איפה לישון בדובאי: מלונות מומלצים בדובאי ב-2024

איפה לישון בדובאי

איפה לישון בדובאי: מלונות מומלצים בדובאי ב-2024

דובאי היא מקום החופשה האידאלי לחופשה בשמש נצחית, כי אפשר ליהנות בה מטמפרטורה משוערת של 21 מעלות צלזיוס בחורף ומכמות גשמים מועטה במיוחד במהלך חודש ינואר. דובאי מתאימה לכל סוג טיול שאתם רוצים לתכנן. תוכלו למצוא בה את שווקי הזהב המסורתיים של דובאי העתיקה, את מופע המזרקות הגדול בעולם, קו רקיע עתידני, חופים נעימים וזהובים, טיול ספארי וגלישת חולות במדבר.

אחת השאלות החשובות לפני שטסים לביקור באיחוד האמירויות היא איפה לישון בדובאי. אתם צריכים להחליט איזה חופשה אתם רוצים אווירה אורבנית יותר או בטן גב. חלק חשוב מאוד בתכנון הטיול הוא בחירת מקום הלינה. איכות השינה, המיקום והשירות במלון – יכולים להשפיע על מהלך הטיול כולו ובחירה לא נכונה יכולה לפגוע מאוד בחופשה.

ריכזתי עבורכם את המלונות השווים ביותר בדובאי מציעה לתייר. 

דובאי קו רקיע

איפה לישון בדובאי

אזורי התיירות השונים בדובאי רחוקים אחד מהשני, לכן בכל מקרה אם תרצו לבקר באטרקציות התיירותיות שדובאי מציעה תצטרכו להיעזר בתחבורה ציבורית או השכרת רכב.

כמה אזורי תיירות מועדפים ללינה בדובאי:

  • פאלם ג'ומיירה Palm Jumeirah (איי הדקל): מדובר באי מלאכותי שמחובר ליבשת דובאי ולמעשה עשוי מחול שנלקח מהאוקיאנוס.
  • אזור המרינה וחופי ג'ומיירה: באיזור גורדי השחקים של דובאי, חוף הים, טיילת ארוכה, תעלה מלאכותית יפה, לצד מגוון מקומות בילוי. 
  • דאונטאון (Downtown Dubai) ואיזור בורג' חליפה: באזור זה נמצאות האטרקציות המרכזיות שלה כגון המגדל הגבוה בעולם- בורג' חליפה, המזרקות המרקדות, קניון דובאי ועוד.
  • בור דובאי (Bur Dubai): אזור מרוחק מעט מחופי הים ואטרקציות תיירותיות אך עם מלונות מפנקים במחירים זולים יותר. 

מלונות מומלצים בדובאי

 Caesars Palace Dubai

מחפשים מלון מבודד עם חוף פרטי בדובאי? המלון Caesars Palace מושלם עבורכם!
המלון ממוקם על אי הבלו ווטרס, סמוך לגלגל הענק של דובאי, מרחק הליכה מהמרינה ומחוף JBR. המלון מציע חווית שהות מפנקת לזוגות ולמשפחות.

מה תקבלו בשהותכם במלון:

  • חדרים מרווחים בעיצוב מודרני, מפרסות עם נוף לים ואמבט מפנק לרחצה.
  • שתי בריכות אינפיניטי על החוף, מותאמות לטמפרטורה החיצונית.
  • מבחר מסעדות שף, ברים וטרקלינים בשטח המלון
  • 500 מטרים של חוף פרטי
  • מועדון ילדים ובני נוער
  • ספא יוקרתי ומפנק, מגוון טיפולי פנים ועיסויים.
מלון מפנק בדובאי

W Dubai – The Palm

אזור חוף פרטי ובריכת שחייה חיצונית. האורחים יכולים ליהנות מהמסעדה באתר, שמציעה מגוון מאכלים מהמטבח האיטלקי ומאכלים מאמריקה הלטינית. לא משנה אם אתם רוצים טיול רגוע, חופשת חוף או חופשה שמתאימה למשפחות, המלון W Dubai – The Palm הוא בחירה מצוינת.

מה תקבלו בשהותכם במלון:

  • בריכת שחייה.
  • חוף פרטי למתארחים במלון. 
  • חדרים הכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, מקרר, מכונת קפה, אמבטיה ומוצרי טיפוח.
  • מסעדה המגישה מנות איטלקיות ומאמריקה הלטינית.
מלון W דובאי

מלון פור סיזנס ריזורט

מלון פור סיזנס ריזורט דובאי הוא אתר נופש יוקרתי מתהדר ב-5 כוכבים מול הים של המפרץ הפרסי. 

אורחי המלון נהנים מחוף פרטי, 2 בריכות שחייה חיצוניות עם גישה לרצועה המנצנצת של חוף ג'ומיירה וספא מפואר. אתר הנופש כולל גם בריכה מקורה, חדר כושר חדיש וחניה פרטית חינם. לחוויית אוכל אקלקטית תוכלו לסעוד במסעדת SUQ המתאפיינת באווירת שוק דינמית, או להירגע בטרקלין Mercury שבקומה ה-6 המשקיף על בורג' ח'ליפה. הבר Hendricks משקיף על הים, ומגיש סיגרים וקוקטיילים.

כל החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון מודרני עם נגיעות בסגנון ערבי אלגנטי. כל הסוויטות כוללות אזור מגורים עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח ופינת אוכל. ניתן לקבל גם פלייסטיישן / Xbox על פי בקשה.

מלון פור סיזנס דובאי

מלון אטלנטיס – מלון למשפחות בדובאי

מלון אטלנטיס דה פאלם, דובאי הוא מלון בדירוג 5 כוכבים, השוכן על האי פאלם ג'ומיירה בדובאי, ונהנה מחוף חולי ופרטי ומנוף מרהיב של המפרץ הערבי. המלון מציע חוויה משפחתית מעולה וכולל אקווריום תת ימי וגישה חופשית לפארק המים אקווה-וונטור (Aquaventure) ולאקווריום לוסט צ'יימברס (Lost Chambers). מועדון הילדים מציע בידור איכותי בפיקוח מלא יחד עם תכניות יומיות. אזור Zone מציע לבני נוער הזדמנות לבלות, לרקוד ולשחק במשחקי הווידאו העדכניים ביותר. Wavehouse מציע אוכל ובידור באזור אחד שבו תוכלו ליהנות מאוכל טוב ומשקאות, אזור משחקים לילדים ומבוגרים, ארבעה מסלולי באולינג, מתקן גלים חדשני ביותר, ועוד. תוכלו ליהנות מטיפולי פנים וגוף בספא ShuiQi. חדר הכושר מציע מאמני כושר אישיים.

מלונות זולים בדובאי

מלבד מלונות יוקרה מפנקים, תוכלו למצוא בדובאי אופציות נוספות.
ריכזתי עבורכם מלונות נוספים במחירים נוחים יותר.

Rove Trade Centre: מלון רוב טרייד סנטר שוכן במיקום אסטרטגי בין דובאי החדשה והישנה. מקום האירוח מציע בריכת שחייה חיצונית, מרכז כושר שפועל 24 שעות ביממה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים. המלון מספק מבחר של 270 יחידות אירוח, שכוללות גם חדרי משפחה מחוברים. כולן מצוידות במיזוג אוויר, טלוויזיה, קומקום ואמצעים להכנת קפה. 
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות.

Edge Creekside Hotel: מלון בדירוג 4 כוכבים עם דלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה, שירות חדרים ושירות המרת מט"ח. תוכלו ליהנות במקום האירוח מארוחת בוקר קונטיננטלית. בחדרים חדר רחצה פרטי עם בידה וחלוקי רחצה, טלוויזיה, מיזוג אוויר וקומקום.
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות.

 

אטלנטיס דובאי

שימו לב, לא התארחתי בכל מקומות האירוח שציינו בכתבה.
מקומות הלינה נבחרו כמומלצים אחרי עבודת מחקר רצינית (קריאת ביקורות, בדיקה ברשתות חברתיות ועוד). 
קרדיט לתמונות: booking.com

אז מצאתם איפה לישון בדובאי?

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות במיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. האם אתם מחפשים מלון מפנק או פשוט.
5. בקשות מיוחדות.
ואנסה לעזור לכם במציאת איפה לישון בדובאי.

תגובה אחת

  1. סגרנו חמישי עד ראשון במלון דמאק מייסון דסטניישון ( מלון דירות מושלם!!!!!) מאובזר ברמות זה ממש דירה עם 3 חדרים, מכונת כביסה, מדיח, מקרר, וכלי מטבח ממש חשבו על כל הפרטים אין שום צורך לסגור ארוחת בוקר שם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן