דובאי עם ילדים: אטרקציות ומלונות לטיול משפחתי בדובאי

אטרקציות בדובאי עם ילדים

דובאי עם ילדים: אטרקציות ומלונות לטיול משפחתי בדובאי

לדובאי יש מוניטין של עושר ויוקרה. אך העיר הנוצצת הזו ידידותית למשפחות באופן מפתיע. שהאקלים המדברי שלה לא יפחיד אתכם לטייל בדובאי עם ילדים, הם דאגו למגוון פעילויות ממוזגות בתוך מבני ענק. אפילו תוכלו למצוא אתר סקי באוגוסט בדובאי – תוך הקניון. ריכזנו עבורכם את הדברים הטובים ביותר לעשות בדובאי עם ילדים.

דובאי קו רקיע

מה בכתבה:

אטרקציות בדובאי עם ילדים

מעבר לאטרקציות המוכרות של דובאי כמו הבורג חליפה והמסגרת, דובאי מציעה מגוון אטרקצית המתאימות לכל המשפחה, כך שמבוגרים וילדים כאחד נהנים בסופו של דבר!

דובאי Miracle Garden 

דובאי Miracle Garden הוא ביתם של יותר מ-250 מיליון צמחים ו-50 מיליון פרחים. זהו גן פרחים ענקי המשתרע על 72,000 מ"ר. הוא מאכלס אטרקציה מרכזית שהיא גן הפרפרים של דובאי המכיל יותר מ-15,000 מיני פרפרים מגוונים. זה ישאיר את הילדים מהופנטים מהיופי של הגן והמינים שלו. אם אתם מבקרים בדובאי עם ילדים, אז Miracle Garden הוא ביקור חובה.

לחצו כאן להזמנת סיור מודרך בגנים.

הגן פתוח בחודשים אוקטובר-מאי.
שעות פתיחה: ימי חול מ-9:00 עד 21:00 וסופי שבוע מ-9:00 עד 23:00.
כתובת: Al Barsha South 3, Dubai

פארק המים אטלנטיס דובאי

קחו את הילדים ותעלו את האדרנלין בפארק המים Aquaventure של דובאי, פארק המים הגדול במזרח התיכון. מציע שלל מגלשות מים משוגעות ועוד מגוון של מתקני מים אקסטרים. הכרטיסים לפארק המים יקרים יחסית, אך תוכלו לבלות יום שלם בין המגוון העצום של המתקנים.

כדי להבטיח מקום, מומלץ להזמין כרטיסים מראש באמצעות האתר הבא.

הפארק שוכן בתוך המלון היוקרתי אטלנטיס שבקצה אי הדקלים. המלון כולל אקווריום תת ימי וגישה חופשית לפארק המים ולאקווריום לוסט צ'יימברס (Lost Chambers). 

קניון דובאי

הליכה בקניון דובאי היא אחד הדברים הפופולריים ביותר לעשות בדובאי. הקניון נחשב לאחד הגדולים בעולם עם מספר בלתי נתפס של למעלה מ-1200 חנויות ו-160 מסעדות ודוכני אוכל!

בקניון יש הרבה מעבר לחנויות ואוכל. אתם תוכלו להעביר יום שלם בתוך הקניון בזכות מגוון האטרקציות שהוא מציע. 

מזרקת דובאי

מזרקה הממוקמת מתחת לבורג חליפה אשר תוכננה ונבנתה על ידי מעצבי המזרקות המפורסמות שבלאס וגאס ונחשבת לאתר חובה למבקרים בדובאי.  המזרקה העצומה הזו מורכבת מלא פחות מ-6000 נורות המשולבים בקשת מרכזית באורך של 275 מטר וב-5 מעגלי תאורה קטנים יותר אשר בכולם תותחי מים עצומים המטיסים את המים בעוצמה לגובה של 150 מטר!

אטרקציה זו היא אטרקציה חינמית למבקרים בעיר. המופע של המזרקה אורך כ-5 דקות ומתחיל כל חצי שעה. אפשר לעמוד סביב אזור המזרקה וליהנות מהמופע המרשים.
ניתן לשדרג את החוויה ולשלב עם שייט באגם. מומלץ לרכוש כרטיסים מראש למופע מזרקות ושייט באגם.

עין דובאי

הגלגל הענק של דובאי הקרוי בשם עין דובאי הוא הגלגל הענק הגדול ביותר עולם אשר מגיע לגובה של 250 מטר. המתקן העצום כולל 48 תאים ממוזגים, מהם תצפית של 360 מעלות מעל נופי דובאי, המרינה, האי בלו ווטרס, פאלם ג'ומירה ועוד. קחו בחשבון שבגלל גודלו העצום אורך סיבוב אחד הוא 40 דקות. 

שימו לב, כרגע עין דובאי סגור עד הרבעון הראשון של 2023. 

מוזיאון העתיד

מוזיאון העתיד בנוי בצורה של עין חלולה, המעגליות של המבנה מסמלת את האנושות. התל הירוק שהוא יושב עליו מייצג את כדור הארץ, בעוד המרכז החלול מייצג את העתיד הלא נודע. המוזיאון מורכב ממספר קומות, כאשר בכל קומה יש ״הדגמה״ מתוך העתיד לקונספט מסוים, איתו ניתן לקיים אינטרקציה.

על המוזיאון יש קליגרפיה ערבית מדהימה – ציטוטים על העתיד שנכתבו על ידי שייח' מוחמד. הקליגרפיה הערבית מורכבת משלושה ציטוטים, אחד מהם: ״אולי לא נחיה מאות שנים, אבל תוצרי היצירתיות שלנו יכולים להשאיר מורשת הרבה אחרי שנעלם״.

המוזיאון מאוד מבוקש, לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש!
לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

פארק השעשועים בוליווד

פארק הראשון בעולם העוסק כולו בנושא בוליווד. בין האטרקציות שהפארק מציע תוכלו למצוא את נדנדת הענק הגבוהה ביותר בעולם, תיאטרון רג'מהאל המרשים המציג מופעים ומחזות זמר, אולפן סרטים בוליוודי, רכבות הרים, מתקנים לילדים, מסעדות ועוד.

לחצו כאן להזמנת כרטיסים.

אטרקציות נוספות למשפחות בדובאי

יש אטרקציות נוספות שיכולות לשדרג את החופשה המשפחתית שלכם כמו:

מומלץ להזמין כרטיסים מראש על מנת להימנע מתורים בקופות. 

איפה לישון בדובאי עם ילדים

דובאי מציעה מגוון רחב של מלונות מפנקים שמתאימים לחופשה משפחתית. 

מלון אטלנטיס דה פאלם הוא מלון בדירוג 5 כוכבים, השוכן על האי פאלם ג'ומיירה בדובאי, ונהנה מחוף חולי ופרטי ומנוף מרהיב של המפרץ הערבי. המלון מציע חוויה משפחתית מעולה וכולל אקווריום תת ימי וגישה חופשית לפארק המים אקווה-וונטור (Aquaventure) ולאקווריום לוסט צ'יימברס (Lost Chambers). מועדון הילדים מציע בידור איכותי בפיקוח מלא יחד עם תכניות יומיות. אזור Zone מציע לבני נוער הזדמנות לבלות, לרקוד ולשחק במשחקי הווידאו העדכניים ביותר. Wavehouse מציע אוכל ובידור באזור אחד שבו תוכלו ליהנות מאוכל טוב ומשקאות, אזור משחקים לילדים ומבוגרים, ארבעה מסלולי באולינג, מתקן גלים חדשני ביותר, ועוד. תוכלו ליהנות מטיפולי פנים וגוף בספא ShuiQi. חדר הכושר מציע מאמני כושר אישיים.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

המלון Caesars Palace ממוקם על אי הבלו ווטרס, סמוך לגלגל הענק של דובאי, מרחק הליכה מהמרינה ומחוף JBR. המלון מציע חווית שהות מפנקת למשפחות. חדרי המלון מרווחים בעיצוב מודרני, מפרסות עם נוף לים ואמבט מפנק לרחצה. למלון שתי בריכות אינפיניטי על החוף, מותאמות לטמפרטורה החיצונית, בנוסף יש 500 מטרים של חוף פרטי רק לאורחי המלון. המלון מציע מועדון ילדים ובני נוער ולמבוגרים ספא יוקרתי ומפנק, מגוון טיפולי פנים ועיסויים.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

אתר הנופש דה ווסטין דובאי מינה בדירוג 5 כוכבים, נמצא במיקום נהדר על חוף ג’ומיירה (Jumeirah), ומציע 5 בריכות מרהיבות, חוף פרטי באורך 500 מ’, חדרים מפוארים, 8 מסעדות ואת פארק המים ג'ונגל ביי (Jungle Bay), עם גישה בחינם לאורחים בכל החדרים. המלון מציע מגרשי טניס, מרכז כושר, ומרכז ספורט מים. הילדים יוכלו ליהנות מבריכה לילדים, ממשחקי חוף כל יום, ממועדון ילדים ומפארק המים ג'ונגל ביי שנפתח לאחרונה, וכולל מגלשות, את מתקן Aquaplay ובריכת גלים.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

Rixos The Palm Hotel & Suites – מלון הכל כלול בדובאי

מקום האירוח ריקסוס פאלם דובאי (Rixos The Palm Dubai) ממוקם על שפת אגם פאלם ג‘ומירה (Palm Jumeirah) האייקוני, והינו אתר נופש הכל-כלול יוקרתי. המקום מציע נופים פנורמיים של המים התכולים של המפרץ הערבי, קו הרקיע הנוצץ של המרינה בדובאי והאתרים המפורסמים המרכזיים בעיר.  במקום יש בריכה המעוצבת על פי מוטיב של נווה מדבר, וכן מועדון הילדים "Rixy" בפיקוח מלא, המציע מגוון פעילויות בידור ופנאי לקטנטנים ובריכת שחייה פרטית משלהם.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

Lapita – מלון ופארקים 

אתר הנופש לאפיטה (Lapita, Dubai Parks and Resorts, Autograph Collection) מעוצב בהשראה פולינזית וממוקם בסמוך ל-4 פארקי שעשועים מובילים. אורחי מלון לפיטה מקבלים כרטיס כניסה חינם לכל פארקי השעשועים שבמתחם (לגולנד, פארק המים לגולנד, מושינגייט ופארק בוליווד). למבוגרים אתר הנופש מציע מגוון רחב של מתקנים מפוארים, לרבות ספא הבית Ola Spa המציע מגוון טיפולים, מרכז כושר המצויד במכשירי Life Fitness חדשניים ביותר.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון W דובאי

איך להתנייד בדובאי עם ילדים

כיוון שיש מרחקים גדולים בין האטרקציות השונות, הדרך הנוחה ביותר להתנייד בין האתרים השונים היא השכרת רכב. הכבישים רחבים ונוחים לנהיגה וברוב אתרי התיירות אין בעיות חניה. לכל אטרקציה, קניון או חוף, שתגיעו חניה מרווחת, גדולה ולרוב גם חופשית ללא עלות.

הזמינו את הרכב מראש, וכך תחסכו התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה, ניתן לחפש רכבים באתר פאפם-פאפם.

Waze ו-Google Maps יעזרו לכם לנווט בנוחות ובקלות בנסיעה ברחבי העיר.

אם אינכם מעוניינים להתנייד ברכב, תוכלו להיעזר במטרו כדי להגיע למרכז העיר והחופים. לביקור באזורים רחוקים יותר מהמרכז תצטרכו להזמין מונית עם אפליקציית Careem או Uber.

טיילתם בדובאי עם ילדים? נשמח שתוסיפו את ההמלצות שלכם בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן