לאן כדאי לטוס בקיץ עם ילדים: 5 יעדים זולים לחופשה משפחתית

טיול משפחתי לסלובקיה

לאן כדאי לטוס בקיץ עם ילדים: 5 יעדים זולים לחופשה משפחתית

בכל שנה בחודשי הקיץ יוצאות משפחות רבות לחופשה עם הילדים ברחבי העולם. אם אתם עדיין לא החלטתם לאן לצאת לחופשה שלכם עם המשפחה, בחרתי עבורכם חמישה יעדים מומלצים לחופשה משפחתית זולה. טיסה קצרה ובלי לפשוט את הרגל ותוכלו לבלות חופשה נהדרת לכל המשפחה.

מלון בקלן גרמניה

פראג – חופשה עירונית בבירתה של צ'כיה

פראג היא עיר הבירה של צ'כיה והעיר הגדולה ביותר בה, מהווה את המרכז הכלכלי, התרבותי והתעשייתי של צ'כיה. היא ממוקמת על הנהר ולטאבה, אוכלוסייה מונה כ-1.2 מיליון תושבים ושטחה הוא כ-496 קמ"ר.

פראג היא יעד נהדר לחופשה משפחתית. בעיר תוכלו לבקר עם הילדים במגוון מוזיאונים, פארק המים הגדול באירופה, תיאטרון הבובות המסורתי, דינו פארק או הטירה של פראג. 

איך מגיעים? יש טיסות ישירות של מספר חברות תעופה לפראג. 
לחצו כאן לטיסות לפראג

מלונות מומלצים למשפחות בפראג

מלון אקווה פאלאס פראג נמצא בשטחי אקווה פאלאס פראג (Aquapalace Praha), פארק המים המקורה הגדול ביותר במרכז אירופה. בפארק המים בריכות עם מגלשות, גלים, ספינת פיראטים ועוד משחקים ואטרקציות. 

מרבית יחידות האירוח מספקות גישה חופשית לפארק המים (רק “חדר סופיריור זוגי או טווין ללא גישה לפארק המים“ אינו כולל גישה).במלון תוכלו להזמין חדר משפחות המתאים לזוג ושני ילדים, שמגיע עם מיטה זוגית ומיטת קומתיים לילדים.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון ג'וליוס פראג (The Julius Prague) נמצא בפראג, במרחק של 300 מטרים מבית העירייה. במלון מסעדה, חדר כושר, חניה פרטית ובר. 

בכל יחידות האירוח תמצאו מכונת קפה. בכל החדרים יש חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיזוג אוויר, ובחלק מהם יש גם פינת ישיבה. יש במלון גם חדרי משפחה וניתן לבקש עריסה לחדר ללא תוספת תשלום.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

שייט בפראג

זקופנה – בירת הקיץ של פולין

זקופנה נמצאת בחלקה הדרומי של פולין וקרובה לגבול עם סלובקיה. היא שוכנת בעמק, הנמצא למרגלותיהם של הרי הטטרה, ההרים הגבוהים ביותר בפולין. בזקופנה מתקיימים מדי שנה פעילויות חורף רבות, כמו סקי וספורט חורף ובקיץ היא נקודת יציאה מעולה למגוון מסלולי טיול המתאים לכל המשפחה. בלב זקופנה מדרחוב שוקק חיים עם אומני רחוב, מגוון חנויות ודוכנים, בקצה המדרחוב פארק שעשועים לילדים.

איך מגיעים? יש טיסות מתל אביב לקרקוב של מספר חברות תעופה, בינהן חברות הלואקוסט ריינאייר ווויזאייר שמציעות טיסות במחירים זולים. מקרקוב ניתן להשכיר רכב ולנסוע לזקופנה (משך הנסיעה כשעתיים), או לנסוע בתחבורה ציבורית.

מלונות למשפחות בזקופנה

מלון רדיסון בלו (Radisson Blu Hotel & Residences) ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מהרחוב הראשי של העיר. מלון בדירוג 5 כוכבים כולל מסעדה, חניה פרטית, מרכז כושר ובר. במלון חדרים משפחתיים המתאים לעד 3 מבוגרים וילד.
בנוסף המלון מציע שירותים כמו מחסן ציוד סקי, שירות קונסיירז', דלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה, שירות חדרים וארגון סיורים.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון אקווריון (Hotel Aquarion Family & Friends) ממוקם במרחק צעדים ספורים מפארק המים של זקופאנה, ומציע אירוח בדירוג 4 כוכבים. במלון חדרים היפואלרגניים, מסעדה, אינטרנט אלחוטי חינם, בר, שירות חדרים, מועדון לילדים, חמאם, בידור בשעות הערב ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון למשפחות בזקופנה

טביליסי – חופשה משפחתית בבירתה של גאורגיה

טביליסי היא עיר יפהפייה ומיוחדת, המשלבת אותנטיות ומודרניות. בטביליסי שנים-עשר מוזיאונים מרכזיים, 33 תיאטראות, פארקים עירוניים וקניונים ענקים.

משפחות יכולות לבלות בקניונים ובשווקים טביליסי מציעה, לטייל בגן הבוטני או לעלות ברכבל לתצפית מרשימה.

איך מגיעים? יש טיסות מתל אביב לטביליסי.
לחצו כאן לטיסות זולות לטביליסי.

מלונות למשפחות בטביליסי

מלון טראס, בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בלב העיר טביליסי, במרחק 500 מטרים מכיכר החירות. במלון גינה וחניה פרטית ללא תשלום לאורחים המגיעים ברכב.

המלון מציע יחידות עם מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד, המתאימים למשפחות עם עד שני ילדים. היחידות ממוזגות ויש בהן מיקרוגל, מקרר, קומקום, מקלחת, חלוקי רחצה ושולחן עבודה. 

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון קאסל אין אולד טאון ממוקם בלב טביליסי ומציע בריכת שחייה חיצונית וטרסה. 
חדרי המלון ממוזגים וכוללים שולחן עבודה, טלויזיה, מטבחון, פינת אוכל, חדר רחצה ועוד. 

לחצו כאן לפרטים והזמנות

רכבל בטביליסי

בוקרשט – חופשה משפחתית בבירתה של רומניה

בוקרשט הוא יעד מעולה לחופשה משפחתית, קרובה, זולה, יפהפייה ואנשים מקסימים וחמים. בבוקרשט תוכלו לטייל בפארקים, לבקר במרחצאות טרמה בוקרשט או לראות את המוזיאון הכפר הפתוח המיוחד. 

תוכלו גם להשכיר רכב לצאת לטייל בערים בהרים הקרפטים כמו בראשוב או סיביו.

איך מגיעים? יש טיסות ישירות מתל אביב לבוקרשט של מגוון חברות תעופה.
לחצו כאן לטיסות זולות לבוקרשט.

מלונות מומלצים למשפחות בבוקרשט

מלון פארק אין ביי רדיסון בוקרשט, בית מלון מומלץ במרכז בוקרשט בדירוג 4 כוכבים הנהנה ממיקום מרכזי בעיר. לאורחי המלון גישה חופשית למרכז הבריאות והספורט World Class Health Academy, בו ניתן למצוא מתקני כושר, בריכת שחייה מקורה ואמבטיות עיסוי.

המלון אהוב מאוד על ישראלים. 

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון שרתון ממוקם במרכז העיר בוקרשט, ומציע מגוון רחב של מתקנים. תוכלו להתחיל את היום באימון במרכז הכושר, שמציע תוכניות אימון יעילות. הבריכה והספא Skyview מציעים נוף פנורמי של העיר. הבריכה המחוממת כוללת מערכת מיוחדת המאפשרת לכם לשחות כנגד זרם של אוויר או מים, שלושה אזורי הידרומסאז' ושתי מזרקות לעיסוי הצוואר. 

במלון שתי מסעדות שקיבלו המלצות מעולות לצד בר הטרקלין הנעים Centro Bar, וה Centro Cakes שמציעה קינוחים מעוצבים.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מתחם גלקסי בטרמה בבוקרשט

ורנה – טיול משפחתי בבירת הקיץ של בולגריה

ורנה היא העיר השלישית בגודלה בבולגריה, והיא שוכנת לחופיו של הים השחור. זה אחד היעדים הפופולריים עבור ישראלים לחופשה קייצית עם המשפחה. המחירים הזולים, מגוון המלונות, חופי הים הנהדרים והשווקים שמציעה ורנה מושכים המון ישראלים.

איך מגיעים? יש טיסות ישירות מתל אביב לורנה של מספר חברות תעופה.
לחצו כאן לטיסות זולות לורנה.

מלונות למשפחות בורנה

מלון אמירל בעל דירוג של שלושה כוכבים, הנמצא בסמוך לפארק הים. המלון מציע גם חדרים וגם דירות המתאימים לאירוח למשפחות של עד חמישה נפשות.

המלון מציע מסעדה, חניה פרטית בחינם, מרכז כושר, בר, דלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה, הסעות מ/אל שדה התעופה. תוכלו לנוח ולהירגע בטרסת הגג שמשקיפה למפרץ, לפארק ולעיר.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון קונטיננטל נמצא בגולדן סנדס (Golden Sands) בורנה. מלוןבדירוג 5 כוכבים אשר נמצא במרחק של 300 מטר בלבד מחוף הים ומציע למשפחות המגיעות אל ורנה עם ילדים יחידות אירוח ממוזגות עם בריכת שחייה, מתקני ספא וחדר כושר. 

החדרים ממוזגים וכוללים שולחן עבודה, קומקום, מקרר, כספת, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

סוף שבוע בורנה

פאפוס – חופשה קרובה לבית

פאפוס, עיר נמל בקפריסין, הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי הנופש המשתלמים והאהובים על המטייל הישראלי בעקבות פתיחת קו הטיסות המוזלות הישירות ומרחק הטיסה הקצרצר, שאורכו פחות משעה. בפאפוס חופים נהדרים, קניון, מלונות מפנקים לכל המשפחה, עיר עתיקה נהדרת, פארק מים ועוד מגוון אטרקציות תיירותיות.

כתבתי לכם רעיון לטיול יום משפחתי מפאפוס להרי הטרודוס.

איך מגיעים? יש טיסות ישירות מתל אביב לפאפוס של מספר חברות תעופה.
בחודשי החורף ניתן למצוא טיסות במחירים מאוד זולים (יצא לי להזמין טיסות ב-200 ש"ח לזוג). 
לחצו כאן לטיסות זולות לפאפוס.

מלונות מומלצים למשפחות בפאפוס

מלון אלכסנדר הגדול הוא בדירוג 4 כוכבים שמציע למשפחות מגוון אדיר של פעילויות, כמו חוף ים עם אפשרויות ספורט ימי וצלילה, בריכה פנימית ובריכה חיצונית, מגרשי טניס, ספא, חדר כושר, ג'קוזי, מכון יופי וסאונה, וגם מגרש כדורעף, ביליארד והטלת חצים.

בנוסף המלון מציע שירותי בייביסיטר, בריכת ילדים, משחקייה עם משחקי וידאו, פעילויות בידור והווי לילדים בהשגחת מדריכים, גינה, כסאות ילדים במסעדה ועוד.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון אנבל הוא כפר נופש מומלץ בפאפוס, בדירוג 5 כוכבים, הכולל שירותים רבים למשפחות. המלון מציע משחקייה עם מדריך, גן שעשועים, שירותי בייביסיטר ופעילויות בידור לילדים בהשגחת מדריכים.

מסעדת Mediterraneo שבכפר הנופש מגישה מאכלים קפריסאיים מסורתיים ומנות מהמטבח היווני והבינלאומי באווירה מקסימה עם נוף לים. Fontana, המסעדה הראשית, מגישה ארוחות בסגנון מזנון ומציעה גם תפריט לילדים. 

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון אליסיום פאפוס

ספרו לנו בתגובות את ההמלצות שלכם לחופשה משפחתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תנו לנו לעזור לכם לתכנן את החופשה

תרשמו לרשימת תפוצה ותקבלו מידע על היעד אליו אתם טסים.
עוד לא החלטתם לאן אתם טסים? כתבו "לא יודע".

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן