טיולי יום מומלצים מחוץ לנאפולי

שייט מנאפולי לקאפרי

טיולי יום מומלצים מחוץ לנאפולי

סביב נאפולי תוכלו למצוא מגוון רחב של אתרי תיירות מהמובילים באיטליה: פומפיי, הר וזוב, עיירות קסומות כמו סורנטו או איים נהדרים כמו קאפרי. אז אם אתם רוצים לשלב בחופשה שלכם טיול יום מנאפולי, אספנו עבורכם כמה רעיונות.

שייט ליום בקאפרי

צאו לחקור את האי קאפרי בטיול יום מנאפולי. שוטו בספינה מנאפולי לאי קאפרי בסיור יום שאורכו כ-8 שעות תבקרו בנקודות החשובות של קאפרי, כמו פיאצטה ובגני אוגוסטוס והמערה הכחולה. תיהנו מהמטבח המקומי בארוחת הצהריים.

תועברו מהמלון שלכם או מנקודת הפגישה המסכמת אחרת בנאפולי לנמל. בנמל תפגשו עם המדריך המקצועי שילווה אתכם בביקור המפותל באי המקסים קפרי.

השייט בספינת לקפרי תיקח כ-40 דקות. התחנה הראשונה בביקור המדורג שלכם באי היא מרינה גרנדה. סעו לאנקפרי במיניבוס, טיול קצר ומהנה שמאפשר תצפיות מרהיבות. טיילו בפיאצטה המפורסמת, הידועה כמקום מנוחה לכוכבי קולנוע וVIP מימי "לה דולצ'ה ויטה" בשנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת.

עצרו לארוחת צהריים במסעדה מקומית טיפוסית, שם תיהנו מהטעמים המקומיים הנעימים והמרעננים. לאחר ארוחת הצהריים תיהנו מהנופים המפורסמים של פרגליוני.

בתום הביקור המדריך ילווה אתכם בחזרה לנאפולי, שם יחכה נהג שיחזיר אתכם למלון או לנקודת המפגש שלכם.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

פומפיי

פומפיי היא עיר רומית עתיקה במחוז קמפניה שבאיטליה. העיר השתמרה עד ימינו בשל אופן חורבנה ונטישתה הפתאומית, בהתפרצות הר הגעש הסמוך וזוב. התפרצות ההר געש כיסתה את כל העיר באפר ואבק וכך שומרו מבני העיר. אז איך כדי לבקר בפומפיי: לבד או עם מדריך? איך מגיעים לפומפמי? ואיפה הכי כדאי לקנות כרטיסים? 

קניית כרטיסים לפומפיי

ניתן לקנות כרטיסים בקופות באחד משלושת שערי הכניסה: פורטה מרינה (Porta Marina), פיאצה אנפיתאטרו (Piazza Anfiteatro) או פיאצה אסדרה (Piazza Esedra). מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט הרשמי של פומפיי בדף מחירון כניסה לפומפיי. קחו בחשבון שמדובר באתר תיירותי מאוד, ייתכן והתור בכניסה יהיה ארוך. אם ברצונכם לחסוך את ההמתנה, ניתן לרכוש כרטיסים מראש באתר טיקסט.

אופציה א – טיול עצמאי

אפשר לקנות מראש כרטיסים לרכבת וכרטיסי כניסה לאתר. הנסיעה אורכת כארבעים דקות. ההסתובבות היא עצמאית, יש לקחת בחשבון שאין שם שלטים עם הסברים. אם אתם מעוניינים בהדרכה, ניתן לרכוש כרטיסי כניסה הכוללים גם הדרכה, ההדרכה מתבצעת באנגלית, ספרדית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית או פורטוגזית. אופציה נוספת היא לרכוש כרטיסי כניסה הכוללים מדריך אודיו מוקלט.

אופציה ב- טיול מודרך עם הסעה

גלה את עצומות העתיקות של פומפיי העתיקה בסיור מודרך לחצי יום עם רכב ואן ממוזג. ראה את הבניינים המשומרים היטב באתר הארכיאולוגי עם כרטיסי כניסה ללא המתנה בתור. סיורים מודרכים הכוללים הסעה מנאפולי אל פומפיי.

לחצו כאן לעלויות והזמנה.

הר וזוב

הר וֵזוּב הוא הר געש ממזרח לנאפולי הצופה על מפרץ נאפולי, אחד משלושת הרי הגעש הפעילים באיטליה, ומהאלימים ביותר על פני כדור הארץ. התפרצות הווזוב בשנת 79 לספירה החריבה את הערים הרומיות פומפיי והרקולנאום.

תוכלו לצפות בהר מרחבי נאפולי.

ניתן לטפס על הר הגעש וזוב, המסלול אורכו כ 40-50 דקות טיפוס, מתחילים בנקודה שאליה תגיעו ברכב או באוטובוס מהעיר הרקולנו, הטיפוס ברמה בינוני על שביל מסודר עם מעקות עץ המוביל עד ללוע הר הגעש.

כרטיסים להר וזוב

אפשר לרכוש כרטיסי כניסה לאתר באתר הרשמי. שימו לב, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש על מנת להבטיח כניסה להר (יש מגבלת מטיילים). ניתן לרכוש דרך אתר טיקסט כרטיסים הכוללים סיור מודרך.

טיול יום שמשלב את הר וזוב ופומפיי

צאו לטיול יום מלא מנאפולי ובואו לבקר במקום שהר הוריד אפר רותח וקבר את פומפיי מתחתיו. צאו לסיור מודרך עם מדריך מורשה במקום שהוגדר כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ושהושאר כמעט 2000 שנה כמעט בלתי משתנה בזמן.

תשמעו סיפורים על הפורום, המרחצות החמים, הלופנארה, התיאטרון היווני והגופות המוצקות מאפר הר ווסוביוס ולפילי.

תיהנו מארוחת צהריים מקומית של פיצה נפוליטנית באחד הקפטריות של פומפיי. לאחר מכן, תובילו לקרבת שיא ההר שהחריב את העיר. משם, טיפוס ברמה בינוני על שביל מסודר עם מעקות עץ המוביל עד ללוע הר הגעש.

יש מספר טיולי יום מודרכים הכוללים הסעה המשלבים ביקור בהר וזוב ופומפיי.
לחצו כאן לפרטים ומחירים.

הר וזוב מנאפולי

יום טיול סורנטו – אמלפי

חוו את אחד האזורים היפים ביותר באיטליה – חופי אמלפי, בסיור יומי מלא בסורנטו, פוזיטנו ואמלפי. בטיול יום מנאפולי תסעו דרך רחובות הצרים של עיירות ותתפעלו מהנוף המהמם במהלך הסיור.

צאו מנאפולי ונסעו לסורנטו כדי להנות מנופים מדהימים בדרך. תוכלו להאזין להסבר מפורט במהלך הנסיעה. בסיור תזכו לטעום את הלימונצ'לו המקומי שמיוצר מלימונים ולאחר מכן תטיילו ברחובות הצרים למשך שעה. תכנסו לחנויות אומנותיות וטעמו את המאכלים המקומיים.

המשיכו לפוזיטנו ותקבלו בערך שעה לטיול בחוף הים או להתפעל מהפרחים הצבעוניים בקיץ. תקנו בחנויות הלבוש המסורתיות של מודה פוזיטנו לפני המעבר למסעדה נחמדה על החוף כדי ליהנות מארוחת צהריים קלה על מרפסת עם נוף מדהים של הים.

לקינוח, תבקרו באמפולי בה תהנו מעד שעה וחצי לבד, אותם תוכלו לנצל כיצד שתרצו. לדוגמא לבקר בקתדרלה או להתפנק מגלידה תוצרת ביתית בחוף.

לחצו כאן למחירים והזמנות

יש לכם רעיונות נוספים לטיולי יום מנאפולי? נשמח שתוסיפו רעיונות בתגובות!

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שייט מנאפולי לקאפרי

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן