מאורות לד היוצרים צורות של כל העולה על דמיונכם. מומלץ ממש עם ילדים.

עין דובאי – גלגל ענק על החוף ממנו אפשר לראות את כל דובאי. נכון לתחילת 2023, עין דובאי לא פעיל.

דיפ דייב – הבריכה העמוקה ביותר בעולם! מגיעה עד לעומק 60 מטר. מושלמת לצוללנים חופשיים שרוצים להתאמן, או באנשים שרוצים לצפות בהם.

גן הפרחים של דובאי

עם מעל 250 מיליון סוגי צמחים, מתוכם 50 מיליון פרחים, גן הפרחים הוא מקום מרשים מאוד לחובבי הבוטניקה והיופי של הטבע. הגן מחזיק בתואר גן הפרחים הגדול בעולם. הגן פתוח מאמצע אוקטובר ועד אמצע מאי. לחצו כאן להזמנת כרטיסים.

סיור ספארי במדבר – על אף שקל לשכוח זאת, דובאי שוכנת בלב מדבר, ובעזרת ג׳יפים 4×4 תוכלו להנות מסיור בחולות ומחיות הבר.

המסגרת של דובאי. מבנה עצום בגודלו ומסקרן, המושך אליו תיירים רבים בדובאי. מדובר במבנה ייחודי, המתנשא לגובה של 150 מטרים, בצורת מסגרת של תמונה. המבנה מפריד במיקומו בין דובאי החדשה לדובאי הישנה.
לחצו כאן להזמנת כרטיסים לביקור במסגרת של דובאי.

סקי – כן כן, יש סקי באמצע המדבר. בדובאי תמצאו את אחד מאתרי הסקי המקורים הגדולים ביותר בעולם. האתר משתרע על שטח של  22,000 מ"ר וממוקם בתוך קניון האמירויות (Mall of the Emirates). אטרקציה נהדרת למשפחות, הכניסה לילדים מגיל 3 ומעלה.
לחצו כאן לרכישת כרטיסים מראש.

ספורט ימי

דובאי מלאה בכל אפשרויות הספורט הימי, בין אם זה הפלגה על יאכטה או על סירה מהירה, צלילה, בננה, אופנוע ים, וכל מה שאתם רק יכולים לחלום עליו. אחת האטרקציות המומלצות היא שייט בסירות צהובות מהירות. חוויית של שייט בסירה מהירה, לצד נופים מדהימים של קו הרקיע של דובאי.

שופינג

אי אפשר לדבר על דובאי בלי להזכיר שופינג. תוכלו למצוא שווקים צבעוניים וססגוניים, מותגי יוקרה, חנויות מזכרות, אאוטלטים ועוד. אל תפספסו את קניון דובאי הענק, שוק התבלינים הצבעוני, רחוב אל וואהדה שהוא אאוטלט ענק, שוק הפשפשים של דובאי וה – city walk. 
מה לא תמצאו בעיר? פריימרק 🙂

קניון דובאי – Dubai Mall

אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם ששטחו מעל 1.1 מיליון מ"ר. בקניון יותר מ- 1200 חנויות, שוק זהב מקורה, מרכז החלקה על הקרח, מפל מלאכותי, אקווריום גדול ופארק שעשועים. 

אם אתם רוצים לנווט בקלות בתוך הקניון, מומלץ להוריד את האפקלציה של הקניון: The DUBAI MALL.

קניון האמירויות

אחד הקניונים הפופולריים ביותר בעיר, וממוקם באמצע הדרך שבין אזור הדאון טאון לאזור המרינה. הקניון מכיל מעל ל-650 חנויות, עשרות מסעדות, בתי קפה וחנויות יוקרה. הקניון כולל את מתחם הסקי המקורה הגדול בעולם. אטרקציות נוספות שתוכלו למצוא בקניון: באולינג, VOX, משחקייה ענקית ועוד.

מלון Kempinski Hotel Mall of the Emirates הינו מלון יוקרתי השוכן בלב הקניון. המלון כולל חדרים בסגנון בקתות חורף המשקיפות על אתר הסקי.

שוק הפשפשים של דובאי

בשוק הפשפשים בדובאי תוכלו למצוא מגוון מוצרים החל בביגוד, הנעלה, מוצרים לבית, מזכרות, מכשירי חשמל, בדים וטקסטיל, צעצועים, ספרים ועוד. 

כתובתZabeel Park – Za'abeel – Al Kifaf – Dubai – איחוד האמירויות הערביות

מידע נוסף באתר למטייל בדובאי

צריכים מידע נוסף לתכנון החופשה שלכם בדובאי? תוכלו למצוא תוכן נוסף באתר צק אין אאוט. 

המסגרת של דובאי

המסגרת של דובאי – מדריך למבקר

המסגרת של דובאי הינה מסגרת ענקית ומדהימה הממוקמת בפארק Zabeel (זאביל), היא אחת האטרקציות החדשות והמרהיבות ביותר בדובאי. המבנה הייחודי הזה מציע למבקרים בו חוויה

קרא עוד »
פארק המים אטלנטיס אקווה ונצ'ר

פארק המים אטלנטיס דובאי

פארק המים אטלנטיס בדובאי (Aquaventure Waterpark) הינו פארק המים הגדול ביותר במזרח התיכון. פארק המים העצום כולל כ-79 מתקנים המתחלקים בין 3 אזורים וחוף פרטי

קרא עוד »
אטלנטיס דובאי

חופשה בדובאי בקיץ

דובאי היא אינה יעד זול, אבל תוכלו לחסוך המון בטיול שלכם אם תבחרו לטייל בדובאי מחוץ לעונה, בחודשים מאי-ספטמבר. מחירי הטיסות, מחירי הלינה ואפילו חלק

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן